Hier is ze veel minder grijsquote:Op zondag 18 januari 2026 11:33 schreef Pisces29 het volgende:
@:dotteke
Puur op de complete gok![]()
[ afbeelding ]
Ranmsteinquote:
Wat treffend dat het een schilderij is, gezien haar subfora Creativiteit en Hobby's & Vrije Tijdquote:Op zondag 18 januari 2026 11:33 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Bij sommige websites lijkt er wel copyright te zitten op elk merkje en naam.quote:
Aaaawwquote:
Heb donker lang haar met hier en daan een plukje grijs en ben gek op koffie. Dat had je goed gegoktquote:Op zondag 18 januari 2026 11:33 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Thnx
Hey ff dimmen jij he. JIj weet helemaal niet hoe grijs of blond of rood of zwart ik ben, withelmquote:Op zondag 18 januari 2026 11:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier is ze veel minder grijs
Het was een complimentquote:Op zondag 18 januari 2026 11:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey ff dimmen jij he. JIj weet helemaal niet hoe grijs of blond of rood of zwart ik ben, withelm
quote:
Smoepsiequote:
pas maar op straks gaan ze nog een foto van ons samen smoepsenquote:
quote:Op zondag 18 januari 2026 12:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
pas maar op straks gaan ze nog een foto van ons samen smoepsen
Eentje van mij en @Starflyer samen zou ook wel leuk zijn, maar dan moet die natuurlijk wel gemaakt worden door iemand die ons allebei (beide users dus) 'kent'quote:Op zondag 18 januari 2026 12:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
pas maar op straks gaan ze nog een foto van ons samen smoepsen
Ja, dát is niet de bedoeling vh topic he?quote:Op zondag 18 januari 2026 13:08 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
vul zelf maar in welke user(s) dit is.
Wel hoor. laat hier zien hoe jij een bepaalde user voor je zietquote:Op zondag 18 januari 2026 13:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, dát is niet de bedoeling vh topic he?
Ik bedoel uiteraard een ander deel van wat er in de OP staat; namelijk dat je die user moet mentionen (waardoor andere users ook weten wie je bedoelt)quote:Op zondag 18 januari 2026 13:13 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wel hoor. laat hier zien hoe jij een bepaalde user voor je ziet
Dat is precies wat het is.
Ik ben wel een mooi wit canvasquote:Op zondag 18 januari 2026 13:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Eentje van mij en @:Starflyer samen zou ook wel leuk zijn, maar dan moet die natuurlijk wel gemaakt worden door iemand die ons allebei (beide users dus) 'kent'
Jij 'kent' ons wel allebeiquote:Op zondag 18 januari 2026 13:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben wel een mooi wit canvas
Uh huhquote:
quote:Op zondag 18 januari 2026 10:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je posts.
Onthouden dat iemand schrijft van make-up, lippenstift en pumps te houden. En als er in SHO mooie bekende vrouwen zijn, zie je vrij snel wie ze ook mooi vindt en zelf ook verzorgd is.
Je leek me een aantrekkelijke vrouw en gokte dat je misschien eens een festival pakt. En zo kwam de foto eruit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De outfit heb ik gewoon thuisliggen, hoewel in iets andere kleur (roze en felrood). Hoe meer glitters en fluff, hoe beter
.
Edit; ook wel fijn dat je me niet te oud schatte,. Hoewel ik gok dat ik mijn leeftijd vast een keer heb laten vallen.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
Ook nog al die ingelijste knuffelaars op de achtergrond.quote:
Koen zit wel erg strak in z’n kruis.quote:
Inderdaad heb grote penisquote:
quote:Op zondag 18 januari 2026 16:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Koen zit wel erg strak in z’n kruis.![]()
Lijkt wel een volle pamperquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |