Hier is ze veel minder grijsquote:Op zondag 18 januari 2026 11:33 schreef Pisces29 het volgende:
@:dotteke
Puur op de complete gok![]()
[ afbeelding ]
Ranmsteinquote:
Wat treffend dat het een schilderij is, gezien haar subfora Creativiteit en Hobby's & Vrije Tijdquote:Op zondag 18 januari 2026 11:33 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Bij sommige websites lijkt er wel copyright te zitten op elk merkje en naam.quote:
Aaaawwquote:
Heb donker lang haar met hier en daan een plukje grijs en ben gek op koffie. Dat had je goed gegoktquote:Op zondag 18 januari 2026 11:33 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Thnx
Hey ff dimmen jij he. JIj weet helemaal niet hoe grijs of blond of rood of zwart ik ben, withelmquote:Op zondag 18 januari 2026 11:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier is ze veel minder grijs
Het was een complimentquote:Op zondag 18 januari 2026 11:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey ff dimmen jij he. JIj weet helemaal niet hoe grijs of blond of rood of zwart ik ben, withelm
quote:
Smoepsiequote:
pas maar op straks gaan ze nog een foto van ons samen smoepsenquote:
quote:Op zondag 18 januari 2026 12:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
pas maar op straks gaan ze nog een foto van ons samen smoepsen
Eentje van mij en @Starflyer samen zou ook wel leuk zijn, maar dan moet die natuurlijk wel gemaakt worden door iemand die ons allebei (beide users dus) 'kent'quote:Op zondag 18 januari 2026 12:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
pas maar op straks gaan ze nog een foto van ons samen smoepsen
Ja, dát is niet de bedoeling vh topic he?quote:Op zondag 18 januari 2026 13:08 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
vul zelf maar in welke user(s) dit is.
Wel hoor. laat hier zien hoe jij een bepaalde user voor je zietquote:Op zondag 18 januari 2026 13:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, dát is niet de bedoeling vh topic he?
Ik bedoel uiteraard een ander deel van wat er in de OP staat; namelijk dat je die user moet mentionen (waardoor andere users ook weten wie je bedoelt)quote:Op zondag 18 januari 2026 13:13 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wel hoor. laat hier zien hoe jij een bepaalde user voor je ziet
Dat is precies wat het is.
Ik ben wel een mooi wit canvasquote:Op zondag 18 januari 2026 13:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Eentje van mij en @:Starflyer samen zou ook wel leuk zijn, maar dan moet die natuurlijk wel gemaakt worden door iemand die ons allebei (beide users dus) 'kent'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |