En jij vindt het een goede zaak dat heel Europa langzaam veranderd in 1 grote shithole door die ongebreidelde intocht van al dat schorem? Kijk hoe Europa er 40 jaar geleden uitzag en kijk hoe het nu veranderd in een ghetto!quote:Op woensdag 14 januari 2026 20:30 schreef Chivaz het volgende:
[..]
En dat vind je een goede zaak, etnische conflicten met een mogelijke bloedige burgeroorlog tot gevolg? Met je good times…….
Grote kans dat in 1985 veel steden een stuk onleefbaarder waren dan nu.quote:Op woensdag 14 januari 2026 22:01 schreef matspontius het volgende:
[..]
En jij vindt het een goede zaak dat heel Europa langzaam veranderd in 1 grote shithole door die ongebreidelde intocht van al dat schorem? Kijk hoe Europa er 40 jaar geleden uitzag en kijk hoe het nu veranderd in een ghetto!
Dus is een bloedige burgeroorlog iets om naar vooruit te kijken, als in good times?quote:Op woensdag 14 januari 2026 22:01 schreef matspontius het volgende:
[..]
En jij vindt het een goede zaak dat heel Europa langzaam veranderd in 1 grote shithole door die ongebreidelde intocht van al dat schorem? Kijk hoe Europa er 40 jaar geleden uitzag en kijk hoe het nu veranderd in een ghetto!
Ze zitten er waarschijnlijk wel eerder met meer dan twee in één cel, ja.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 17:01 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik vraag me dan af wat "islamitisch opgroeien" is? Werkt celdeling dan anders? Gelden de normale kaders van de orthopedagogie niet meer? Natuurwetten? Wetenschap?
Ik ga even atheïstisch aftakelen nu.
Dat hoeft niet per se zo te zijn. Er zijn manieren waarop je in geval van een dubbele nationaliteit de Nederlandse nationaliteit kan verliezen.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 18:50 schreef maily het volgende:
Eens een dubbel paspoort, altijd een dubbel paspoort?
Minder Islam gedrag helemaal voor; maar dat geld voor iedere religie. Dat is een groter probleem wat niet opgelost kan worden, want VrIjHeId VaN GoDsDiEnsT.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 16:45 schreef HeatWave het volgende:
Hoe minder er zijn hoe minder overlast, minder stemmen voor DENK, minder islamgedram, dus sowieso gunstig.
Als ze in een minderheid zijn gedragen ze zich altijd net iets beter.
Alleen als je al die tijd geen id-kaart//paspoort aanvraagt.quote:Op donderdag 15 januari 2026 01:37 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Als iemand die naast de Nederlandse ook een andere nationaliteit heeft, gedurende 13 jaar zijn hoofdverblijf buiten de Europese Unie en buiten het Koninkrijk der Nederlanden heeft, kan op grond daarvan automatisch de Nederlandse nationaliteit verliezen.
allicht maar dit soort dingen zijn er wel de oorzaak van dat ze zich niet meer welkom voelenquote:Op donderdag 15 januari 2026 09:59 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat zijn nou juist niet de lui die weggaan om kansen te pakken.
Precies dit dus. Degene die weggaan heb je liever wel hier, de holbewoners die alles hier slopen die gaan echt nooit terug, want die zijn ook gehaat in marokkoquote:Op donderdag 15 januari 2026 09:59 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat zijn nou juist niet de lui die weggaan om kansen te pakken.
Terugkeren... Die gastarbeiders van de jaren 60 en 70 zitten allang in het bejaardenhuis, als ze nog leven.quote:Op woensdag 14 januari 2026 20:28 schreef Chivaz het volgende:
Ik snap die Marokkanen wel, uiteindelijk is het goed voor je om te leven met gelijkgestemden. En laten we eerlijk wezen, ik heb beelden gezien van Casablanca en Tanger en dat zijn toch prachtige relatief moderne steden.
Bekijk deze YouTube-video
Ik kan mij goed voorstellen dat als het daar economisch goed blijft gaan dat meer Marokkanen over heel Europa wellicht besluiten om terug naar Marokko te keren.
In België raak je nu zelfs een stuk sneller je Belgische paspoort kwijt als criminele immigrant:quote:Op donderdag 15 januari 2026 01:37 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Dat hoeft niet per se zo te zijn. Er zijn manieren waarop je in geval van een dubbele nationaliteit de Nederlandse nationaliteit kan verliezen.
Als iemand die naast de Nederlandse ook een andere nationaliteit heeft, gedurende 13 jaar zijn hoofdverblijf buiten de Europese Unie en buiten het Koninkrijk der Nederlanden heeft, kan op grond daarvan automatisch de Nederlandse nationaliteit verliezen.
Ben nu zelf toevallig in Marokko en snap best dat mensen hiernaar terugkeren. Als je de taal spreekt en een voorsprong met je opleiding hebt. I is heel dynamisch en levendig hierquote:Op woensdag 14 januari 2026 20:28 schreef Chivaz het volgende:
Ik snap die Marokkanen wel, uiteindelijk is het goed voor je om te leven met gelijkgestemden. En laten we eerlijk wezen, ik heb beelden gezien van Casablanca en Tanger en dat zijn toch prachtige relatief moderne steden.
Ik kan mij goed voorstellen dat als het daar economisch goed blijft gaan dat meer Marokkanen over heel Europa wellicht besluiten om terug naar Marokko te keren.
Dit klopt. Als je wat kunt is het goed vertoeven.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 11:12 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ben nu zelf toevallig in Marokko en snap best dat mensen hiernaar terugkeren. Als je de taal spreekt en een voorsprong met je opleiding hebt. I is heel dynamisch en levendig hier
Wat me daar vooral opvalt is hoe schoon de straten zijn, nergens zie je zwerfafval.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 11:12 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ben nu zelf toevallig in Marokko en snap best dat mensen hiernaar terugkeren. Als je de taal spreekt en een voorsprong met je opleiding hebt. I is heel dynamisch en levendig hier
Klopt. Wordt ook veel geveegd.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 11:42 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wat me daar vooral opvalt is hoe schoon de straten zijn, nergens zie je zwerfafval.
Huh?quote:Op dinsdag 13 januari 2026 16:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan hoor je het ook eens uit de dadershoek.
Mocht FOK! een afspiegeling zijn van Nederland dan is wat je zegt wel kloppende.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 16:37 schreef HeatWave het volgende:
En vertel vooral tegen alles en iedereen die je kent hoe kut het hier is, vol smerige rassiesten en ongelovige honden, bacon en bier....
Vind jij. En mag jij vinden. Maar dan vind ik het een onzinnige mening.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 11:46 schreef bianconeri het volgende:
Nederlanders zijn een intolerant volk aan het worden dat elke buitenlander haat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |