Ik vertaal het even voor de klas: Kwestie van de verkeerde ongetrainde ICE-wappie op de verkeerde plek.quote:Op donderdag 15 januari 2026 17:29 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Als je jezelf in een protest begeeft al is het niet je eigen schuld dan kan dit het gevolg zijn. Ik kan mij nog herinneren dat ene meisje in Eindhoven die een schedelbasisfractuur had overgehouden vanwege het waterkanon. Kwestie van op de verkeerde plek op het verkeerde moment zijn.
Ja, een ongeluk zit in een klein hoekje....daarom worden agenten meestal niet een weekje getraind. Die kleine hoekjes uitsluiten is een essentieel onderdeel van het dragen van zo'n pet. Als jij als een beest tekeer gaat, kan dat gevolgen hebben voor de veiligheid van je collega's of andere mensen in de omgeving.quote:Op donderdag 15 januari 2026 17:32 schreef OMG het volgende:
Een beetje zoals ICE blijkbaar continue op de verkeerde plek op het verkeerde moment zijn en compleet onschuldige citizens oppakt en afranselt. Of gewoon in het gezicht schiet.
Die agent is vervolgd.quote:Op donderdag 15 januari 2026 17:29 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Als je jezelf in een protest begeeft al is het niet je eigen schuld dan kan dit het gevolg zijn. Ik kan mij nog herinneren dat ene meisje in Eindhoven die een schedelbasisfractuur had overgehouden vanwege het waterkanon. Kwestie van op de verkeerde plek op het verkeerde moment zijn.
Gelukkig maar, want dat was alles behalve een ongeluk. Dit tragische geval met traangas klinkt meer als een ongeluk. Die dingen stuiteren helaas en het kan goed zijn dat die granaat in de auto is gestuiterd.quote:
Zijn er nog altijd 4 meer dan de ene die wij sturen.quote:Op donderdag 15 januari 2026 16:22 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Duitsland stuurt ook Soldaten
5 Stuk
Modern Sparta
Twee woorden : München 1938.quote:Op woensdag 14 januari 2026 22:48 schreef phpmystyle het volgende:
Het lijkt er op dat het niet verder escaleert en dat beiden toch opteren voor diplomatieke gesprekken.
Voelen jullie dit ook zo?
Jeg har her i min hånd et stykke papir underskrevet af præsident Trump…..quote:Op donderdag 15 januari 2026 17:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Twee woorden : München 1938.
quote:Op donderdag 15 januari 2026 17:10 schreef OMG het volgende:
Die grote groepen mensen bevonden zich toevallig allemaal in die auto of zo?
Ik dacht dat die Amerikanen hun wapenwetten hadden zodat ze zich konden verdedigen tegen de staat wanneer nodigquote:Op donderdag 15 januari 2026 16:44 schreef ExTec het volgende:
Gaat weer lekker daar.
Moet je maar niet zwart zijn luisteren naar de ice fascisten.
[ x ]
Enkel als de president een Democraat is natuurlijk.quote:Op donderdag 15 januari 2026 18:02 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik dacht dat die Amerikanen hun wapenwetten hadden zodat ze zich konden verdedigen tegen de staat wanneer nodig
Dat moet jou wel aanspreken. Nog meer mogelijkheden om links volk, al dan niet illegaal in de VS, te vervolgen, op te sluiten en al dan niet met opzet af te schieten. Mooi man!quote:
Eerst breng je het met elkaar in verband omdat het ongelukkig is, maar nu is het alles behalve een ongeluk. Vind je taal vaker ingewikkeld? Of eigenlijk wil ik je nog een keer deze vraag stellen: als politici volgens jou nu eenmaal liegen, waarom ga je dan blind mee in wat Trump of zijn personeel zegt in veel gevallen?quote:Op donderdag 15 januari 2026 17:42 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Gelukkig maar, want dat was alles behalve een ongeluk. Dit tragische geval met traangas klinkt meer als een ongeluk. Die dingen stuiteren helaas en het kan goed zijn dat die granaat in de auto is gestuiterd.
Hier word het overigens gebracht alsof ICE bewust traangas in een auto schiet.
Net als de retoriek van Trump zelf, natuurlijk. Of niet?quote:Op donderdag 15 januari 2026 17:24 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Een ongeluk schuilt in een klein hoekje, dat is precies waarom ik het oproepen tot protest van Walz en Frey zo gevaarlijk vind.
Ik zeg 'net als'. Dus beiden. Probeer het nog eens.quote:Op donderdag 15 januari 2026 18:29 schreef Chivaz het volgende:
De-Escalatie moet en zal natuurlijk alleen komen van de zijde die de wet probeert uit te voeren, niet van de mensen die dat proberen te verhinderen lol.
Ow, trump zegt het?quote:
Moet je horen hoe Trump over 2024 praat, hoe hij en Elon...quote:Op donderdag 15 januari 2026 18:22 schreef Perrin het volgende:
Mensen die denken dat er nog (eerlijke) verkiezingen komen:[ x ]
Ik hoop dat ijsland hem tot een persona non grata verklaard. 🤞quote:
quote:But in recent months, applicants for positions at the publication -- which reaches about 1.4 million people a day across its platforms, according to the publisher -- have been asked: "How would you advance the President's Executive Orders and policy priorities in this role? Identify one or two relevant Executive Orders or policy initiatives that are significant to you, and explain how you would help implement them if hired."
Zou dat zijn omdat ze dachten dat Groenland groen was en ze zich nu in de maling genomen voelen?quote:
Die hebben niet de vereiste ‘look and feel’, wordt verwarrend met ICEquote:Op donderdag 15 januari 2026 19:07 schreef zevenmijlslaars het volgende:
[..]
Wanneer worden Puerto Rico en Guam staten? Daar wachtten de mensen daar aan jaren op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |