Probeer het nog eens te lezen. Ik pleit er letterlijk voor om Trump eerst maar eens even duidelijk te maken dat het annexeren van Groenland het einde van de NAVO inhoudt en dat ook betekent dat de VS al hun militaire bases in Europa en al hun betrouwbare vrienden kwijtspelen. Dan zijn er echt wel genoeg figuren binnen de Amerikaanse militaire top die gaan steigeren.quote:
Nee, omdat deze kwestie ook niets met migratie te maken heeft.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 18:53 schreef beefkeek het volgende:
[..]
En rijm dat nu eens met hoe je denkt over immigranten, dat ze niet welkom zijn omdat ze de cultuur van je land aantasten? Zie je de hypocrisie zelf echt niet?
De cultuur en historie van de Groenlanders mag nu ook ineens in de prullenbak schijnbaar.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 18:53 schreef beefkeek het volgende:
[..]
En rijm dat nu eens met hoe je denkt over immigranten, dat ze niet welkom zijn omdat ze de cultuur van je land aantasten? Zie je de hypocrisie zelf echt niet?
Die zijn er sowieso al, dat hoef je niet allemaal publiekelijk uit te vechten. Of denk je dat iedereen alleen maar communiceert via twitter ofzo?quote:Op zaterdag 17 januari 2026 18:53 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Probeer het nog eens te lezen. Ik pleit er letterlijk voor om Trump eerst maar eens even duidelijk te maken dat het annexeren van Groenland het einde van de NAVO inhoudt en dat ook betekent dat de VS al hun militaire bases in Europa en al hun betrouwbare vrienden kwijtspelen. Dan zijn er echt wel genoeg figuren binnen de Amerikaanse militaire top die gaan steigeren.
Ik begrijp hieruit dat je geen boodschap hebt aan dat de Groenlanders niet zo'n behoefte hebben aan bij de VS horen?quote:Op zaterdag 17 januari 2026 18:51 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het maakt het vooral dat de vergelijking met een Baltisch land niet opgaat.
En ik heb mijn mening over Groenland al gegeven. Ik heb gezien de status van het land, de strategische ligging en omdat het nagenoeg onbewoond is er geen problemen mee als het bij de VS wordt gevoegd.
Wat ook nog eens niet relevant is, want de VS kan in principe alles wat ze willen en nodig hebben al doen op/in Groenland.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 18:49 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Dus omdat ze niet volledig autonoom zijn vind je het oke dat de VS ze gewoon innemen?
Ik heb er wel probleem mee. Want wanneer je VS ruime baan geeft om Groenland te annexeren. Geef je ook baan aan Rusland met Oost Europa en of China met Taiwan en of delen van Azie en Oceanië.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 18:51 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het maakt het vooral dat de vergelijking met een Baltisch land niet opgaat.
En ik heb mijn mening over Groenland al gegeven. Ik heb gezien de status van het land, de strategische ligging en omdat het nagenoeg onbewoond is er geen problemen mee als het bij de VS wordt gevoegd.
Niet als je dat niet uitspreekt, nu denkt men er nog teveel dat ze ermee weg kunnen komen en dat ook bij annexatie van Groenland het einde van de NAVO zo'n vaart niet zal lopen.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 18:55 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Die zijn er sowieso al, dat hoef je niet allemaal publiekelijk uit te vechten. Of denk je dat iedereen alleen maar communiceert via twitter ofzo?
Natuurlijk wel. Je geeft zelf regelmatig aan tegen migratie te zijn omdat het de cultuur van een land aantast. Maar in het geval van de annexatie van Groenland is die cultuur klaarblijkelijk ondergeschikt aan de strategische ligging en hoe belangrijk Trump het vindt.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 18:54 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee, omdat deze kwestie ook niets met migratie te maken heeft.
Wel met cultuur en historie. Iets waar Groenlanders best prat op gaan, die zitten niet te wachten om bij het ultra kapitalistische en neoliberale shithole dat de VS heet te horen.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 18:54 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee, omdat deze kwestie ook niets met migratie te maken heeft.
Ik zou het niet weten, er is een Deense krant die stelde vorig jaar een poll te hebben gedaan waaruit bleek dat een heel groot deel van de mensen op Groenland zich niet bij de VS wilde voegen, maar dat heeft natuurlijk nogal een 'Wij van WC-eend adviseren WC-eend' gehalte.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 18:58 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wel met cultuur en historie. Iets waar Groenlanders best prat op gaan, die zitten niet te wachten om bij het ultra kapitalistische en neoliberale shithole dat de VS heet te horen.
Goeie poging wel: https://www.veriangroup.c(...)and-2025?hs_amp=truequote:Op zaterdag 17 januari 2026 19:04 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, er is een Deense krant die stelde vorig jaar een poll te hebben gedaan waaruit bleek dat een heel groot deel van de mensen op Groenland zich niet bij de VS wilde voegen, maar dat heeft natuurlijk nogal een 'Wij van WC-eend adviseren WC-eend' gehalte.
quote:The results show that 85% of Greenlanders do not want to leave the Realm and become part of the United States, while 6% want to leave the Danish Realm and become part of the United States, whereas the remaining 9% are undecided.
Onderzoek was uitgevoerd door Verian Group, maar dat zal wel een boos Deens complot zijn geweest.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 19:04 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, er is een Deense krant die stelde vorig jaar een poll te hebben gedaan waaruit bleek dat een heel groot deel van de mensen op Groenland zich niet bij de VS wilde voegen, maar dat heeft natuurlijk nogal een 'Wij van WC-eend adviseren WC-eend' gehalte.
Het onderzoek is toch uitgevoerd voor een Deense krant, dat staat er nota bene bij.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 19:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Onderzoek was uitgevoerd door Verian Group, maar dat zal wel een boos Deens complot zijn geweest.
Hoge salarissen, betaalbare woonruimte, prachtige natuur, vriendelijke mensen.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 19:11 schreef xpompompomx het volgende:
Waarom zou je bij die fantastische VS willen horen:
-ingestorte huizenmarkt
-onbaalbare zorg
-school shootings
-obesitas
-onbetaalbare eieren
-creditcard schulden die je met het krediet van andere creditcards afbetaald
-80 urige werkweken
-lege cultuur
-geen sociaal vangnet
-magahalfjes
-etc etc
quote:Op zaterdag 17 januari 2026 18:04 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Stelen? Delven. Grondstoffen behoren namelijk niemand toe, het gaat erom wie ze zich toe besluit te eigenen en er gebruik van maakt. Frankrijk haalt nu nog van alles uit de grond in Afrika. Als we jouw redenering hier zouden moeten vormen behoort dat toe aan de mensen daar.
[..]
Kun je dat concept eens wat verder onderbouwen ... 'landje pik' ? Bijna elk land is tot stand gekomen door middel van het innemen van een bepaald gebied. Dat de huidige verdeling voor altijd zo blijft is dan ook een fantasme.
De NAVO is al aardig kapot zo. En het sentiment leeft geloof ik dat de basissen in Europa een gunst zijn van de USA. Ze beveiligen ons gratis ofzo. Dus als dat weg is, besparen ze alleen maar geld en kunnen de Europese profiteurs eindelijk eens zelf hun beveiliging regelen. En niet andersom: een gunst van Europa om een vreemde militaire mogendheid te huisvesten zodat zij wereldinvloed kunnen vasthouden.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 18:53 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Probeer het nog eens te lezen. Ik pleit er letterlijk voor om Trump eerst maar eens even duidelijk te maken dat het annexeren van Groenland het einde van de NAVO inhoudt en dat ook betekent dat de VS al hun militaire bases in Europa en al hun betrouwbare vrienden kwijtspelen. Dan zijn er echt wel genoeg figuren binnen de Amerikaanse militaire top die gaan steigeren.
voor een Deense krant, niet door. Je had twijfels bij de legitimeit van het onderzoek, die zijn wel weg neem ik aan?quote:Op zaterdag 17 januari 2026 19:17 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het onderzoek is toch uitgevoerd voor een Deense krant, dat staat er nota bene bij.
[..]
Compleet individualistisch, geen sociaal vangnet.quote:Hoge salarissen, betaalbare woonruimte, prachtige natuur, vriendelijke mensen.
En waarom is de Amerikaanse cultuur volgens jou 'leeg'? ...
Leuke Hollywood view, strookt niet met de werkelijkheid. Vooral betaalbare woonruimte is wel erg lachwekkend. Ja in bumfuck Nashville misschien.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 19:17 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het onderzoek is toch uitgevoerd voor een Deense krant, dat staat er nota bene bij.
[..]
Hoge salarissen, betaalbare woonruimte, prachtige natuur, vriendelijke mensen.
En waarom is de Amerikaanse cultuur volgens jou 'leeg'? ...
Die basissen zijn inmiddels meer een bezettingsmacht van keizer Trump.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 19:20 schreef Adames het volgende:
[..]
De NAVO is al aardig kapot zo. En het sentiment leeft geloof ik dat de basissen in Europa een gunst zijn van de USA. Ze beveiligen ons gratis ofzo. Dus als dat weg is, besparen ze alleen maar geld en kunnen de Europese profiteurs eindelijk eens zelf hun beveiliging regelen. En niet andersom: een gunst van Europa om een vreemde militaire mogendheid te huisvesten zodat zij wereldinvloed kunnen vasthouden.
Het dreigement heeft dus weinig zin.
Voor Denemarken kost het land ook alleen maar geld. Ze ondersteunen het deels vanuit een soort schuldgevoel, net als wij doen met onze eilanden.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 18:58 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wel met cultuur en historie. Iets waar Groenlanders best prat op gaan, die zitten niet te wachten om bij het ultra kapitalistische en neoliberale shithole dat de VS heet te horen.
ja eens hoor.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 19:22 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die basissen zijn inmiddels meer een bezettingsmacht van keizer Trump.
Het is wat mij betreft wel eens tijd om die Amerikanen er uit te gaan bonjouren, we zitten zo eigenlijk gewoon opgescheept met militairen op ons grondgebied van een land dat ons niet vriendelijk gezind is, wn voor je het weet krijg je ze niet meer weg en gaan dezw militairen en basissen gebruikt worden om ons te ondermijnen.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 19:20 schreef Adames het volgende:
[..]
De NAVO is al aardig kapot zo. En het sentiment leeft geloof ik dat de basissen in Europa een gunst zijn van de USA. Ze beveiligen ons gratis ofzo. Dus als dat weg is, besparen ze alleen maar geld en kunnen de Europese profiteurs eindelijk eens zelf hun beveiliging regelen. En niet andersom: een gunst van Europa om een vreemde militaire mogendheid te huisvesten zodat zij wereldinvloed kunnen vasthouden.
Groenland heeft ook echt mooie natuur trouwens. Iets wat je wel vaker ziet op plaatsen waar de bevolkingsdichtheid laag is.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 19:21 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Leuke Hollywood view, strookt niet met de werkelijkheid. Vooral betaalbare woonruimte is wel erg lachwekkend. Ja in bumfuck Nashville misschien.
Op termijn is zo'n verbond echt wel een winwin. Als je het drie jaar kunt uitzitten moet je dat gewoon doen.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 19:26 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het is wat mij betreft wel eens tijd om die Amerikanen er uit te gaan bonjouren, we zitten zo eigenlijk gewoon opgescheept met militairen op ons grondgebied van een land dat ons niet vriendelijk gezind is, wn voor je het weet krijg je ze niet meer weg en gaan dezw militairen en basissen gebruikt worden om ons te ondermijnen.
Ze gaan ook maar ergens anders basissen openen om oorlogje te kunnen voeren in het MO.
Ja gek genoeg heeft de aanwezigheid van hordes mensen geen positief effect.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 19:29 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Groenland heeft ook echt mooie natuur trouwens. Iets wat je wel vaker ziet op plaatsen waar de bevolkingsdichtheid laag is.
Ik zou er toch niet snel gaan picknicken.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 19:29 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Groenland heeft ook echt mooie natuur trouwens. Iets wat je wel vaker ziet op plaatsen waar de bevolkingsdichtheid laag is.
Goed punt, want die Amerikanen zullen niet bepaald zachtzinnig te werk gaan. In eigen land blazen ze gewoon een complete bergtop op als er iets van waarde te halen valt, kun je nagaan hoe ze in Groenland tekeer zullen gaan.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 19:24 schreef Adames het volgende:
[..]
Voor Denemarken kost het land ook alleen maar geld. Ze ondersteunen het deels vanuit een soort schuldgevoel, net als wij doen met onze eilanden.
Denemarken ziet ook wel in dat ze grondstoffen kunnen opboren daar, maar de Groenlanders zien hun moeder aarde als beschermd en daar hoor je niet in te boren. Bij een overgang naar de VS gaat die hele boodschap natuurlijk overboord en staan ze volgend jaar al alles open te breken. Zitten de Groendlanders al helemaal niet op te wachten.
De paar bewoners in een reservaat stoppen. Rest van het land wordt federaal.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 19:33 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Goed punt, want die Amerikanen zullen niet bepaald zachtzinnig te werk gaan. In eigen land blazen ze gewoon een complete bergtop op als er iets van waarde te halen valt, kun je nagaan hoe ze in Groenland tekeer zullen gaan.
Ben er al vaak zat geweest, wonderschoon spul, wel enorm veel muggen in de zomer. Aanrader.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 19:32 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik zou er toch niet snel gaan picknicken.
Dat klopt alleen niet. Na de val van de muur gingen er in verschillende Europese landen stemmen op om de NAVO dan ook maar eens op te heffen, het waren juist de Amerikanen die toen als door een wesp gestoken reageerden. Waarom denk je dat dat was, omdat ze ons zo aardig vinden en graag miljarden voor onze veiligheid uit wilden blijven geven?quote:Op zaterdag 17 januari 2026 19:20 schreef Adames het volgende:
[..]
Nee, want er is niet om een advies gevraagd, maar of men zich bij de VS wilde voegen.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 19:04 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Als elk land gebieden zou afstoten omdat die alleen maar geld kosten, dan zou de wereldkaart er totaal anders uit zien.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 19:24 schreef Adames het volgende:
[..]
Voor Denemarken kost het land ook alleen maar geld. Ze ondersteunen het deels vanuit een soort schuldgevoel, net als wij doen met onze eilanden.
Denemarken ziet ook wel in dat ze grondstoffen kunnen opboren daar, maar de Groenlanders zien hun moeder aarde als beschermd en daar hoor je niet in te boren. Bij een overgang naar de VS gaat die hele boodschap natuurlijk overboord en staan ze volgend jaar al alles open te breken. Zitten de Groendlanders al helemaal niet op te wachten.
Integendeel. Ik zou eens rondkijken om bijvoorbeeld Zillow, het zal je verbazen wat je in de VS voor een paar ton kunt krijgen. Dat is ondenkbaar in Nederland. Daarnaast is het toch ook wel merkwaardig dat je naar een stad als Nashville verwijst als een 'bumfuck'. Nashville heeft bijna het inwoneraantal van Amsterdam en is in omvang zelfs groter.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 19:21 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Leuke Hollywood view, strookt niet met de werkelijkheid. Vooral betaalbare woonruimte is wel erg lachwekkend. Ja in bumfuck Nashville misschien.
Vergezochtquote:Op zaterdag 17 januari 2026 17:11 schreef FrenchDuck het volgende:
[..]
Hij wil ook in oorlog geraken, dan kan hij wettelijk gezien president blijven als zijn termijn er op zit. In een land in oorlog hoeven gee verkiezingen te zijn (zie Oekraïne)
Tijdens wo2 ook.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 19:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
Vergezocht
Zelfs tijdens de burgeroorlog waren er verkiezingen
Maar tijdens de zogenaamde Tweede Wereldoorlog waren er, behalve de aanval op Pearl Harbor, geen oorlogshandelingen op Amerikaans grondgebied en was geen enkel deel van het grondgebied van de Verenigde Staten bezet door een vreemde mogendheid.quote:
Als 'ie Groenland binnenvalt is er natuurlijk ook geen oorlog op Amerikaans grondgebied.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 19:59 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Maar tijdens de zogenaamde Tweede Wereldoorlog waren er, behalve de aanval op Pearl Harbor, geen oorlogshandelingen op Amerikaans grondgebied en was geen enkel deel van het grondgebied van de Verenigde Staten bezet door een vreemde mogendheid.
Nou, waar wacht jij nog op dan?quote:Op zaterdag 17 januari 2026 19:46 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Integendeel. Ik zou eens rondkijken om bijvoorbeeld Zillow, het zal je verbazen wat je in de VS voor een paar ton kunt krijgen. Dat is ondenkbaar in Nederland. Daarnaast is het toch ook wel merkwaardig dat je naar een stad als Nashville verwijst als een 'bumfuck'. Nashville heeft bijna het inwoneraantal van Amsterdam en is in omvang zelfs groter.
Dat zie ik europa ook niet snel doenquote:Op zaterdag 17 januari 2026 19:59 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Maar tijdens de zogenaamde Tweede Wereldoorlog waren er, behalve de aanval op Pearl Harbor, geen oorlogshandelingen op Amerikaans grondgebied en was geen enkel deel van het grondgebied van de Verenigde Staten bezet door een vreemde mogendheid.
Oekraïne is een land waar een invasie in gaande isquote:Op zaterdag 17 januari 2026 17:11 schreef FrenchDuck het volgende:
[..]
Hij wil ook in oorlog geraken, dan kan hij wettelijk gezien president blijven als zijn termijn er op zit. In een land in oorlog hoeven gee verkiezingen te zijn (zie Oekraïne)
Die vriendelijke mensen slaan ruiten in van auto's, sleuren zwangere vrouwen over de grond en laten de auto staan. Nog gewoon Amerikanen ook.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 19:21 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Jamaar Vis, er komen minder illegale immigranten binnen, dus alles is geoorloofd. Zo werkt dat toch?quote:Op zaterdag 17 januari 2026 22:31 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Die vriendelijke mensen slaan ruiten in van auto's, sleuren zwangere vrouwen over de grond en laten de auto staan. Nog gewoon Amerikanen ook.
Ik blijf mij erover verbazen, ondanks dat je het allemaal zag aankomen vanaf dag 1. Van Trump verwacht je dit wel, maar dat er zoveel volwassen mensen om hem heen, maar ook om ons heen, een complete act opvoeren en elkaar a la 'The death of Stalin' voorliegen en dat nog weten van elkaar ook, maar tóch doen.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 22:37 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Jamaar Vis, er komen minder illegale immigranten binnen, dus alles is geoorloofd. Zo werkt dat toch?
Mooi, het is gewoon ook gewoon uit nu tussen de EU en dat kutland.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 22:33 schreef capricia het volgende:
Renew Europe (voor NL is dat D66 en VVD) gaat de Trade deal EU-VS niet goedkeuren.
Denk dat we nog wel meer gaan volgen in het EP.
[ x ]
Die Trade deal is over.
Landverraders.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 22:42 schreef Vis1980 het volgende:
Een vriend van mij wil weten, wat dit gaat betekenen voor bijvoorbeeld, ik noem maar wat, mensen die getouwd zijn of zo met een Amerikaanse en in Nederland wonen oid eventueel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 januari 2026 22:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Landverraders.Ik zal het doorgeven!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, wacht, hij geeft net aan dat ze altijd op de Democraten heeft gestemd. Maakt dat nog wat uit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
Voorlopig helemaal niets.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 22:42 schreef Vis1980 het volgende:
Een vriend van mij wil weten, wat dit gaat betekenen voor bijvoorbeeld, ik noem maar wat, mensen die getouwd zijn of zo met een Amerikaanse en in Nederland wonen oid eventueel?
Nou, we gaan er voorlopig niet meer heen, if ever.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 22:47 schreef skysherrif het volgende:
Worden ze er in Amerika niet strenger op met het controleren van iemands social media op anti amerikaanse/trump uitingen, of was dat allemaal overdreven?
Misschien daar op letten.
Ik weet niet of ze het verkeerd uitlegt en ik voel me allerminst geroepen om 1 van beide te verdedigen, maar Dimitreev is een adviseur van Putin, niet Trump :pquote:
Dat is het enige voordeel wat het wel heeft: we worden heel snel wakker.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 22:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Mooi, het is gewoon ook gewoon uit nu tussen de EU en dat kutland.
We zitten er op verschillende manieren nog wel even aan vast maar ook dat moeten we zo snel mogelijk minimaliseren.
Kneiterlangzaam wakker eerder. Heeft een paar miljoen vluchtelingen en wat doden gekost. Alleen toen was het ver van ons bed show.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 22:51 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat is het enige voordeel wat het wel heeft: we worden heel snel wakker.
Dit betekent dat de Amerikaanse partner, indien die inmiddels ook de Nederlandse nationaliteit heeft, verwacht wordt dat die zo snel mogelijk de Amerikaanse nationaliteit opgeeft.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 22:42 schreef Vis1980 het volgende:
Die staat dus vogend jaar op de planning....wat een heerlijke timing.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 23:02 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Dit betekent dat de Amerikaanse partner, indien die inmiddels ook de Nederlandse nationaliteit heeft, verwacht wordt dat die zo snel mogelijk de Amerikaanse nationaliteit opgeeft.
Dat kan:quote:Op zaterdag 17 januari 2026 20:15 schreef capricia het volgende:
Misschien ook dat hele wk maar boycotten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |