Nu ben ik wel benieuwd naar jouw briljante plannenquote:Op zaterdag 17 januari 2026 21:17 schreef ExTec het volgende:
[..]
Mooie slechte ideeen heb jij.
MS cloud weg, dan kan half werkend NL naar huis. Google iets minder maar net zo goed. Meta is bagger al is het wel heel vervelend dat whatsapp dan niet meer werkt.
Ik heb ideeen gegeven.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 21:23 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd naar jouw briljante plannen
quote:Op woensdag 3 december 2025 10:16 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, wat mij betreft wel tijd om alle leger bases van ze te gaan sluiten.
Van lakenheath in het VK, via ramstein in DE, tot aan cyprus en diego garcia.
Of daar in ieder geval serieus mee te gaan dreigen.
Begin maar met opportunistisch ongeveer de helft wat aan komt vliegen terug te sturen.
De VS uit de NAVO gooien? Had nog niet teruggelezen. Geen slecht ideequote:
Was een idee van Rob de Wijk (quote:Op zaterdag 17 januari 2026 21:26 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
De VS uit de NAVO gooien? Had nog niet teruggelezen. Geen slecht ideeMaar verwacht je dan niet dat de VS die overige zaken zelf in gang zet?
Tja, een heel slecht idee is het niet, maar volgens mij kun je niet zomaar een land uit de navo gooien. Een navo 2.0 oprichten kan natuurlijk wel, maar dat hebben we in principe met de EU. Wat heb je überhaupt aan de navo als de VS toch bepaalt wat er gebeurt?quote:Op zaterdag 17 januari 2026 21:27 schreef ExTec het volgende:
[..]
Was een idee van Rob de Wijk ().
Ging mij meer specifiek om ons een bewust te zijn van dat al die bases van ze, ons leverage verschaft.
Dat is natuurlijk dan semantiek.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 21:32 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Tja, een heel slecht idee is het niet, maar volgens mij kun je niet zomaar een land uit de navo gooien. Een navo 2.0 oprichten kan natuurlijk wel, maar dat hebben we in principe met de EU.
Het heeft heel lang z'n nut gehad.quote:Tot nu toe hebben we enkel hun troep mogen oplossen
Ik herhaal het nog maar eens.quote:
Wat de vraag oproept waarom er geen Europees alternatief bestaat.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 21:17 schreef ExTec het volgende:
[..]
Mooie slechte ideeen heb jij.
MS cloud weg, dan kan half werkend NL naar huis. Google iets minder maar net zo goed. Meta is bagger al is het wel heel vervelend dat whatsapp dan niet meer werkt.
Omdat voor dat Trump bestond, alle kennis richting de vs trok en zij in alles een grote markt hadden. facebook had gelijk 500 miljoen potentiele gebruikers (inc australie, vk en dan nog exc. engelssprekende mensen op aard) , Hives maximaal 20 miljoen. Dus bedrijven konden alle kleine potentiele concurrenten makkelijk opkopen.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 22:34 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Wat de vraag oproept waarom er geen Europees alternatief bestaat.
Venture capital. En de daarbij behorende factor: als ik een goed idee heb, ga ik naar....quote:Op zaterdag 17 januari 2026 22:34 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Wat de vraag oproept waarom er geen Europees alternatief bestaat.
+1 voor je scherptequote:Op zaterdag 17 januari 2026 20:48 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Jij was degene die beweerde dat de ontmoeting in Alaska een Jalta 2.0 zou worden waar Trump en Poetin samen wel even de wereld zouden opdelen in invloedssferen. Nu zegt Berlijn dat hij vermoedt dat er daadwerkelijk iets gebeurd is en dan noem jij hem een complotdenker
Doe niet zo stoer.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 22:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat jalta 2.0 noemen was ook om te jennen.
Toch blijft het bizarre hoe Trump, leider vand e Vs maar blijft kruipen voor Poetin?quote:Op zaterdag 17 januari 2026 20:48 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Jij was degene die beweerde dat de ontmoeting in Alaska een Jalta 2.0 zou worden waar Trump en Poetin samen wel even de wereld zouden opdelen in invloedssferen. Nu zegt Berlijn dat hij vermoedt dat er daadwerkelijk iets gebeurd is en dan noem jij hem een complotdenker
Dat is zijn nieuwe normaal.quote:
Doen alle kneuzen, Baudet ook.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 23:04 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dat is zijn nieuwe normaal.
Als hij aangesproken wordt op zijn pro-dictatuur reflexen,
Dan bedoelde hij het allemaal ineens niet zo, en was hij aan het "jennen".
Rusland is met haar olie- en gasvoorraden en andere grondstoffen, etc. in feite een rijk land.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 18:22 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Ja, maar van welke muntjes moet Rusland dat straks nog gefinancierd krijgen?
Verwacht je dat die ff gaat bellen met z'n matties bij de CIA ofzo?quote:
Zou het iemand nog verbazen?quote:
is wel het minste wat hij kan doenquote:Op zondag 18 januari 2026 13:53 schreef ExTec het volgende:
[..]
Verwacht je dat die ff gaat bellen met z'n matties bij de CIA ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |