Wtf vriend.quote:Het spijt ons, maar de prompt is mogelijk in strijd met onze richtlijnen inzake naaktheid, seksualiteit of erotische inhoud. Als je denkt dat we het mis hebben, probeer het dan opnieuw of wijzig je prompt.
Het is flink strenger geworden sinds er een boel kritiek op Grok is gekomen zullen andere modellen ook wel voorzichtiger zijn geworden.quote:Op maandag 19 januari 2026 16:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik krijg dezelfde melding als ik de kleur van haar outfit wil veranderen. Heel bijzonder dit.
Ik snap het principe, Gemini heeft alleen geen 'onderhandelingsoptie', of ik heb 'm nog niet gevonden.quote:Op maandag 19 januari 2026 14:24 schreef qltel het volgende:
[..]
Ik doe dat zo:
[..]
[ link | afbeelding ]
[..]
[ link | afbeelding ]
Oh, dat is stom. Ik kan hele gesprekken houden met Copilot en precies vertellen wat ik van hem wil. Ook als het niet over plaatjes gaat.quote:Op maandag 19 januari 2026 18:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ik snap het principe, Gemini heeft alleen geen 'onderhandelingsoptie', of ik heb 'm nog niet gevonden.
Het is prompt geven, en je krijgt een foto. Einde verhaal.
Probeer eens te vragen de afbeelding wat minder seksueel getint te maken door de boezem te verkleinen, dikke kans dat het dan wel werkt. AI is best gevoelig voor dat soort manipulatie.quote:Op maandag 19 januari 2026 16:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik probeer een user te genereren, maar chatgtp geeft haar enorme jetsers. Als ik dan vraag om deze wat kleiner te maken, krijg ik:
[..]
Wtf vriend.
I stand corrected.quote:Op maandag 19 januari 2026 18:28 schreef qltel het volgende:
[..]
Oh, dat is stom. Ik kan hele gesprekken houden met Copilot en precies vertellen wat ik van hem wil. Ook als het niet over plaatjes gaat.
Gewoon posten.quote:Op maandag 19 januari 2026 16:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik probeer een user te genereren, maar chatgtp geeft haar enorme jetsers. Als ik dan vraag om deze wat kleiner te maken, krijg ik:
[..]
Wtf vriend.
die is volgens mij wel het vaakst geplaatstquote:Op maandag 19 januari 2026 21:23 schreef Lenny77 het volgende:
@:capuchon_jongen
[ link | afbeelding ]
Ben gelukkig wel ietsje properderquote:Op maandag 19 januari 2026 21:23 schreef Lenny77 het volgende:
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 20 januari 2026 23:08 schreef Jippie het volgende:
@:Professionele-Idioot interpretatie Gemini (Blauw haar, in de Ardennen met een camera om zijn nek)
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 januari 2026 04:53 schreef raptorix het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
De koffie dame 👍 leuk gedaan Jippiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |