gadverdamme nouquote:Op dinsdag 20 januari 2026 20:09 schreef greysbones het volgende:
vieze vieze smiechten zijn het![]()
en dan janken
schijnheilige achterbakse dames
kansloosquote:Op dinsdag 20 januari 2026 20:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
Oeh heerlijk die zure smoel van Julia, kan echt geen lachje van af![]()
![]()
Zou ze zo ook op haar werk zijn, of wil geen baas haar?quote:Op dinsdag 20 januari 2026 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
kansloos
als je zoo ongelofelijk sneu bent
dat je het een ander dus niet gunt
met zo'n K..karakterquote:Op dinsdag 20 januari 2026 20:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zou ze zo ook op haar werk zijn, of wil geen baas haar?
idd als hij geen risico had willen lopen had hij 5 punten aan Jes kunnen geven maar dan ben je net zo erg als die andere twee.quote:
die man spit die barrsssquote:Op dinsdag 20 januari 2026 20:22 schreef KinKiJan het volgende:
Angelo: "Als je je vriend zo in de zeik neemt, neemt je iedereen in de zeik, dus.."
Fax! Fax!
Echt zo’n tussen aflevering weerquote:Op dinsdag 20 januari 2026 20:24 schreef ChocoFan het volgende:
Wat een huilie huilie aflevering weer.
Klopt, dat heeft ze ook.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 20:26 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
"Ik heb het altijd gedaan"
met droge ogen wederomquote:Op dinsdag 20 januari 2026 20:26 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Welk huis?quote:Op dinsdag 20 januari 2026 20:31 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die is al lang blij, hoeft ze niet naar huis
Oef geen stem voor liefje poepie skeetje.quote:
Wat een achterbakse heks is datquote:Op dinsdag 20 januari 2026 20:26 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Die had het met stemmen ook niet gered (Als Angelo uit het bondje was gekozen)quote:Op dinsdag 20 januari 2026 20:35 schreef JJ76 het volgende:
Snap echt niet waarom lamlul Jesse er dan wel met eer zou staan.
En dan had Angelo wetend dat dames iets besproken hadden meeste stemmen op Jesse kunnen doen. Hij klaagt nu dat persoon waaraan meeste stemmen gaf finalist is.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 20:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Die had het met stemmen ook niet gered (Als Angelo uit het bondje was gekozen)
Therese was van plan de meeste aan Ang te gevenquote:Op dinsdag 20 januari 2026 20:40 schreef JJ76 het volgende:
[..]
En dan had Angelo wetend dat dames iets besproken hadden meeste stemmen op Jesse kunnen doen. Hij klaagt nu dat persoon waaraan meeste stemmen gaf finalist is.
LOLquote:Op dinsdag 20 januari 2026 19:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zegt ze met een snorkel op haar hoofd
Ze gedraagt zich non-verbaal heel vreemd, valt me opquote:Op dinsdag 20 januari 2026 22:49 schreef MacDeMarco het volgende:
Chess kan zich jankend niet voorstellen hoe iemand (Angelo) je zo'n gevoel kan geven.
Iemand daar had de kamer in moeten lopen en zeggen: Zo voelt je ex zich dus ook, maar dan nog 10x erger.![]()
Ze zat te hopen op een gelijke uitkomst van de stemming, dus half uur de tijd om één iemand te kiezen of de finale gaat alsnog naar de Vossen.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 20:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
Oeh heerlijk die zure smoel van Julia, kan echt geen lachje van af![]()
![]()
Dat smoeltje van "T" heeft inderdaad wel iets geheimschrijverig.. Dat Chess net er in zat vond ik t wel een leuke meid.. wat amicaal en gretig met woorden als "liefje" en "schatje", maar toen zag ik dat ze wel heel snel close probeerde te worden met een aantal mannen, en dat wat bij Floris mislukte, lukte wel bij die sukkel van een "Tho" (verkort/verklein dan gewoon niet ofzo) en dat ze als zoveelste gewoon nog iemand had thuis zitten..quote:Op woensdag 21 januari 2026 00:21 schreef freaky40 het volgende:
Ja ach Chess, het jankt als een meisje van 12, maar ik vind Therese 10x erger en 10x achterbakser dan Chess. Maar morgen TeamAngelo die Therese even gaat slopen ga ik vanuit in de finale.
Voor de rest voorspelbare stemming waaraan een gehele aflevering is besteed. Morgen gelukkig finale, hopelijk zien we hem dan ook helemaal en geen cliff op het einde voor donderdag.
Je kunt het niet geloven dat er mensen zijn die dat erg moeilijk vinden? Nou, ik wel.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 19:48 schreef ChocoFan het volgende:
Theresa wil geen mensen kwetsen. Uhuh, erg geloofwaardig.
Er was echt niets achterbaks aan. Ze spraken af dat ze het niet over de stemming zouden hebben, maar Therese zat zo erg met haar keuze dat ze het Chess vast wilde zeggen. Verder niets. Dan ben je meteen achterbaks? Ach ach ach.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 20:02 schreef ChocoFan het volgende:
Goed zo angelo, spreek ze maar aan op hun achterbakse gedoe.
Onjuist. Je moet echt beter kijken. Chess heeft helemaal niet gepraat over de stemming. Ze heeft haar puntenverdeling ook niet verteld aan Therese. De enige die haar punten heeft verteld is Therese, omdat ze er zo mee in haar maag zat.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 20:25 schreef Chanel5 het volgende:
hoezoooo
wat heb jij dan gedaan
ehhhhhh afspraken gemaakt???
gepraat over de stemming????
Toe maar.... tsjongejonge.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 21:19 schreef Cirilico het volgende:
Alles draait weer om Julia. Hoe kan je het voor elkaar krijgen dat de terechte winnaars zich slecht voelen en dat je 'vriendje' zich in negatieve zin onderwerpt aan jou en je gevoelens.Kenau. Feeks.
En het is niet aan jou om iedereeen daar over aan te spreken ik had je al een DM gestuurd vorige week.quote:Op woensdag 21 januari 2026 02:28 schreef Ilja2001 het volgende:
Er heerst hier op FOK vooral de laatste maanden wel een ongelooflijk afkeer (en dan druk ik me heel voorzichtig uit) voor vooral vrouwen in de loods. Therese, Chess, Marlijn, Lisa, Roxy, Daisy, Julia.... Ongelooflijk. Het lijkt hier wel massale vrouwenhaat. Ja vrouwen zijn soms gevoeliger en huilen meer. En ja, vrouwen praten misschien meer met elkaar over anderen. Maar om ze dan zo ongelooflijk af te branden vind ik echt alle perken te buiten gaan. Maar dat is mijn mening. Hopelijk mag dat hier ook.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de mannen ook niets vind.quote:Op woensdag 21 januari 2026 08:07 schreef TowtjeMar het volgende:
Therese, Chess, Marlijn, Lisa, Roxy, Daisy, Julia....zo moe van!!
Maar ze heeft het wel aangepast vanwege Chess. Ze wilde haar zeggen dat ze 4-4-2 wilde stemmen en hoopte dat Chess dat zou begrijpen. Schijnbaar niet, dus, want ze heeft alsnog Chess 5 punten gegeven.quote:Op woensdag 21 januari 2026 02:19 schreef Ilja2001 het volgende:
[..]
Er was echt niets achterbaks aan. Ze spraken af dat ze het niet over de stemming zouden hebben, maar Therese zat zo erg met haar keuze dat ze het Chess vast wilde zeggen. Verder niets. Dan ben je meteen achterbaks? Ach ach ach.
Met het resultaat dat Thé 5 punten kreeg van Chess, en dus zichzelf in de finale plaatste. Uitgekookt.quote:Op woensdag 21 januari 2026 11:13 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar ze heeft het wel aangepast vanwege Chess. Ze wilde haar zeggen dat ze 4-4-2 wilde stemmen en hoopte dat Chess dat zou begrijpen. Schijnbaar niet, dus, want ze heeft alsnog Chess 5 punten gegeven.
Nu had dat voor de uitslag niet echt uitgemaakt, maar misschien voor het gevoel van Angelo wel.
Volgens mij was Angelo vooral pissig omdat Chess met droge ogen staat te beweren dat ze ‘er blanco in gaat’ vooraf aan de stemming. Terwijl hij wist dat ze met Thérčse had overlegd.quote:Op woensdag 21 januari 2026 11:13 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar ze heeft het wel aangepast vanwege Chess. Ze wilde haar zeggen dat ze 4-4-2 wilde stemmen en hoopte dat Chess dat zou begrijpen. Schijnbaar niet, dus, want ze heeft alsnog Chess 5 punten gegeven.
Nu had dat voor de uitslag niet echt uitgemaakt, maar misschien voor het gevoel van Angelo wel.
Yepquote:Op woensdag 21 januari 2026 11:32 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Volgens mij was Angelo vooral pissig omdat Chess met droge ogen staat te beweren dat ze ‘er blanco in gaat’ vooraf aan de stemming. Terwijl hij wist dat ze met Thérčse had overlegd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
quote:Op woensdag 21 januari 2026 14:29 schreef greysbones het volgende:
Nou zeg dat wel
Tjonge jonge
Lees een spoiler over een nieuwkomerBroer van Floris zeker…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 januari 2026 14:29 schreef greysbones het volgende:
Nou zeg dat wel
Tjonge jonge
Lees een spoiler over een nieuwkomerDie hebben allebei gewonnen, dus ik neem aan een broer van een winnaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Broer van Florisquote:Op woensdag 21 januari 2026 16:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Die hebben allebei gewonnen, dus ik neem aan een broer van een winnaar.
Die heeft niet gewonnen.quote:
Voor de eerlijkheid laten ze wel alle stemmen nog zien. Vooral ook als er verassingen zijn zodat ze daar later nog ruzie over kunnen gaan makenquote:Op woensdag 21 januari 2026 00:19 schreef Gia het volgende:
Jammer dat we nu niet weten of Lisa wel of niet op Angelo heeft gestemd.
Of zouden we morgen de rest van de stemmen ook nog zien?
ik hoorde ook al de broer van Valentijnequote:
De broer die een zus isquote:Op woensdag 21 januari 2026 19:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoorde ook al de broer van Valentijne
![]()
misschien is het sowieso meer juice dan waarheid
Dit is wel heel raar ja. Dan had hij Jesse 5 moeten geven. Dat lijkt hij dan toch weer niet te snappen.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 20:40 schreef JJ76 het volgende:
[..]
En dan had Angelo wetend dat dames iets besproken hadden meeste stemmen op Jesse kunnen doen. Hij klaagt nu dat persoon waaraan meeste stemmen gaf finalist is.
jonge jonge jongequote:Op woensdag 21 januari 2026 19:36 schreef LionHeart het volgende:
Oh, slang Chess liegt ook glashard. Wat een eng mens.
Ja, dit is mijn mening en nee, dit hoeft niet gequote te worden in een rant als je het er niet mee eens bent.
Ik denk morgen en ook wie wint pas morgen.quote:Op woensdag 21 januari 2026 19:39 schreef LionHeart het volgende:
Is het dan vandaag ook Peter en Julia uitzwaaidag? Zal wel morgen zijn.
ben bangquote:Op woensdag 21 januari 2026 19:39 schreef LionHeart het volgende:
Is het dan vandaag ook Peter en Julia uitzwaaidag? Zal wel morgen zijn.
Maar niet wie wint, dat wordt de cliffhanger.quote:Op woensdag 21 januari 2026 19:48 schreef schetterklep het volgende:
Nou, die finale gaan we wel af zien vandaag gok ik zo![]()
quote:Op woensdag 21 januari 2026 19:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Maar niet wie wint, dat wordt de cliffhanger.de door jou ingetoetste code is .......... tot morgen
6 uur later.quote:Op woensdag 21 januari 2026 19:49 schreef Chanel5 het volgende:
Ik weet niet of dit iemand gaat lukken.
Het was ook wel wat zuur als het wel lukte met DE BODNGENOTEN!quote:Op woensdag 21 januari 2026 19:52 schreef KinKiJan het volgende:
Angelo was die jongen die bij die figuurblokjes vroeger het vierkantje in het gat voor het cirkeltje wilde proppen en dan boos werd als het niet lukt
Het is DO! BODGETENTENquote:Op woensdag 21 januari 2026 19:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was ook wel wat zuur als het wel lukte met DE BODNGENOTEN!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |