Nee, dat gebeurde onder Biden zelfs.quote:
Wat allemaal wel niet kan, ik geloof er alleen niet in dat het bewust door de VS doorgespeeld is naar RUS. Het lijkt me een stuk aannemelijker dat eea met een halfbrakke UKR open lijn is geshared met de VS en dat de Russen de boel hebben lopen tappen.quote:
Denk je nou echt dat de VS (als 1 van de FVEY) afhankelijk is van de zg. "strategische intel" van Oerkaiene?quote:Op zondag 18 januari 2026 13:59 schreef ExTec het volgende:
Maar denk dat we afscheid kunnen nemen van de fabel dat we 'De VS NODIG HEBBEN VANWEGE DE INTEL DIE ZE LEVEREN!!!!!!!!!!EINZ'.
Lul niet zo slap. Natuurlijk moet er vrede komen, maar niet ten koste van Ukraine. Er is helemaal geen verandering in opstelling.quote:Op zondag 18 januari 2026 14:24 schreef phpmystyle het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Merz lijkt zijn opstelling aangaande Rusland te wijzigen Diplomatie en herbalancering ipv andere retoriek.
Het is nog maar kort geleden maar als Merz zijn positie bestendigt dan zit ik in kamp Merz.
Nee, de andere kant op.quote:Op zondag 18 januari 2026 14:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat de VS (als 1 van de FVEY) afhankelijk is van de zg. "strategische intel" van Oerkaiene?
Dat mag Oekraiene zelf beslissen of ze betreffende intel wel of niet nodig hebben.quote:
Dat zegt toch verder niks over de inlichtingenpositie van de VS?quote:
Volgens mij ging het er over: lekt de VS richting rus, Y/N.quote:Op zondag 18 januari 2026 15:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat mag Oekraiene zelf beslissen of ze betreffende intel wel of niet nodig hebben.
[..]
Dat zegt toch verder niks over de inlichtingenpositie van de VS?
En daar had ik al antwoord op gegeven, zie post #129.quote:Op zondag 18 januari 2026 15:05 schreef ExTec het volgende:
[..]
Volgens mij ging het er over: lekt de VS richting rus, Y/N.
Ik denk dat je beter naar de bron van betreffende tweet kunt vragen.quote:Verzoek of je dat ff aan je CIA matties kon vragen
Ja, of een amerikaanse matroos pleurt het op discord he.quote:Op zondag 18 januari 2026 14:44 schreef AchJa het volgende:
Het lijkt me een stuk aannemelijker dat eea met een halfbrakke UKR open lijn is geshared met de VS en dat de Russen de boel hebben lopen tappen.
Was geen matroos... Dat was een reservist van de luchtmacht (Air National Guard).quote:Op zondag 18 januari 2026 15:13 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, of een amerikaanse matroos pleurt het op discord he.
Ja, dat zeg ik. Hoe gaat Rusland dat financieren ooit?quote:Op zondag 18 januari 2026 11:39 schreef Pegos het volgende:
[..]
Rusland is met haar olie- en gasvoorraden en andere grondstoffen, etc. in feite een rijk land.
Verder hebben de leiders van het land zich middels machtsmisbruik vele honderden miljarden toegeëigend. Er is dus financieel gezien eigenlijk geen enkel probleem. Poetin zou naar verluidt de rijkste mens op aarde zijn, om van de andere leiders van het regime maar te zwijgen.
netjes, zeker geheim?quote:
Komt goed!quote:Op zondag 18 januari 2026 20:04 schreef sp3c het volgende:
zeg hem volgende keer dat sp3c van fok! zegt dat de groene draak in het pierenbadje zit
he'll know what it means
Dit is inmiddels pijnlijk duidelijk.quote:Op zondag 18 januari 2026 21:41 schreef Perrin het volgende:
Een kettingreactie van Europese zwakte.
[ x ]
Jammer dat het altijd weer 'wie niet horen wil, moet maar voelen' blijkt.quote:
En ondertussen opent trump een "2e front".quote:Op zondag 18 januari 2026 22:03 schreef Perrin het volgende:
[..]
Jammer dat het altijd weer 'wie niet horen wil, moet maar voelen' blijkt.
Komt echt over als een 4D schaakspeler, de simpleton.quote:Op zondag 18 januari 2026 16:13 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Deze beelden van achter de schermen van bellen met Trump zijn wel interessant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |