Kan best dat ze, met dat gerek en opschuiven, 1 maand willen winnen om niet hoeven uit te betalenquote:Op dinsdag 20 januari 2026 17:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Verleden maand hadden ze de volledige knock-outs op zaterdag, hadden ze makkelijk weer kunnen doen dan lopen ze iig één dag in. Maar het was een half uur geneuzel.
Leek me juist een mooie kans om het gat tussen opname en uitzending kleiner te maken. Ze mogen een week geen contact met de buitenwereld na verlaten van de loods, gebleken is dat het domweg onmogelijk is om de info niet te lekken. Denk dat een tonnetje meer of minder niet heel erg veel uitmaakt.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 18:19 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Kan best dat ze, met dat gerek en opschuiven, 1 maand willen winnen om niet hoeven uit te betalen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
quote:Op dinsdag 20 januari 2026 19:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze heeft jaren bij Duyvis gewerkt, pinda's keuren.... ok, ok
Erg bijzonder, vooral dat ze dan voor anderen niet even normaal kan doen en blij zijn. Toch schandalig dat de winnaars zich gister in moesten houden door haar.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 19:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
Julia rot op met dat zelfmedelijde,
Mevrouw "Ik wist het" zal wel blijven.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 19:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
Julia rot op met dat zelfmedelijde,
Ze moet en zal een hele lijn met diverse haarstukken willen hebben #pruikenmariequote:Op dinsdag 20 januari 2026 19:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Mevrouw "Ik wist het" zal wel blijven.
Nee toch, mag hopen van niet.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 19:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Mevrouw "Ik wist het" zal wel blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |