VIZIER DICHT!!!quote:
waarmee maak jij je plaatjes? Ik kan geen eerder gemaakte plaatjes aanpassen, enkel het prompt, en dat levert dan weer hele andere plaatjes op.quote:
quote:
Looolquote:Op maandag 19 januari 2026 11:15 schreef Jippie het volgende:
@:Funeste
Na een ban op FOK!
[ afbeelding ]
NightCafe (geeft veel gratis credits maar wel veel emails) je moet wel even zoeken naar knopje edit-prompt. Dat staat tussen een horizontale rij van knopjes onder de afbeelding.quote:Op maandag 19 januari 2026 11:23 schreef D. het volgende:
[..]
waarmee maak jij je plaatjes? Ik kan geen eerder gemaakte plaatjes aanpassen, enkel het prompt, en dat levert dan weer hele andere plaatjes op.
Dat is volgens mij geen Fok!-user?quote:Op maandag 19 januari 2026 12:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[ afbeelding ]
Kom bij tante Femke dan leg ik je aan de ketting
Ik gebruik Copilot (gratis voor iedereen met een Hotmail- of andersoortig Microsoft-account) en daarin kun je gewoon zeggen wat je niet goed vind of anders wilt. Zo van "leuk plaatje maar kun je het haar blond maken en het bloesje groen". En dan doet hij dat.quote:Op maandag 19 januari 2026 11:23 schreef D. het volgende:
[..]
waarmee maak jij je plaatjes? Ik kan geen eerder gemaakte plaatjes aanpassen, enkel het prompt, en dat levert dan weer hele andere plaatjes op.
Zo zie ik zijdienietgenoemdmagworden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
Somsquote:Op maandag 19 januari 2026 13:31 schreef Jippie het volgende:
[..]
Had niet verwacht dat de romantiek bij jou zo ver te zoeken is
Ik doe dat zo:quote:Op maandag 19 januari 2026 11:23 schreef D. het volgende:
[..]
quote:Kun je een foto voor me maken van een vrouw van ongeveer 30 jaar die in een middeleeuwse stoel zit, in een kamer die in een kasteel zou kunnen zijn met zeker 10 katten om haar heen?
quote:Mooi plaatje. Maar zou je haar een groen blousje aan kunnen doen en blond haar kunnen geven?
Awquote:Op maandag 19 januari 2026 14:07 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik vind je liev dus Drizzt moest 'sweet and lovely' zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |