Op zichzelf heeft hij een punt. Maar heeft hij ook de diverse politici aangesproken die meteen de agent veroordeelden?quote:
Gewoon luisteren. FAFO.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 15:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het geweldig gaat rechtstreeks tegen de grondwet in. Dat is in feit het allerbelangrijkste punt in dit geval.
Ook nieuws vandaagquote:
Goed nieuwsquote:Op dinsdag 13 januari 2026 16:04 schreef hondonspain het volgende:
[..]
Ook nieuws vandaag
Trump administration ends temporary protected status for thousands of Somalis in US
Several thousand Somali nationals currently living in the US must leave the country by March 17
Gewoon houden aan de regels van de grondwet en niet jezelf buiten de wet plaatsen omdat je een dikke blaffer hebt en die obese mafklapper je niet terugfluit. OFAF.quote:
In de grondwet staat ook in die van ons en van ik vermoed elk ander land is dat je het land betreedt zonder geldige documenten, je de wet overtreedt je bent dan illegaal en dan heeft de regering het recht je naar huis te sturen.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 16:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gewoon houden aan de regels van de grondwet en niet jezelf buiten de wet plaatsen omdat je een dikke blaffer hebt en die obese mafklapper je niet terugfluit. OFAF.
Zoiets staat niet in een grondwet. Niet in die van ons en niet in die van de VS.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 16:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
In de grondwet staat ook in die van ons en van ik vermoed elk ander land is dat je het land betreedt zonder geldige documenten, je de wet overtreedt je bent dan illegaal en dan heeft de regering het recht je naar huis te sturen.
Dat dus, volgens "progressieven" is de grondwet er alleen voor zielige illegalen, de legale inwoners moeten maar gewoon stikken, de rechten van een frauderende, moordende, verkrachtende illegaal zijn belangrijkerquote:Op dinsdag 13 januari 2026 16:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
In de grondwet staat ook in die van ons en van ik vermoed elk ander land is dat je het land betreedt zonder geldige documenten, je de wet overtreedt je bent dan illegaal en dan heeft de regering het recht je naar huis te sturen.
Het probleem in dit geval is dat in bijna elke staat de politie gewoon hier mee werkt en ze deze illegalen naar huis sturen.
In deze staat word gerund door enorme corruptie en die werkt tegen.
Btw stelen mag niet.
In Somalië kan je een gevangenis tussen de 1,5 en 10 jaar verwachten, of amputatie.
En in de grondwet van Amerika staat daarom ook heel duidelijk wie welke rol krijgt toebedeeld. En als ICE dan op de stoel gaat zitten van een ander onderdeel binnen DHS en zichzelf ook nog eens allerlei taken en privileges gaat voorschrijven waar ze geen mandaat voor hebben, zijn de poppen wel aan het dansen. Want dan leef je net zoals in Somalië in een land waarin degene met het grotere geweer gewoon doet waar ie zin in heeft.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 16:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
Het probleem in dit geval is dat in bijna elke staat de politie gewoon hier mee werkt en ze deze illegalen naar huis sturen.
Btw stelen mag niet.
In Somalië kan je een gevangenis tussen de 1,5 en 10 jaar verwachten, of amputatie.
Van die lui mag je ook inbreken want illegaal zijn bestaat niet dus ook niet in je huis.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat dus, volgens "progressieven" is de grondwet er alleen voor zielige illegalen, de legale inwoners moeten maar gewoon stikken, de rechten van een frauderende, moordende, verkrachtende illegaal zijn belangrijker.
Dan zou ik de Grondwet nog maar eens goed doorlezen, als ik jou was, want dat staat er namelijk niet. Artikel 1 stelt zelfs heel duidelijk, dat 'allen die zich in Nederland bevinden...gelijk dienen te worden behandeld'. Er mag dus geen onderscheid gemaakt worden op bv status. Voor de wet heeft een documentloze inwoner van dit land dezelfde rechten als jij en ik.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 16:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
Btw stelen mag niet.
Afgezien van je standpunten, is je taalgebruik afzichtelijk. Niet één lopende zin.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 16:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
Btw stelen mag niet.
Bron? zover ik weet staat dit niet in de grondwet, misschien wel in een normale wet.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 16:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
Bron?quote:Op dinsdag 13 januari 2026 16:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
In de VS ook.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 16:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
Btw stelen mag niet.
Gelul.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 16:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dan zou ik de Grondwet nog maar eens goed doorlezen, als ik jou was, want dat staat er namelijk niet. Artikel 1 stelt zelfs heel duidelijk, dat 'allen die zich in Nederland bevinden...gelijk dienen te worden behandeld'. Er mag dus geen onderscheid gemaakt worden op bv status. Voor de wet heeft een documentloze inwoner van dit land dezelfde rechten als jij en ik.
Sterker nog: Juridisch gesproken bestaat er geen 'illegale asielzoeker'. Iedereen heeft het recht overal asiel te zoeken. Een asielzoeker kan per definitie niet illegaal zijn.
Deze politici vinden hun eigen belang belangrijker dan de legale kiezer. Die illegalen helpen hun aan de baantjes, hoe meer illegalen hoe beter voor ze en wat ze frauderen vinden ze minder belangrijk, ook met geld van de belastingbetaler.quote:
Waarom is de mening van een random acteur hier relevant?quote:
Nou, binnen radicaal linkse contreien wil men het allerliefst een quasi opengrenzenbeleid hanteren. Daarbij speelt specifiek in de VS dat er schijnbaar het beeld heerst dat hun minder 'wit' (lees: van Europese afkomst) het land wordt, hoe beter het is.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 17:22 schreef hondonspain het volgende:
[..]
Deze politici vinden hun eigen belang belangrijker dan de legale kiezer. Die illegalen helpen hun aan de baantjes, hoe meer illegalen hoe beter voor ze en wat ze frauderen vinden ze minder belangrijk, ook met geld van de belastingbetaler.
Leg mij nu eens uit hoe jij met deze standpunten een discussie aan wil gaan zonder de ander tot ad hominems te dwingen.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 17:26 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nou, binnen radicaal linkse contreien wil men het allerliefst een quasi opengrenzenbeleid hanteren. Daarbij speelt specifiek in de VS dat er schijnbaar het beeld heerst dat hun minder 'wit' (lees: van Europese afkomst) het land wordt, hoe beter het is.
Mwoah.... moet dat gedicteerd worden? Ik denk dat die vrouwen capabel genoeg zijn om dat zelf voor elkaar te krijgenquote:Op dinsdag 13 januari 2026 17:46 schreef Wantie het volgende:
Tja, Maga dicteert dat liberale vrouwen gehaat moeten worden, dus dat wordt slaafs opgevolgd.
Nee hoor, wat ik daar stel is simpelweg waar.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 17:34 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Leg mij nu eens uit hoe jij met deze standpunten een discussie aan wil gaan zonder de ander tot ad hominems te dwingen.
Je slaat hier aantoonbare onzin uit die gebaseerd zijn op een mening of onderbuik. Hier valt inhoudelijk niet op te reageren want inhoudelijk stelt je post niets meer voor dan louter onderbuikgezwets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |