Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
die ging er 1 vanuit dat ze wel zouden winnenquote:Op maandag 19 januari 2026 20:30 schreef Soury het volgende:
Julia stond met haar kop al een paar weken in de finale
Als ze hadden gewonnen was dat iig wel zeker.quote:Op maandag 19 januari 2026 20:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
die ging er 1 vanuit dat ze wel zouden winnen
en 2 dat zij wel gekozen zou worden
Toupet/droogloopmat voor Peterquote:Op maandag 19 januari 2026 20:32 schreef spapaars het volgende:
Goh Dot op tijd en niet door de 301 door.
Ook deze maand geen nieuwe pruik voor Julia dus.
Het wordt nog eens watquote:Op maandag 19 januari 2026 20:32 schreef spapaars het volgende:
Volgens mij heeft ze helemaal geen ziekte maar trekt ze haar haar uit bij nijd als het tegenzit.quote:Op maandag 19 januari 2026 20:32 schreef spapaars het volgende:
Nu nog een originele TTquote:
Ik ben ook team Angelo, die wordt per afgevallen kilo knapper.quote:
Ik wilde sjankebekken doen. Maar dacht ach ze gaan de finale morgen spelen dus laat maar staanquote:
Dat is waar.quote:Op maandag 19 januari 2026 20:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wilde sjankebekken doen. Maar dacht ach ze gaan de finale morgen. Spelen dus laat maar staan
Ze wist het, en toch net niet.quote:Op maandag 19 januari 2026 20:40 schreef humpty het volgende:
![]()
Heerlijke uitzending...domme domme Julia
![]()
Lachuh. Ik zeg dat altijd tegen de kleine als ze der zin niet krijgt en ze wil gaan huilen We gaan niet sjankebekken hčquote:Op maandag 19 januari 2026 20:40 schreef spapaars het volgende:
Van Dale
Zoek snel en eenvoudig de juiste betekenis en spelling van woorden op met het Gratis Woordenboek van Van Dale. Altijd betrouwbaar en actueel.
Bevat niet: Sjankebekken
Mooie dialect dus.quote:Op maandag 19 januari 2026 20:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lachuh. Ik zeg dat altijd tegen de kleine als ze der zin niet krijgt en ze wil gaan huilen We gaan niet sjankebekken hč
Julia cijfert zich weg als het haar uitkomt. Julia prijst zichzelf helemaal de wereld in. Julia weet en kan alles beter (achteraf) En achteraf kijk je een koe in zijn kont. Dat blijkt.quote:Op maandag 19 januari 2026 21:56 schreef Cosima het volgende:
Julia cijfert zichzelf altijd weg en durft nooit voor zichzelf op te komen als ze iets weet. echt zo sneu!
ze was trouwens in de war met het kindgebonden budget denk ik, dat gaat inderdaad naar de 1000 euro per maand als je alleenstaand bent met meerdere kinderen. of kinderopvangtoeslag misschien? in ieder geval heel dom.
quote:Op maandag 19 januari 2026 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
een vreselijk egocentrisch achterbaks kutkind
sow
das lekker
waar is @:Cirilico
Ja joh, dit is fok. Hier zeiken we over de bewoners en niet over jou.quote:Op maandag 19 januari 2026 22:03 schreef Cosima het volgende:
ik heb trouwens zelf alopecia en vind het altijd zo naar om te lezen hoe jullie erover praten. het went nooit helemaal, de hoeveelheid onbegrip die mensen hebben. hihaho toupetje, kale .. deze ziekte is echt mentaal slopend als vrouw, het doet ook fysiek pijn vaak trouwens en de tijd, kosten en moeite die ermee gepaard gaan om naar buiten te kunnen hebben jullie geen weet van.. en er wordt maar een beetje lacherig over gedaan.. als iemand een ernstige huidaandoening heeft ga je toch ook niet zeggen "denk dat ze het zichzelf aan doet". ik snap dat het de uitdrukking is maar het is ook gewoon super lullig.
Ik ben sowieso geen fan van kritiek op iemand zijn fysiek.quote:Op maandag 19 januari 2026 22:03 schreef Cosima het volgende:
ik heb trouwens zelf alopecia en vind het altijd zo naar om te lezen hoe jullie erover praten. het went nooit helemaal, de hoeveelheid onbegrip die mensen hebben. hihaho toupetje, kale .. deze ziekte is echt mentaal slopend als vrouw, het doet ook fysiek pijn vaak trouwens en de tijd, kosten en moeite die ermee gepaard gaan om naar buiten te kunnen hebben jullie geen weet van.. en er wordt maar een beetje lacherig over gedaan.. als iemand een ernstige huidaandoening heeft ga je toch ook niet zeggen "denk dat ze het zichzelf aan doet". ik snap dat het de uitdrukking is maar het is ook gewoon super lullig.
Het komt regelmatig voor dat bondjes die bovenaan in de cyclus eindigen al denken in de finale te staan, terwijl ze eerst nog knock-outs moeten overleven. Ik blijf het bijzonder vinden. Iets met hoogmoed komt voor de val.quote:Op maandag 19 januari 2026 20:30 schreef Soury het volgende:
Julia stond met haar kop al een paar weken in de finale
Dat hoogste in de ranking worden geen ene drol zegt, daar ben ik het niet mee eens. Slechts 1 knockout hoeven winnen (versus 2 of 3 voor de andere teams) is een groot voordeel en dan ook nog de troef hebben al helemaal. Die troef is echt heel voordelig en tilt de kansen van 50/50 toch al gauw naar 65/35.quote:Op maandag 19 januari 2026 21:25 schreef freaky40 het volgende:
Nou, dat was me de knock-outs wel weer. Ik zei het toch, het zal me niets verwonderen dat de Slangen die knock-outs zouden nailen. Prima verder maar de hoogste in de ranking zegt dus geen ene drol wat, daar moet wat anders voor verzonnen worden in de spelregels zoals ik van de week al opperde waardoor je daar als hoogste in de ranking wel profijt kan hebben. Die Julia gun je het gewoon niet trouwens dus voor haar is het karma is a biatch. Peter gunde ik het nog enigszins. Maar die gaan beide dus moven ga ik vanuit. En voor Salar is er nog alle tijd om die winst te pakken. Wordt trouwens een aardige opschoning, 6 deelnemers worden vervangen en misschien wel 1 meer zelfs. Jammer dat we morgen weer die stemmingen lekker uitgesmeerd te zien gaan krijgen dus de start van de finale zal dan echt pas woensdag te zien, op de dag dat hij vorige week is gespeeld.
Waardoor het leven in nederland wordt betaald. Ook jouw leven. En je houdt altijd meer over dan dat je aan de belasting betaaltquote:Op maandag 19 januari 2026 19:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
nog meer geld voor de belasting
Het zegt geen donder, na nu al de zoveelste keer dus het is maar waar je voordeel in zit. 1 knock-out hoeven winnen of niet. Ik vind het allemaal niet zo sterk bedacht en mag wel eens op de schop na zoveel afleveringen.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 01:22 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Dat hoogste in de ranking worden geen ene drol zegt, daar ben ik het niet mee eens. Slechts 1 knockout hoeven winnen (versus 2 of 3 voor de andere teams) is een groot voordeel en dan ook nog de troef hebben al helemaal. Die troef is echt heel voordelig en tilt de kansen van 50/50 toch al gauw naar 65/35.
Misschien is de winnaar wel Julia of Peter. Of is dit weer een spoiler? Want welk bondje de knockouts zou winnen was op het moment dat je dat schreef nog niet bekend.quote:Op maandag 19 januari 2026 19:53 schreef Soury het volgende:
[..]
er zijn er al 2 weg, Daisy winnaar Julia Peter en Jesse Dat zijn er 7
[Freakie mode] Ja, dat was zo dom dat het wel opdracht van de febo moet zijn. [/Freakie mode]quote:Op maandag 19 januari 2026 20:18 schreef KapiteinChris het volgende:
Hahahaha, wat een dombo's.. Hoe kun je nu met zo'n bedrag komen?!
quote:Op dinsdag 20 januari 2026 01:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Meneer Aardbeienmoes zei eerder een naam tegen me van de slangen die de finale gewonnen zou hebben, ik zal de naam niet zeggen, maar ik geloofde hem niet. Denk dat hij het toch goed gehoord heeft van iemand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sue Me
quote:Op dinsdag 20 januari 2026 07:42 schreef Staaf het volgende:
[..]Jep helaas bij openen TikTok was dat de eerste die ik zag ( vrijdag of zaterdag )SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo flauw dat mensen dat doenEen losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
quote:Op dinsdag 20 januari 2026 07:42 schreef Staaf het volgende:
[..]Het was idd al best lang bekend wie er heeft gewonnen, jammer dat daar zoveel tijd tussen zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
nee hoor, gewoon zo laten - leuk als de laatsten uiteindelijk de eerste blijken te zijnquote:Op dinsdag 20 januari 2026 02:40 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het zegt geen donder, na nu al de zoveelste keer dus het is maar waar je voordeel in zit. 1 knock-out hoeven winnen of niet. Ik vind het allemaal niet zo sterk bedacht en mag wel eens op de schop na zoveel afleveringen.
Nee, maar FOK! is eigenlijk nog best netjes in verhouding tot andere social media platforms waar deelnemers vaak keihard neergehaald worden zodra ze een keer scheel kijken.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 05:39 schreef Ilja2001 het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat de reacties op FOK ook maar enige indruk maken?
Dit ja.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 10:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee, maar FOK! is eigenlijk nog best netjes in verhouding tot andere social media platforms waar deelnemers vaak keihard neergehaald worden zodra ze een keer scheel kijken.
❌quote:Op dinsdag 20 januari 2026 10:13 schreef Giggio het volgende:
[..]
nee hoor, gewoon zo laten - leuk als de laatsten uiteindelijk de eerste blijken te zijn
zo blijven de knock-outs spannend
Of Marlijn. Die begon al te janken omdat de slangen gewonnen hadden.quote:Op maandag 19 januari 2026 20:48 schreef JJ76 het volgende:
Zal Lisa het maand gaan volhouden zonder Angelo?
Die zijn op de andere socials niet anders, hoor.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 05:39 schreef Ilja2001 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij het over reacties in het algemeen. Ik zie niet specifiek 'reacties op FOK' staan.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 05:39 schreef Ilja2001 het volgende:
[..]
Ik hoor dat er nu spoedoverleg is op het kantoor van Talpa...quote:Op dinsdag 20 januari 2026 02:40 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het zegt geen donder, na nu al de zoveelste keer dus het is maar waar je voordeel in zit. 1 knock-out hoeven winnen of niet. Ik vind het allemaal niet zo sterk bedacht en mag wel eens op de schop na zoveel afleveringen.
Boeien , sowieso te belachelijk voor woorden dat daar nog anderhalve week over heen gaatquote:Op dinsdag 20 januari 2026 10:30 schreef King_Merc het volgende:
Als de “winnaar” zelf heeft verklapt dat ie heeft gewonnen , dan lijkt het mij dag ton…. (Contract breuk)
De tijd ertussen is gewoon veel te lang inderdaad. Er zijn inmiddels ook zoveel oud-deelnemers dat niet na te gaan is wie z'n mond voorbij praat of wie anoniem wat op internet zet. Kan zo'n boete niks aan veranderen.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 12:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Boeien , sowieso te belachelijk voor woorden dat daar nog anderhalve week over heen gaat
quote:Op dinsdag 20 januari 2026 11:29 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Ik hoor dat er nu spoedoverleg is op het kantoor van Talpa...
They have to!quote:Op dinsdag 20 januari 2026 11:29 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Ik hoor dat er nu spoedoverleg is op het kantoor van Talpa...
Wel meer, 6 dacht ik gelezen te hebben.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 11:10 schreef MacDeMarco het volgende:
We kijken trouwens uit naar de finale en de nieuwe groep mensen, maar er moet ook nog een uitzending gevuld worden met de verplichte kringgesprekken inclusief flashbacks van minstens 3-5 vertrekkende mensen![]()
Ik zeg vrijdag nieuwe ??quote:Op dinsdag 20 januari 2026 11:10 schreef MacDeMarco het volgende:
We kijken trouwens uit naar de finale en de nieuwe groep mensen, maar er moet ook nog een uitzending gevuld worden met de verplichte kringgesprekken inclusief flashbacks van minstens 3-5 vertrekkende mensen![]()
Ik bedoel op de sociale media uiteraard. En ja, tot nu toe hebben de meeste, zo niet alle, bondgenoten thuis de reacties teruggelezen. Sommige reageren zelfs ook.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 05:39 schreef Ilja2001 het volgende:
[..]
Nee, donderdag gewoon. Misschien, heel misschien start finale vanavond al te zien als cliff, maar met al die quitters en afscheidsfilmpjes, familie bij de poort, en er moet nog een stemming komen schat ik die kans nihil.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 13:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zeg vrijdag nieuwe ??
Dat is vooral het probleem
Dat gerek
Die knock-outs in 1 aflevering
De finale ( dat hele geneuzel wie mag spelen kan best in 3 minuten ) in 1 aflevering
En dan heb je 1 aflevering out with the old in with the new
Verleden maand hadden ze de volledige knock-outs op zaterdag, hadden ze makkelijk weer kunnen doen dan lopen ze iig één dag in. Maar het was een half uur geneuzel.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 13:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zeg vrijdag nieuwe ??
Dat is vooral het probleem
Dat gerek
Die knock-outs in 1 aflevering
De finale ( dat hele geneuzel wie mag spelen kan best in 3 minuten ) in 1 aflevering
En dan heb je 1 aflevering out with the old in with the new
Kan best dat ze, met dat gerek en opschuiven, 1 maand willen winnen om niet hoeven uit te betalenquote:Op dinsdag 20 januari 2026 17:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Verleden maand hadden ze de volledige knock-outs op zaterdag, hadden ze makkelijk weer kunnen doen dan lopen ze iig één dag in. Maar het was een half uur geneuzel.
Leek me juist een mooie kans om het gat tussen opname en uitzending kleiner te maken. Ze mogen een week geen contact met de buitenwereld na verlaten van de loods, gebleken is dat het domweg onmogelijk is om de info niet te lekken. Denk dat een tonnetje meer of minder niet heel erg veel uitmaakt.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 18:19 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Kan best dat ze, met dat gerek en opschuiven, 1 maand willen winnen om niet hoeven uit te betalen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
stilte wordt onrust
quote:Op dinsdag 20 januari 2026 19:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze heeft jaren bij Duyvis gewerkt, pinda's keuren.... ok, ok
Erg bijzonder, vooral dat ze dan voor anderen niet even normaal kan doen en blij zijn. Toch schandalig dat de winnaars zich gister in moesten houden door haar.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 19:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
Julia rot op met dat zelfmedelijde,
Mevrouw "Ik wist het" zal wel blijven.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 19:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
Julia rot op met dat zelfmedelijde,
Ze moet en zal een hele lijn met diverse haarstukken willen hebben #pruikenmariequote:Op dinsdag 20 januari 2026 19:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Mevrouw "Ik wist het" zal wel blijven.
Nee toch, mag hopen van niet.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 19:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Mevrouw "Ik wist het" zal wel blijven.
* greysbones gooit er wat ballen en een ruggengraad achteraanquote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2026 19:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones gooit er wat ballen en een ruggengraad achteraan
ik vind dat dit weer veel te lang duurtquote:Op dinsdag 20 januari 2026 19:45 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ben nu wel benieuwd hoe de stemming gaat zijn.
En nee ik heb nog geen spoilers gezien dus weet niet wie gaat winnen.
Ik ook en ik ook.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 19:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind dat dit weer veel te lang duurt
ik voel met @:Kinkijan mee
beide dames zijn backstabbersquote:Op dinsdag 20 januari 2026 19:48 schreef ChocoFan het volgende:
Theresa wil geen mensen kwetsen. Uhuh, erg geloofwaardig.
Zegt ze met een snorkel op haar hoofdquote:Op dinsdag 20 januari 2026 19:48 schreef ChocoFan het volgende:
quote:Op dinsdag 20 januari 2026 19:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zegt ze met een snorkel op haar hoofd
Hier aan de kust is het mistig dus helaasquote:Op dinsdag 20 januari 2026 19:50 schreef greysbones het volgende:
reclameeee
even snel kijken of ik nog wat noorderlicht zie
het was prachtig gisterenquote:Op dinsdag 20 januari 2026 19:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hier aan de kust is het mistig dus helaas
IJmond was het ook heel goed te zienquote:Op dinsdag 20 januari 2026 19:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
het was prachtig gisteren![]()
zag wel een foto net uit Haarlem
en van de wadden
anders is Chess zieluggggquote:Op dinsdag 20 januari 2026 20:02 schreef Soury het volgende:
Waarom Chess punten geven? Die wil niet eens weg.
Klopt, slaat ook nergens op maar ze hadden het wel afgesproken, doe dat dan niet, afspreken.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 20:03 schreef JJ76 het volgende:
Maar waarom ook afspreken dat je niet met mag bespreken. Slaat toch nergens op.
Misschien denkt ze dat ze met een ton nog wel mag thuis komen.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 20:02 schreef Soury het volgende:
Waarom Chess punten geven? Die wil niet eens weg.
Misschien heeft Floris' broertje nog een kamertje vrijquote:Op dinsdag 20 januari 2026 20:05 schreef greysbones het volgende:
als Angelo mag spelen en wint
moeten Floris en Senna weer verhuizen
Kan ze d;r ex afkopenquote:Op dinsdag 20 januari 2026 20:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Misschien denkt ze dat ze met een ton nog wel mag thuis komen.
gadverdamme nouquote:Op dinsdag 20 januari 2026 20:09 schreef greysbones het volgende:
vieze vieze smiechten zijn het![]()
en dan janken
schijnheilige achterbakse dames
kansloosquote:Op dinsdag 20 januari 2026 20:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
Oeh heerlijk die zure smoel van Julia, kan echt geen lachje van af![]()
![]()
Zou ze zo ook op haar werk zijn, of wil geen baas haar?quote:Op dinsdag 20 januari 2026 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
kansloos
als je zoo ongelofelijk sneu bent
dat je het een ander dus niet gunt
met zo'n K..karakterquote:Op dinsdag 20 januari 2026 20:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zou ze zo ook op haar werk zijn, of wil geen baas haar?
idd als hij geen risico had willen lopen had hij 5 punten aan Jes kunnen geven maar dan ben je net zo erg als die andere twee.quote:
die man spit die barrsssquote:Op dinsdag 20 januari 2026 20:22 schreef KinKiJan het volgende:
Angelo: "Als je je vriend zo in de zeik neemt, neemt je iedereen in de zeik, dus.."
Fax! Fax!
Echt zo’n tussen aflevering weerquote:Op dinsdag 20 januari 2026 20:24 schreef ChocoFan het volgende:
Wat een huilie huilie aflevering weer.
Klopt, dat heeft ze ook.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 20:26 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
"Ik heb het altijd gedaan"
met droge ogen wederomquote:Op dinsdag 20 januari 2026 20:26 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Welk huis?quote:Op dinsdag 20 januari 2026 20:31 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die is al lang blij, hoeft ze niet naar huis
Oef geen stem voor liefje poepie skeetje.quote:
Wat een achterbakse heks is datquote:Op dinsdag 20 januari 2026 20:26 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Die had het met stemmen ook niet gered (Als Angelo uit het bondje was gekozen)quote:Op dinsdag 20 januari 2026 20:35 schreef JJ76 het volgende:
Snap echt niet waarom lamlul Jesse er dan wel met eer zou staan.
En dan had Angelo wetend dat dames iets besproken hadden meeste stemmen op Jesse kunnen doen. Hij klaagt nu dat persoon waaraan meeste stemmen gaf finalist is.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 20:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Die had het met stemmen ook niet gered (Als Angelo uit het bondje was gekozen)
Therese was van plan de meeste aan Ang te gevenquote:Op dinsdag 20 januari 2026 20:40 schreef JJ76 het volgende:
[..]
En dan had Angelo wetend dat dames iets besproken hadden meeste stemmen op Jesse kunnen doen. Hij klaagt nu dat persoon waaraan meeste stemmen gaf finalist is.
LOLquote:Op dinsdag 20 januari 2026 19:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zegt ze met een snorkel op haar hoofd
Ze gedraagt zich non-verbaal heel vreemd, valt me opquote:Op dinsdag 20 januari 2026 22:49 schreef MacDeMarco het volgende:
Chess kan zich jankend niet voorstellen hoe iemand (Angelo) je zo'n gevoel kan geven.
Iemand daar had de kamer in moeten lopen en zeggen: Zo voelt je ex zich dus ook, maar dan nog 10x erger.![]()
Ze zat te hopen op een gelijke uitkomst van de stemming, dus half uur de tijd om één iemand te kiezen of de finale gaat alsnog naar de Vossen.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 20:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
Oeh heerlijk die zure smoel van Julia, kan echt geen lachje van af![]()
![]()
Dat smoeltje van "T" heeft inderdaad wel iets geheimschrijverig.. Dat Chess net er in zat vond ik t wel een leuke meid.. wat amicaal en gretig met woorden als "liefje" en "schatje", maar toen zag ik dat ze wel heel snel close probeerde te worden met een aantal mannen, en dat wat bij Floris mislukte, lukte wel bij die sukkel van een "Tho" (verkort/verklein dan gewoon niet ofzo) en dat ze als zoveelste gewoon nog iemand had thuis zitten..quote:Op woensdag 21 januari 2026 00:21 schreef freaky40 het volgende:
Ja ach Chess, het jankt als een meisje van 12, maar ik vind Therese 10x erger en 10x achterbakser dan Chess. Maar morgen TeamAngelo die Therese even gaat slopen ga ik vanuit in de finale.
Voor de rest voorspelbare stemming waaraan een gehele aflevering is besteed. Morgen gelukkig finale, hopelijk zien we hem dan ook helemaal en geen cliff op het einde voor donderdag.
Je kunt het niet geloven dat er mensen zijn die dat erg moeilijk vinden? Nou, ik wel.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 19:48 schreef ChocoFan het volgende:
Er was echt niets achterbaks aan. Ze spraken af dat ze het niet over de stemming zouden hebben, maar Therese zat zo erg met haar keuze dat ze het Chess vast wilde zeggen. Verder niets. Dan ben je meteen achterbaks? Ach ach ach.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 20:02 schreef ChocoFan het volgende:
Goed zo angelo, spreek ze maar aan op hun achterbakse gedoe.
Onjuist. Je moet echt beter kijken. Chess heeft helemaal niet gepraat over de stemming. Ze heeft haar puntenverdeling ook niet verteld aan Therese. De enige die haar punten heeft verteld is Therese, omdat ze er zo mee in haar maag zat.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 20:25 schreef Chanel5 het volgende:
hoezoooo
wat heb jij dan gedaan
ehhhhhh afspraken gemaakt???
gepraat over de stemming????
Toe maar.... tsjongejonge.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 21:19 schreef Cirilico het volgende:
Alles draait weer om Julia. Hoe kan je het voor elkaar krijgen dat de terechte winnaars zich slecht voelen en dat je 'vriendje' zich in negatieve zin onderwerpt aan jou en je gevoelens.Kenau. Feeks.
En het is niet aan jou om iedereeen daar over aan te spreken ik had je al een DM gestuurd vorige week.quote:Op woensdag 21 januari 2026 02:28 schreef Ilja2001 het volgende:
Er heerst hier op FOK vooral de laatste maanden wel een ongelooflijk afkeer (en dan druk ik me heel voorzichtig uit) voor vooral vrouwen in de loods. Therese, Chess, Marlijn, Lisa, Roxy, Daisy, Julia.... Ongelooflijk. Het lijkt hier wel massale vrouwenhaat. Ja vrouwen zijn soms gevoeliger en huilen meer. En ja, vrouwen praten misschien meer met elkaar over anderen. Maar om ze dan zo ongelooflijk af te branden vind ik echt alle perken te buiten gaan. Maar dat is mijn mening. Hopelijk mag dat hier ook.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de mannen ook niets vind.quote:Op woensdag 21 januari 2026 08:07 schreef TowtjeMar het volgende:
Therese, Chess, Marlijn, Lisa, Roxy, Daisy, Julia....zo moe van!!
Maar ze heeft het wel aangepast vanwege Chess. Ze wilde haar zeggen dat ze 4-4-2 wilde stemmen en hoopte dat Chess dat zou begrijpen. Schijnbaar niet, dus, want ze heeft alsnog Chess 5 punten gegeven.quote:Op woensdag 21 januari 2026 02:19 schreef Ilja2001 het volgende:
[..]
Er was echt niets achterbaks aan. Ze spraken af dat ze het niet over de stemming zouden hebben, maar Therese zat zo erg met haar keuze dat ze het Chess vast wilde zeggen. Verder niets. Dan ben je meteen achterbaks? Ach ach ach.
Met het resultaat dat Thé 5 punten kreeg van Chess, en dus zichzelf in de finale plaatste. Uitgekookt.quote:Op woensdag 21 januari 2026 11:13 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar ze heeft het wel aangepast vanwege Chess. Ze wilde haar zeggen dat ze 4-4-2 wilde stemmen en hoopte dat Chess dat zou begrijpen. Schijnbaar niet, dus, want ze heeft alsnog Chess 5 punten gegeven.
Nu had dat voor de uitslag niet echt uitgemaakt, maar misschien voor het gevoel van Angelo wel.
Volgens mij was Angelo vooral pissig omdat Chess met droge ogen staat te beweren dat ze ‘er blanco in gaat’ vooraf aan de stemming. Terwijl hij wist dat ze met Thérčse had overlegd.quote:Op woensdag 21 januari 2026 11:13 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar ze heeft het wel aangepast vanwege Chess. Ze wilde haar zeggen dat ze 4-4-2 wilde stemmen en hoopte dat Chess dat zou begrijpen. Schijnbaar niet, dus, want ze heeft alsnog Chess 5 punten gegeven.
Nu had dat voor de uitslag niet echt uitgemaakt, maar misschien voor het gevoel van Angelo wel.
Yepquote:Op woensdag 21 januari 2026 11:32 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Volgens mij was Angelo vooral pissig omdat Chess met droge ogen staat te beweren dat ze ‘er blanco in gaat’ vooraf aan de stemming. Terwijl hij wist dat ze met Thérčse had overlegd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
stilte wordt onrust
quote:Op woensdag 21 januari 2026 14:29 schreef greysbones het volgende:
Nou zeg dat wel
Tjonge jonge
Lees een spoiler over een nieuwkomerBroer van Floris zeker…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 januari 2026 14:29 schreef greysbones het volgende:
Nou zeg dat wel
Tjonge jonge
Lees een spoiler over een nieuwkomerDie hebben allebei gewonnen, dus ik neem aan een broer van een winnaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Broer van Florisquote:Op woensdag 21 januari 2026 16:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Die hebben allebei gewonnen, dus ik neem aan een broer van een winnaar.
Die heeft niet gewonnen.quote:
Voor de eerlijkheid laten ze wel alle stemmen nog zien. Vooral ook als er verassingen zijn zodat ze daar later nog ruzie over kunnen gaan makenquote:Op woensdag 21 januari 2026 00:19 schreef Gia het volgende:
Jammer dat we nu niet weten of Lisa wel of niet op Angelo heeft gestemd.
Of zouden we morgen de rest van de stemmen ook nog zien?
ik hoorde ook al de broer van Valentijnequote:
De broer die een zus isquote:Op woensdag 21 januari 2026 19:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoorde ook al de broer van Valentijne
![]()
misschien is het sowieso meer juice dan waarheid
Dit is wel heel raar ja. Dan had hij Jesse 5 moeten geven. Dat lijkt hij dan toch weer niet te snappen.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 20:40 schreef JJ76 het volgende:
[..]
En dan had Angelo wetend dat dames iets besproken hadden meeste stemmen op Jesse kunnen doen. Hij klaagt nu dat persoon waaraan meeste stemmen gaf finalist is.
jonge jonge jongequote:Op woensdag 21 januari 2026 19:36 schreef LionHeart het volgende:
Oh, slang Chess liegt ook glashard. Wat een eng mens.
Ja, dit is mijn mening en nee, dit hoeft niet gequote te worden in een rant als je het er niet mee eens bent.
Ik denk morgen en ook wie wint pas morgen.quote:Op woensdag 21 januari 2026 19:39 schreef LionHeart het volgende:
Is het dan vandaag ook Peter en Julia uitzwaaidag? Zal wel morgen zijn.
ben bangquote:Op woensdag 21 januari 2026 19:39 schreef LionHeart het volgende:
Is het dan vandaag ook Peter en Julia uitzwaaidag? Zal wel morgen zijn.
Maar niet wie wint, dat wordt de cliffhanger.quote:Op woensdag 21 januari 2026 19:48 schreef schetterklep het volgende:
Nou, die finale gaan we wel af zien vandaag gok ik zo![]()
quote:Op woensdag 21 januari 2026 19:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Maar niet wie wint, dat wordt de cliffhanger.de door jou ingetoetste code is .......... tot morgen
6 uur later.quote:Op woensdag 21 januari 2026 19:49 schreef Chanel5 het volgende:
Ik weet niet of dit iemand gaat lukken.
Het was ook wel wat zuur als het wel lukte met DE BODNGENOTEN!quote:Op woensdag 21 januari 2026 19:52 schreef KinKiJan het volgende:
Angelo was die jongen die bij die figuurblokjes vroeger het vierkantje in het gat voor het cirkeltje wilde proppen en dan boos werd als het niet lukt
Het is DO! BODGETENTENquote:Op woensdag 21 januari 2026 19:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was ook wel wat zuur als het wel lukte met DE BODNGENOTEN!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |