Utrecht. Helemaal los van de religie erachter enzo vind ik het ook op zichzelf geen mooi gebouw. Er zijn tig moskeeen die architectonisch geslaagd zijn, dit is om te zien net een bioscoop waar wat minaretten op gedropt zijn.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 17:27 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Is die echt? Wel lelijk ja.
Alleen die ene die de bestsellingen opneemt niet !quote:Op dinsdag 13 januari 2026 17:44 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Als je het op gaat zoeken dan kom je tot de conclusie dat Chinezen vele malen sneller integreren dan welke bevolkingsgroep dan ook.
Als de rest van de familie in de keuken staat is dat toch helemaal prima? Zijn ze beter geïntegreerd dan de gemiddelde Marokkaan.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 18:29 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Alleen die ene die de bestsellingen opneemt niet !
Eens een dubbel paspoort, altijd een dubbel paspoort?quote:Op dinsdag 13 januari 2026 18:18 schreef nixxx het volgende:
[..]
En dat nederlands paspoort houden ze denk ik ook.
Als het om Marokko en Turkije gaat wil ik je best geloven.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 17:06 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Volgens mij waren Marokkanen en Turken het meest geïntegreerd.
Zeker de dealertjes.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 18:42 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Ik ben bang dat dit mensen betreffen die goed geïntegreerd zijn en waar je in de praktijk geen last van hebt, en dat de hufters die je liever kwijt dan rijk bent allemaal achterblijven.
Koop jij dan een auto van hun?quote:Op dinsdag 13 januari 2026 16:18 schreef Mikeytt het volgende:
https://dekanttekening.nl(...)-verlaten-nederland/
[..]
Eigenlijk wel triest dat je als ondernemer beter af bent in Marokko dan in Nederland.
Straks natuurlijk gewoon AOW vangenquote:Op dinsdag 13 januari 2026 18:18 schreef nixxx het volgende:
[..]
En dat nederlands paspoort houden ze denk ik ook.
Ik denk dat die zich niet zozeer minder thuis voelen door tuig, maar vooral door het feit dat ze op één hoop worden gegooid met tuig en de hele dag moeten aanhoren hoe kut de groep waar ze toe behoren wel niet is en dat mensen niet kunnen wachten tot ze allemaal opgetyft zijn. Tja, dan gaan de mensen die de kans en mogelijkheid hebben vaak wel een keer.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 20:01 schreef 111210 het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar dit zijn over het algemeen de marokkanen die hier juist wel geïntegreerd zijn, gewoon werken en hun best doen.
Ja die voelen zich steeds minder thuis door al die rotte appels die het hier verpesten, tuig wat allemaal een uitkering heeft en al sinds de basisschool bekende van de politie is door alle rottigheid die ze uitgespookt hebben.
Die laatste groep blijft hier uiteraard wel gewoon plakken.
Huh? Kunnen ze daar wel Nederlands?quote:Op dinsdag 13 januari 2026 16:18 schreef Mikeytt het volgende:
https://dekanttekening.nl(...)-verlaten-nederland/
[..]
Eigenlijk wel triest dat je als ondernemer beter af bent in Marokko dan in Nederland.
Klopt, maar het werkt als een katalysator natuurlijk. De drempel voor andere hoogopgeleiden (lees, mensen die niet in de horeca / handel zitten of arts zijn) zit 'm vaak in het niet of niet goed kunnen spreken van de taal aldaar - of bijv. angst eenzaam te worden, geen baan te vinden.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 19:16 schreef Momo het volgende:
Hoogopgeleide Marokkanen zullen dit natuurlijk wel eerder doen, als je het voorbeeld ziet een arts en mensen met genoeg geld om een restaurant te openen die naar hotelschool zijn gegaan. De probleemgevallen hier zouden ook probleemgevallen zijn daar.
Wees blij. Hun cultuur en jouw WOKE-cultuur gaan niet samen.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 16:18 schreef Mikeytt het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |