quote:Op zondag 18 januari 2026 16:59 schreef D. het volgende:
[..]
En een foto van zijn toetsenbord....
[ afbeelding ]
Etto pijpt?quote:Op zondag 18 januari 2026 20:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
soort van crosspost
[ afbeelding ]
@:ettovanbelgie
Ongekend.quote:
quote:Op zondag 18 januari 2026 20:26 schreef Koen66 het volgende:
Hebben we nog wat Fokkers vergeten hier?
Redelijke pogingquote:Op zondag 18 januari 2026 20:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met eenvoudige prompt dat wel
quote:
quote:
quote:Op zondag 18 januari 2026 21:53 schreef Lenny77 het volgende:
@:TheStigsDutchCousin
[ link | afbeelding ]
en klopt het een beetje?quote:Op zondag 18 januari 2026 09:41 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Hahaha
Ja leuk mandankjewel @:hemarookworst
quote:
Waarom is mijn vizier openquote:Op zondag 18 januari 2026 23:18 schreef Jippie het volgende:
@:TheStigsDutchCousin
Zo'n grote vuurbal jonguh!
[ afbeelding ]
Damesteam was beste teamquote:
Vanwege de modderspetters. Het matje in je nek klopt wel?quote:Op maandag 19 januari 2026 06:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Waarom is mijn vizier open
Ook nietquote:Op maandag 19 januari 2026 09:03 schreef Jippie het volgende:
[..]
Vanwege de modderspetters. Het matje in je nek klopt wel?
Vanwege de modderspetters. Het matje in je nek klopt wel?quote:Op maandag 19 januari 2026 06:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Waarom is mijn vizier open
Ik let altijd op het innerlijk, stoer en onverschrokken, uiterlijk is maar bijzaakquote:Op maandag 19 januari 2026 09:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ook niet
En ik dacht nog wel dat je me zo goed kende
Deze vrouw weet.quote:Op maandag 19 januari 2026 09:12 schreef bloodymary1 het volgende:
Het vizier van The Stig blijft altijd gesloten.
Ohwquote:Op maandag 19 januari 2026 09:15 schreef Jippie het volgende:
[..]
Vanwege de modderspetters. Het matje in je nek klopt wel?
[..]
Ik let altijd op het innerlijk, stoer en onverschrokken, uiterlijk is maar bijzaak
Echt hoorquote:Op maandag 19 januari 2026 09:12 schreef bloodymary1 het volgende:
Het is dan ook zijn onverschrokken neefquote:Op maandag 19 januari 2026 09:12 schreef bloodymary1 het volgende:
quote:
Een Camino dan?quote:Op maandag 19 januari 2026 09:40 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dank voor de hersteloperatie, ongetwijfeld had het ook geen 1000 pk Suzuki moeten zijn
Ik waardeer het enorm hoorquote:Op maandag 19 januari 2026 09:44 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik zal nog eens een plaatje voor je maken
Doe mij doe mijquote:Op maandag 19 januari 2026 09:47 schreef Jippie het volgende:
[..]
Mwah, dat laat ik aan een ander over. Ik ga kijken naar een volgend 'slachtoffer'
Wij samen?quote:
Dat is wel een leuk ideequote:
quote:
Wow dit klopt EXACT omgquote:Op maandag 19 januari 2026 11:09 schreef Jippie het volgende:
@:Funeste
Gezellig op FOK!
[ afbeelding ]
VIZIER DICHT!!!quote:
waarmee maak jij je plaatjes? Ik kan geen eerder gemaakte plaatjes aanpassen, enkel het prompt, en dat levert dan weer hele andere plaatjes op.quote:
quote:
Looolquote:Op maandag 19 januari 2026 11:15 schreef Jippie het volgende:
@:Funeste
Na een ban op FOK!
[ afbeelding ]
NightCafe (geeft veel gratis credits maar wel veel emails) je moet wel even zoeken naar knopje edit-prompt. Dat staat tussen een horizontale rij van knopjes onder de afbeelding.quote:Op maandag 19 januari 2026 11:23 schreef D. het volgende:
[..]
waarmee maak jij je plaatjes? Ik kan geen eerder gemaakte plaatjes aanpassen, enkel het prompt, en dat levert dan weer hele andere plaatjes op.
Dat is volgens mij geen Fok!-user?quote:Op maandag 19 januari 2026 12:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[ afbeelding ]
Kom bij tante Femke dan leg ik je aan de ketting
Ik gebruik Copilot (gratis voor iedereen met een Hotmail- of andersoortig Microsoft-account) en daarin kun je gewoon zeggen wat je niet goed vind of anders wilt. Zo van "leuk plaatje maar kun je het haar blond maken en het bloesje groen". En dan doet hij dat.quote:Op maandag 19 januari 2026 11:23 schreef D. het volgende:
[..]
waarmee maak jij je plaatjes? Ik kan geen eerder gemaakte plaatjes aanpassen, enkel het prompt, en dat levert dan weer hele andere plaatjes op.
Zo zie ik zijdienietgenoemdmagworden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
Somsquote:Op maandag 19 januari 2026 13:31 schreef Jippie het volgende:
[..]
Had niet verwacht dat de romantiek bij jou zo ver te zoeken is
Ik doe dat zo:quote:Op maandag 19 januari 2026 11:23 schreef D. het volgende:
[..]
quote:Kun je een foto voor me maken van een vrouw van ongeveer 30 jaar die in een middeleeuwse stoel zit, in een kamer die in een kasteel zou kunnen zijn met zeker 10 katten om haar heen?
quote:Mooi plaatje. Maar zou je haar een groen blousje aan kunnen doen en blond haar kunnen geven?
Awquote:Op maandag 19 januari 2026 14:07 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik vind je liev dus Drizzt moest 'sweet and lovely' zijn
Wtf vriend.quote:Het spijt ons, maar de prompt is mogelijk in strijd met onze richtlijnen inzake naaktheid, seksualiteit of erotische inhoud. Als je denkt dat we het mis hebben, probeer het dan opnieuw of wijzig je prompt.
Het is flink strenger geworden sinds er een boel kritiek op Grok is gekomen zullen andere modellen ook wel voorzichtiger zijn geworden.quote:Op maandag 19 januari 2026 16:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik krijg dezelfde melding als ik de kleur van haar outfit wil veranderen. Heel bijzonder dit.
Ik snap het principe, Gemini heeft alleen geen 'onderhandelingsoptie', of ik heb 'm nog niet gevonden.quote:Op maandag 19 januari 2026 14:24 schreef qltel het volgende:
[..]
Ik doe dat zo:
[..]
[ link | afbeelding ]
[..]
[ link | afbeelding ]
Oh, dat is stom. Ik kan hele gesprekken houden met Copilot en precies vertellen wat ik van hem wil. Ook als het niet over plaatjes gaat.quote:Op maandag 19 januari 2026 18:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ik snap het principe, Gemini heeft alleen geen 'onderhandelingsoptie', of ik heb 'm nog niet gevonden.
Het is prompt geven, en je krijgt een foto. Einde verhaal.
Probeer eens te vragen de afbeelding wat minder seksueel getint te maken door de boezem te verkleinen, dikke kans dat het dan wel werkt. AI is best gevoelig voor dat soort manipulatie.quote:Op maandag 19 januari 2026 16:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik probeer een user te genereren, maar chatgtp geeft haar enorme jetsers. Als ik dan vraag om deze wat kleiner te maken, krijg ik:
[..]
Wtf vriend.
I stand corrected.quote:Op maandag 19 januari 2026 18:28 schreef qltel het volgende:
[..]
Oh, dat is stom. Ik kan hele gesprekken houden met Copilot en precies vertellen wat ik van hem wil. Ook als het niet over plaatjes gaat.
Gewoon posten.quote:Op maandag 19 januari 2026 16:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik probeer een user te genereren, maar chatgtp geeft haar enorme jetsers. Als ik dan vraag om deze wat kleiner te maken, krijg ik:
[..]
Wtf vriend.
die is volgens mij wel het vaakst geplaatstquote:Op maandag 19 januari 2026 21:23 schreef Lenny77 het volgende:
@:capuchon_jongen
[ link | afbeelding ]
Ben gelukkig wel ietsje properderquote:Op maandag 19 januari 2026 21:23 schreef Lenny77 het volgende:
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 20 januari 2026 23:08 schreef Jippie het volgende:
@:Professionele-Idioot interpretatie Gemini (Blauw haar, in de Ardennen met een camera om zijn nek)
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 januari 2026 04:53 schreef raptorix het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
De koffie dame 👍 leuk gedaan Jippiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |