abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219825729
quote:
Op zichzelf heeft hij een punt. Maar heeft hij ook de diverse politici aangesproken die meteen de agent veroordeelden?

Want het helpt natuurlijk niet als over en weer de ander de maat genomen wordt, maar je nooit mensen met jouw politieke kleur aanspreekt. Want dat laatste maakt veel meer indruk.
pi_219825754
Ze gaan Trump aanklagen

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_219825793
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 15:43 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Het geweldig gaat rechtstreeks tegen de grondwet in. Dat is in feit het allerbelangrijkste punt in dit geval.
Gewoon luisteren. FAFO.
pi_219825870
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 15:48 schreef Ali_boo het volgende:
Ze gaan Trump aanklagen

[ x ]
Ook nieuws vandaag
Trump administration ends temporary protected status for thousands of Somalis in US
Several thousand Somali nationals currently living in the US must leave the country by March 17
life is like a box of chocolates
pi_219825882
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 16:04 schreef hondonspain het volgende:

[..]
Ook nieuws vandaag
Trump administration ends temporary protected status for thousands of Somalis in US
Several thousand Somali nationals currently living in the US must leave the country by March 17
Goed nieuws *O*
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_219825926
quote:
Ze gaan Trump aanklagen

[ x ]
Daar is ie nu nog nooit van onder de indruk geweest.
pi_219825982
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 15:54 schreef Adames het volgende:

[..]
Gewoon luisteren. FAFO.
Gewoon houden aan de regels van de grondwet en niet jezelf buiten de wet plaatsen omdat je een dikke blaffer hebt en die obese mafklapper je niet terugfluit. OFAF.
Dit, dus.
  dinsdag 13 januari 2026 @ 16:30:21 #33
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_219826015
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 16:23 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Gewoon houden aan de regels van de grondwet en niet jezelf buiten de wet plaatsen omdat je een dikke blaffer hebt en die obese mafklapper je niet terugfluit. OFAF.
In de grondwet staat ook in die van ons en van ik vermoed elk ander land is dat je het land betreedt zonder geldige documenten, je de wet overtreedt je bent dan illegaal en dan heeft de regering het recht je naar huis te sturen.

Het probleem in dit geval is dat in bijna elke staat de politie gewoon hier mee werkt en ze deze illegalen naar huis sturen.

In deze staat word gerund door enorme corruptie en die werkt tegen.

Btw stelen mag niet.
In Somalië kan je een gevangenis tussen de 1,5 en 10 jaar verwachten, of amputatie.
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_219826040
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 16:30 schreef theguyver het volgende:

[..]
In de grondwet staat ook in die van ons en van ik vermoed elk ander land is dat je het land betreedt zonder geldige documenten, je de wet overtreedt je bent dan illegaal en dan heeft de regering het recht je naar huis te sturen.
Zoiets staat niet in een grondwet. Niet in die van ons en niet in die van de VS.
  dinsdag 13 januari 2026 @ 16:35:55 #35
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_219826050
quote:

[..]

Het probleem in dit geval is dat in bijna elke staat de politie gewoon hier mee werkt en ze deze illegalen naar huis sturen.

Btw stelen mag niet.
In Somalië kan je een gevangenis tussen de 1,5 en 10 jaar verwachten, of amputatie.
Dat dus, volgens "progressieven" is de grondwet er alleen voor zielige illegalen, de legale inwoners moeten maar gewoon stikken, de rechten van een frauderende, moordende, verkrachtende illegaal zijn belangrijker :(.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_219826056
quote:

[..]

Btw stelen mag niet.
En in de grondwet van Amerika staat daarom ook heel duidelijk wie welke rol krijgt toebedeeld. En als ICE dan op de stoel gaat zitten van een ander onderdeel binnen DHS en zichzelf ook nog eens allerlei taken en privileges gaat voorschrijven waar ze geen mandaat voor hebben, zijn de poppen wel aan het dansen. Want dan leef je net zoals in Somalië in een land waarin degene met het grotere geweer gewoon doet waar ie zin in heeft.

Het is echt volslagen krankzinnig dat in Amerika anno 2026 de grondwet er in feite niet echt meer toe doet.
Dit, dus.
  dinsdag 13 januari 2026 @ 16:38:28 #37
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_219826067
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 16:35 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Dat dus, volgens "progressieven" is de grondwet er alleen voor zielige illegalen, de legale inwoners moeten maar gewoon stikken, de rechten van een frauderende, moordende, verkrachtende illegaal zijn belangrijker :(.
Van die lui mag je ook inbreken want illegaal zijn bestaat niet dus ook niet in je huis.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 13 januari 2026 @ 16:41:04 #38
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_219826080
quote:

[..]

Btw stelen mag niet.
Dan zou ik de Grondwet nog maar eens goed doorlezen, als ik jou was, want dat staat er namelijk niet. Artikel 1 stelt zelfs heel duidelijk, dat 'allen die zich in Nederland bevinden...gelijk dienen te worden behandeld'. Er mag dus geen onderscheid gemaakt worden op bv status. Voor de wet heeft een documentloze inwoner van dit land dezelfde rechten als jij en ik.
Sterker nog: Juridisch gesproken bestaat er geen 'illegale asielzoeker'. Iedereen heeft het recht overal asiel te zoeken. Een asielzoeker kan per definitie niet illegaal zijn.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_219826090
quote:

[..]

Btw stelen mag niet.
Afgezien van je standpunten, is je taalgebruik afzichtelijk. Niet één lopende zin.
Wat een minachting van de lezer...
And it's only the giving
That makes you
What you are
  dinsdag 13 januari 2026 @ 16:49:58 #40
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_219826128
quote:

[..]
Bron? zover ik weet staat dit niet in de grondwet, misschien wel in een normale wet.

quote:

[..]
Bron?
quote:

[..]
Btw stelen mag niet.
In de VS ook.
pi_219826233
Was het niet zo dat we nu pas bezig zijn met het strafbaar stellen van illegaliteit in Nederland? Ben even niet op de hoogte van de status, en geen zin om te zoeken. Maar als er al zo’n wet bestaat dan staat die zeer zeker al niet in de grondwet.
pi_219826275
quote:
18s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 16:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Dan zou ik de Grondwet nog maar eens goed doorlezen, als ik jou was, want dat staat er namelijk niet. Artikel 1 stelt zelfs heel duidelijk, dat 'allen die zich in Nederland bevinden...gelijk dienen te worden behandeld'. Er mag dus geen onderscheid gemaakt worden op bv status. Voor de wet heeft een documentloze inwoner van dit land dezelfde rechten als jij en ik.
Sterker nog: Juridisch gesproken bestaat er geen 'illegale asielzoeker'. Iedereen heeft het recht overal asiel te zoeken. Een asielzoeker kan per definitie niet illegaal zijn.
Gelul.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_219826303
quote:
Ze gaan Trump aanklagen

[ x ]
Deze politici vinden hun eigen belang belangrijker dan de legale kiezer. Die illegalen helpen hun aan de baantjes, hoe meer illegalen hoe beter voor ze en wat ze frauderen vinden ze minder belangrijk, ook met geld van de belastingbetaler.
life is like a box of chocolates
pi_219826314
quote:
Waarom is de mening van een random acteur hier relevant?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_219826322
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 17:16 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Gelul.
Onderbouwing graag
pi_219826332
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 17:22 schreef hondonspain het volgende:

[..]
Deze politici vinden hun eigen belang belangrijker dan de legale kiezer. Die illegalen helpen hun aan de baantjes, hoe meer illegalen hoe beter voor ze en wat ze frauderen vinden ze minder belangrijk, ook met geld van de belastingbetaler.
Nou, binnen radicaal linkse contreien wil men het allerliefst een quasi opengrenzenbeleid hanteren. Daarbij speelt specifiek in de VS dat er schijnbaar het beeld heerst dat hun minder 'wit' (lees: van Europese afkomst) het land wordt, hoe beter het is.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_219826373
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 17:26 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nou, binnen radicaal linkse contreien wil men het allerliefst een quasi opengrenzenbeleid hanteren. Daarbij speelt specifiek in de VS dat er schijnbaar het beeld heerst dat hun minder 'wit' (lees: van Europese afkomst) het land wordt, hoe beter het is.
Leg mij nu eens uit hoe jij met deze standpunten een discussie aan wil gaan zonder de ander tot ad hominems te dwingen.

Je slaat hier aantoonbare onzin uit die gebaseerd zijn op een mening of onderbuik. Hier valt inhoudelijk niet op te reageren want inhoudelijk stelt je post niets meer voor dan louter onderbuikgezwets.
pi_219826451
Tja, Maga dicteert dat liberale vrouwen gehaat moeten worden, dus dat wordt slaafs opgevolgd.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  dinsdag 13 januari 2026 @ 17:47:47 #49
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_219826460
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 17:46 schreef Wantie het volgende:
Tja, Maga dicteert dat liberale vrouwen gehaat moeten worden, dus dat wordt slaafs opgevolgd.
Mwoah.... moet dat gedicteerd worden? Ik denk dat die vrouwen capabel genoeg zijn om dat zelf voor elkaar te krijgen
pi_219826465
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 17:34 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Leg mij nu eens uit hoe jij met deze standpunten een discussie aan wil gaan zonder de ander tot ad hominems te dwingen.

Je slaat hier aantoonbare onzin uit die gebaseerd zijn op een mening of onderbuik. Hier valt inhoudelijk niet op te reageren want inhoudelijk stelt je post niets meer voor dan louter onderbuikgezwets.
Nee hoor, wat ik daar stel is simpelweg waar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')