Oh ik dacht dat je dat al wel wistquote:Op zaterdag 24 januari 2026 20:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is al de 5e keer dat je hint dat je een oude users bent die terug is, in de hoop dat ik nu ga vragen wie je bent.
En weer doe ik dat niet.
Ik weet hetquote:Op zaterdag 24 januari 2026 20:55 schreef Funeste het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je dat al wel wist
quote:Op zaterdag 24 januari 2026 21:02 schreef Funeste het volgende:
[..]
Ja al mijn andere vrienden wisten het ook meteen
Get a room, you two.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 21:04 schreef Starhopper het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ben blij dat je er wweer bent want ik heb je gemist![]()
Ga niet moeien jijquote:
Nee, dat is niet acceptabel Howard. Maar je weet ook dat en hier geen 24/7 moderatie is, dat heeft als gevolg dat sommige reacties langer blijven staan dan zou moeten of mogen.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 19:08 schreef HowardRoark het volgende:
NWS / ICE-agent schiet vrouw dood in Minneapolis.#19
Een kleine greep uit wat hartverwarmende reacties:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
En dit blijft maar doorgaan, alles TR'en heeft niet eens zin meer.
Schijnbaar is het totaal acceptabel om andere users op allerlei manieren weg te zetten, waaronder als nazi of NSB'er.
VERhuist naar VERweggistanquote:Op zaterdag 24 januari 2026 22:47 schreef Watmoetjenou het volgende:
VER / Feedback op slot
Ik wou dit topic melden, er is geen bron
Wat vond je van mijn capibaraplaatjequote:Op zaterdag 24 januari 2026 22:37 schreef Jippie het volgende:
Persoonlijke aanvallen en discussies die onder een nieuwsitem thuishoren geveegd.
[ afbeelding ]
Dat was als een koel briesje op een te warme dag.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 22:59 schreef Funeste het volgende:
[..]
Wat vond je van mijn capibaraplaatje
Kom maar ik heb Nibbitquote:Op zaterdag 24 januari 2026 23:02 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat was als een koel briesje op een te warme dag.
De onderlinge verdraagzaamheid lijkt soms helemaal zoek
Waarom zou je verdraagzaamheid zoeken bij onverdraagzamenquote:Op zaterdag 24 januari 2026 23:02 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat was als een koel briesje op een te warme dag.
De onderlinge verdraagzaamheid lijkt soms helemaal zoek
Omdat dat een wens is van een simpele mod als ik, dat zou jij toch moeten weten.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 23:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom zou je verdraagzaamheid zoeken bij onverdraagzamen
Impliceer je nou dat ik een simpele mod was? LIT en GC. Dat was geen kattenpisquote:Op zaterdag 24 januari 2026 23:08 schreef Jippie het volgende:
[..]
Omdat dat een wens is van een simpele mod als ik, dat zou jij toch moeten weten.
Ik heb borre(aa)lnootjes.quote:
Verhuisd. Tenzij je over jezelf in de derde persoon praat en jij zelf verhuist naar Verweggistan.quote:
Is dat niet contra-productief? Zouden die niet juist moeten blijven staan?quote:Op zaterdag 24 januari 2026 22:37 schreef Jippie het volgende:
Persoonlijke aanvallen en discussies die onder een nieuwsitem thuishoren geveegd.
[ afbeelding ]
Zoals ik al schreef VERHUIST!quote:Op zaterdag 24 januari 2026 23:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Verhuisd. Tenzij je over jezelf in de derde persoon praat en jij zelf verhuist naar Verweggistan.
Nee, Feedback is niet de plaats om inhoudelijk in diskussie te chaan ofer nieuwsberigten.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 23:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Is dat niet contra-productief? Zouden die niet juist moeten blijven staan?
Dat zijn jouw conclusies, niet de mijne.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 23:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Impliceer je nou dat ik een simpele mod was? LIT en GC. Dat was geen kattenpis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |