Ja joh, de schuld van de ambtenaren dat Faber incompetent is.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 15:19 schreef Omnyakom220 het volgende:
Activistische ambtenaren die bij het minst geringste het beleid treiteren en tegenhouden, informatie lekken om beleid te beschadigen of onuitvoerbaar te maken, linkse schijt ambtenaren die hun wel niet doen maar buiten rijkskantoren een sit-in of weet ik wat houden met borden zodat ze hun geliefde negertjes kunnen blijven importeren.
Maar dat kan ook onderdeel zijn van het Europese beleid toch? Dat als een land er meer zou willen opvangen, dat dat dan mogelijk is.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 15:54 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat is verder irrelevant, door het op Europees niveau te regelen kunnen landen hier zelf geen invulling meer aan geven. Dat zorgt ook op EU-niveau voor polarisatie en conflict. Als een land meer asielzoekers wil opvangen en een ander land niet, moet die vrijheid er zijn.
Nou nou ... meerdere Nederlandse politici die de afgelopen regeerperiode in Brussel met hun vuist de constructies van de aanwezige tafels getest hebben hoor.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 16:12 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat maakt nog steeds dat wanneer een regering zich er niet aan houdt, ze zich niet aan de rechtsstaat houdt. Dan moeten ze die verdragen maar aangepast zien te krijgen. Maar ook daar geen enkele constructieve opstelling.
Dat is wat mij betreft prima. Zo veel mogelijk rekening houden met locale wensen en uitingen is het kernpunt van de democratie.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 16:12 schreef probeer het volgende:
[..]
Prima. Maar dan ook alleen de baten van progressief beleid voor alleen progressieve gemeenten. Stijgingen van sociale zekerheden, een schoon milieu, etc.
En dan zou ik ook graag zien dat het mestoverschot louter op het bordje komt van de gemeenten met de BBB in de raad. Dito met giftig productieafval en de neoliberalen.
Dat kan best, ook die zijn wat mij betreft niet welkom.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 16:13 schreef poolmetuitkering het volgende:
[..]
Wist je dat asielzoekers ook vrouwen en kinderen zijn? Die paar mannen krijgen gewoon overdreven veel aandacht.
Dus dames als Sahar (pers 2011) en die Mohadese (nieuwe maan 2018) hadden maar lekker dood moeten gaan in Afghanistan?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 16:16 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat kan best, ook die zijn wat mij betreft niet welkom.
Mail je volksvertegenwoordigers je voorstel maar.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 16:15 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat is wat mij betreft prima. Zo veel mogelijk rekening houden met locale wensen en uitingen is het kernpunt van de democratie.
Ze mogen daar blijven inderdaad en hun lot is verder niet bijzonder interessant.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 16:16 schreef poolmetuitkering het volgende:
[..]
Dus dames als Sahar (pers 2011) en die Mohadese (nieuwe maan 2018) hadden maar lekker dood moeten gaan in Afghanistan?
Wie voeren het beleid van een minister uit? Zeg eens....quote:Op vrijdag 16 januari 2026 16:14 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja joh, de schuld van de ambtenaren dat Faber incompetent is.
Klopt, een wat constructievere, pragmatischere benadering zou op dit vlak ook wel helpen. Wat overigens op dit vlak ook opvalt is dat Nederland dit soort afspraken wel degelijk wat serieuzer neemt dan de wat grotere landen.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 16:12 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat maakt nog steeds dat wanneer een regering zich er niet aan houdt, ze zich niet aan de rechtsstaat houdt. Dan moeten ze die verdragen maar aangepast zien te krijgen. Maar ook daar geen enkele constructieve opstelling.
Welk niet bestaand beleid van de beleidsmevrouw moeten ze uitvoeren dan?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 16:28 schreef Omnyakom220 het volgende:
[..]
Wie voeren het beleid van een minister uit? Zeg eens....
Waar heb je het over ?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 16:29 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Welk niet bestaand beleid van de beleidsmevrouw moeten ze uitvoeren dan?
Als ambtenaren nieuw beleid van de minister moeten uitvoeren moet de minister er eerst voor zorgen dat er überhaupt nieuw beleid is om uit te voeren?quote:
Ze heeft helemaal geen beleid gemaakt. Ohja ze was zelf het beleid.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 16:28 schreef Omnyakom220 het volgende:
[..]
Wie voeren het beleid van een minister uit? Zeg eens....
En met wie moet ze daarmee samenwerken?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 16:36 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Als ambtenaren nieuw beleid van de minister moeten uitvoeren moet de minister er eerst voor zorgen dat er überhaupt nieuw beleid is om uit te voeren?
Dat is niet eerlijk van je hoor. We hebben de bordjes. Dat beleid heeft ze toch maar mooi gemaakt én zelfs uitgevoerd.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 16:38 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ze heeft helemaal geen beleid gemaakt. Ohja ze was zelf het beleid.
Zal toch wel meevallen? Aangezien driekwart van onze lieve landgenoten nog steeds op partijen stemt die Nederland nóg verder willen volpompen met diversiteit.quote:Geweld en overlast van jonge asielzoekers loopt spuigaten uit
Zeker, je kunt namelijk bij de grens niet zien wie er een crimineel is en wie niet, dus als een probleem met een bepaalde groep erg groot is moet je die preventief weigeren. Dat is juist slim beleid. Het stimuleren van een terugkeer naar het herkomstland zou ook prima beleid zijn en de Islam is inderdaad uniek in diens autoritaire, fundamentalistische en onderdrukkende karakter. Dat kun je trouwens ook wel zelf constateren door naar een gemiddeld Islamitisch land te kijken.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 16:06 schreef probeer het volgende:
[..]
Volgens mij doe ik dat eigenlijk alleen maar wanneer anderen oproepen om migranten allemaal over één kam te scheren. Zoals oa jij met dat hele 'er zitten vaker criminelen tussen dus moeten we ze allemaal weigeren'. Of dat POL topic over verplichte remigratie. Of vaker het geval wanneer het over islam/moslims gaat, men zeer selectieve (lees: alleen islam) beperkingen van de godsdienstvrijheid voorstelt.
Nou, dit is een erg oprecht antwoord, mijn complimenten.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 16:06 schreef probeer het volgende:
[..]
Het deelnemen aan of toeschouwen van culturele uitingen waar ik anders niet of nauwelijks mee in aanraking zou komen. Nieuwsgierigheid naar zaken die me vreemd of ongewoon lijken.
Een streng asielbeleid, zoals bijvoorbeeld in Polen en Hongarije.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 16:06 schreef probeer het volgende:
[..]
In tegenstelling tot wat? Een inhumaan asielbeleid? Een streng asielbeleid? Geen asielbeleid?
Tja, dat is erg nobel, maar er zijn wereldwijd echt enorm veel hulpbehoevende mensen in de wereld, het Westen heeft geen verantwoordelijkheid tegenover die mensen. Wij kunnen hun problemen niet oplossen, dat zal men zelf moeten doen. Maar door hier grote hoeveelheden van zulke mensen toe te laten, ontwricht je de Europese samenlevingen volledig.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 16:06 schreef probeer het volgende:
Omdat ik een humane behandeling van andere mensen, en specifiek hulpbehoevende mensen, als ethisch juist beschouw.
Geen aanrader voor een uitje?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 16:53 schreef probeer het volgende:
Volgens mij vergeten we allen het belangrijkste punt in de discussie over dit nieuwsbericht.
Arnhem is sowieso al grafkut. Daar verandert meer criminaliteit eigenlijk niets aan.
Baptist en de Arnhemse fijnhouthandel, als dat je ding is. Verder niets.quote:
Een kabinet dat maar al te graag wil maar niets kan. Dit omdat voorgaande kabinetten door het aangaan van allerlei achterlijke internationale verdragen het min of meer onmogelijk hebben gemaakt zelf nog iets te kunnen/mogen besluiten op dit gebied.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 08:59 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En wat we nu hebben zou het grote antiasielzoekers-kabinet moeten zijn. Wat een lacher.
Ik vind dat heuvelachtige best leuk.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 17:38 schreef probeer het volgende:
[..]
Baptist en de Arnhemse fijnhouthandel, als dat je ding is. Verder niets.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |