Echt zo’n tussen aflevering weerquote:Op dinsdag 20 januari 2026 20:24 schreef ChocoFan het volgende:
Wat een huilie huilie aflevering weer.
Klopt, dat heeft ze ook.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 20:26 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
"Ik heb het altijd gedaan"
met droge ogen wederomquote:Op dinsdag 20 januari 2026 20:26 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Welk huis?quote:Op dinsdag 20 januari 2026 20:31 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die is al lang blij, hoeft ze niet naar huis
Oef geen stem voor liefje poepie skeetje.quote:
Wat een achterbakse heks is datquote:Op dinsdag 20 januari 2026 20:26 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Die had het met stemmen ook niet gered (Als Angelo uit het bondje was gekozen)quote:Op dinsdag 20 januari 2026 20:35 schreef JJ76 het volgende:
Snap echt niet waarom lamlul Jesse er dan wel met eer zou staan.
En dan had Angelo wetend dat dames iets besproken hadden meeste stemmen op Jesse kunnen doen. Hij klaagt nu dat persoon waaraan meeste stemmen gaf finalist is.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 20:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Die had het met stemmen ook niet gered (Als Angelo uit het bondje was gekozen)
Therese was van plan de meeste aan Ang te gevenquote:Op dinsdag 20 januari 2026 20:40 schreef JJ76 het volgende:
[..]
En dan had Angelo wetend dat dames iets besproken hadden meeste stemmen op Jesse kunnen doen. Hij klaagt nu dat persoon waaraan meeste stemmen gaf finalist is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |