Ze wist het, en toch net niet.quote:Op maandag 19 januari 2026 20:40 schreef humpty het volgende:
![]()
Heerlijke uitzending...domme domme Julia
![]()
Lachuh. Ik zeg dat altijd tegen de kleine als ze der zin niet krijgt en ze wil gaan huilen We gaan niet sjankebekken hèquote:Op maandag 19 januari 2026 20:40 schreef spapaars het volgende:
Van Dale
Zoek snel en eenvoudig de juiste betekenis en spelling van woorden op met het Gratis Woordenboek van Van Dale. Altijd betrouwbaar en actueel.
Bevat niet: Sjankebekken
Mooie dialect dus.quote:Op maandag 19 januari 2026 20:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lachuh. Ik zeg dat altijd tegen de kleine als ze der zin niet krijgt en ze wil gaan huilen We gaan niet sjankebekken hè
Julia cijfert zich weg als het haar uitkomt. Julia prijst zichzelf helemaal de wereld in. Julia weet en kan alles beter (achteraf) En achteraf kijk je een koe in zijn kont. Dat blijkt.quote:Op maandag 19 januari 2026 21:56 schreef Cosima het volgende:
Julia cijfert zichzelf altijd weg en durft nooit voor zichzelf op te komen als ze iets weet. echt zo sneu!
ze was trouwens in de war met het kindgebonden budget denk ik, dat gaat inderdaad naar de 1000 euro per maand als je alleenstaand bent met meerdere kinderen. of kinderopvangtoeslag misschien? in ieder geval heel dom.
quote:Op maandag 19 januari 2026 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
een vreselijk egocentrisch achterbaks kutkind
sow
das lekker
waar is @:Cirilico
Ja joh, dit is fok. Hier zeiken we over de bewoners en niet over jou.quote:Op maandag 19 januari 2026 22:03 schreef Cosima het volgende:
ik heb trouwens zelf alopecia en vind het altijd zo naar om te lezen hoe jullie erover praten. het went nooit helemaal, de hoeveelheid onbegrip die mensen hebben. hihaho toupetje, kale .. deze ziekte is echt mentaal slopend als vrouw, het doet ook fysiek pijn vaak trouwens en de tijd, kosten en moeite die ermee gepaard gaan om naar buiten te kunnen hebben jullie geen weet van.. en er wordt maar een beetje lacherig over gedaan.. als iemand een ernstige huidaandoening heeft ga je toch ook niet zeggen "denk dat ze het zichzelf aan doet". ik snap dat het de uitdrukking is maar het is ook gewoon super lullig.
Ik ben sowieso geen fan van kritiek op iemand zijn fysiek.quote:Op maandag 19 januari 2026 22:03 schreef Cosima het volgende:
ik heb trouwens zelf alopecia en vind het altijd zo naar om te lezen hoe jullie erover praten. het went nooit helemaal, de hoeveelheid onbegrip die mensen hebben. hihaho toupetje, kale .. deze ziekte is echt mentaal slopend als vrouw, het doet ook fysiek pijn vaak trouwens en de tijd, kosten en moeite die ermee gepaard gaan om naar buiten te kunnen hebben jullie geen weet van.. en er wordt maar een beetje lacherig over gedaan.. als iemand een ernstige huidaandoening heeft ga je toch ook niet zeggen "denk dat ze het zichzelf aan doet". ik snap dat het de uitdrukking is maar het is ook gewoon super lullig.
Het komt regelmatig voor dat bondjes die bovenaan in de cyclus eindigen al denken in de finale te staan, terwijl ze eerst nog knock-outs moeten overleven. Ik blijf het bijzonder vinden. Iets met hoogmoed komt voor de val.quote:Op maandag 19 januari 2026 20:30 schreef Soury het volgende:
Julia stond met haar kop al een paar weken in de finale
Dat hoogste in de ranking worden geen ene drol zegt, daar ben ik het niet mee eens. Slechts 1 knockout hoeven winnen (versus 2 of 3 voor de andere teams) is een groot voordeel en dan ook nog de troef hebben al helemaal. Die troef is echt heel voordelig en tilt de kansen van 50/50 toch al gauw naar 65/35.quote:Op maandag 19 januari 2026 21:25 schreef freaky40 het volgende:
Nou, dat was me de knock-outs wel weer. Ik zei het toch, het zal me niets verwonderen dat de Slangen die knock-outs zouden nailen. Prima verder maar de hoogste in de ranking zegt dus geen ene drol wat, daar moet wat anders voor verzonnen worden in de spelregels zoals ik van de week al opperde waardoor je daar als hoogste in de ranking wel profijt kan hebben. Die Julia gun je het gewoon niet trouwens dus voor haar is het karma is a biatch. Peter gunde ik het nog enigszins. Maar die gaan beide dus moven ga ik vanuit. En voor Salar is er nog alle tijd om die winst te pakken. Wordt trouwens een aardige opschoning, 6 deelnemers worden vervangen en misschien wel 1 meer zelfs. Jammer dat we morgen weer die stemmingen lekker uitgesmeerd te zien gaan krijgen dus de start van de finale zal dan echt pas woensdag te zien, op de dag dat hij vorige week is gespeeld.
Waardoor het leven in nederland wordt betaald. Ook jouw leven. En je houdt altijd meer over dan dat je aan de belasting betaaltquote:Op maandag 19 januari 2026 19:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
nog meer geld voor de belasting
Het zegt geen donder, na nu al de zoveelste keer dus het is maar waar je voordeel in zit. 1 knock-out hoeven winnen of niet. Ik vind het allemaal niet zo sterk bedacht en mag wel eens op de schop na zoveel afleveringen.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 01:22 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Dat hoogste in de ranking worden geen ene drol zegt, daar ben ik het niet mee eens. Slechts 1 knockout hoeven winnen (versus 2 of 3 voor de andere teams) is een groot voordeel en dan ook nog de troef hebben al helemaal. Die troef is echt heel voordelig en tilt de kansen van 50/50 toch al gauw naar 65/35.
Misschien is de winnaar wel Julia of Peter. Of is dit weer een spoiler? Want welk bondje de knockouts zou winnen was op het moment dat je dat schreef nog niet bekend.quote:Op maandag 19 januari 2026 19:53 schreef Soury het volgende:
[..]
er zijn er al 2 weg, Daisy winnaar Julia Peter en Jesse Dat zijn er 7
[Freakie mode] Ja, dat was zo dom dat het wel opdracht van de febo moet zijn. [/Freakie mode]quote:Op maandag 19 januari 2026 20:18 schreef KapiteinChris het volgende:
Hahahaha, wat een dombo's.. Hoe kun je nu met zo'n bedrag komen?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |