abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219826478
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 17:48 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee hoor, wat ik daar stel is simpelweg waar.
Dan kun je daar vast ook wel een paar bronnen bij vermelden.
  dinsdag 13 januari 2026 @ 17:54:07 #52
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_219826521
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 17:34 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Leg mij nu eens uit hoe jij met deze standpunten een discussie aan wil gaan zonder de ander tot ad hominems te dwingen.

Je slaat hier aantoonbare onzin uit die gebaseerd zijn op een mening of onderbuik. Hier valt inhoudelijk niet op te reageren want inhoudelijk stelt je post niets meer voor dan louter onderbuikgezwets.
Je hoeft alleen maar naar de spandoeken te kijken

dinsdag 13 januari 2026 @ 17:55:08 #53
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_219826533
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 15:00 schreef Adames het volgende:

[..]
Er is geen fascisme in de VS. Er is hooguit een hardnekkig probleem met buitenlanders, linkse, wereldvreemde intellectuelen en een liberale stedelijke cultuur die het land van binnenuit ondermijnen.
De oplossing ligt voor de hand: onvoorwaardelijk vertrouwen in een grote, sterke leider die de natie eindelijk weer groot maakt door de oude, traditionele waarden te herstellen. Daar hoort iedereen loyaal achter te staan. En wie dat niet doet, tja .. een beetje corrigerend geweld is soms onvermijdelijk.

Maar dit alles heeft natuurlijk niets met fascisme te maken. Fascisme, dat is iets totaal anders.
Hoe dom ben je als je die laatste zin toevoegt aan een post met deze inhoud:
“ De oplossing ligt voor de hand: onvoorwaardelijk vertrouwen in een grote, sterke leider die de natie eindelijk weer groot maakt door de oude, traditionele waarden te herstellen. Daar hoort iedereen loyaal achter te staan. En wie dat niet doet, tja .. een beetje corrigerend geweld is soms onvermijdelijk.”
De definitie van fascisme….
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_219826557
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 17:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
“ De oplossing ligt voor de hand: onvoorwaardelijk vertrouwen in een grote, sterke leider die de natie eindelijk weer groot maakt door de oude, traditionele waarden te herstellen. Daar hoort iedereen loyaal achter te staan. En wie dat niet doet, tja .. een beetje corrigerend geweld is soms onvermijdelijk.”
AI heeft toch altijd gelijk?

quote:
Fascisme is een autoritaire, nationalistische politieke ideologie met één sterke leider, die de natie boven het individu plaatst en democratie verwerpt; kenmerken zijn ultranationalisme, geweld, propaganda, censuur, totale staatcontrole, en de nadruk op een heropleving van de gemeenschap, vaak met een focus op een 'betere' of zuivere 'oude' tijd.
pi_219826560
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 17:54 schreef the-eye het volgende:

[..]
Je hoeft alleen maar naar de spandoeken te kijken

[ afbeelding ]
Ik zie daar niet staan dat ze wensen dat Amerika overspoelt wordt met Mexicanen.
  dinsdag 13 januari 2026 @ 17:58:57 #56
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_219826578
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 17:57 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Ik zie daar niet staan dat ze wensen dat Amerika overspoelt wordt met Mexicanen.
Nou.... dat is wel wat "no borders" tot gevolg heeft en dat weten deze protesters prima hoor
pi_219826652
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 17:49 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Dan kun je daar vast ook wel een paar bronnen bij vermelden.
Zeker, neem bijvoorbeeld een segment van 'The Tonight Show Starring Jimmy Fallon' waar de US census werd aangehaald, waarbij het aantal blanke mensen naar benden was gegaan, dit leidde tot luid gejuich in het publiek (bron, vanaf 1:00).

Ook bleek uit onderzoek van Pew Research al dat bijna de helft van alle 'liberals' het een goede ontwikkeling vindt dat het aantal blanke mensen in de VS afneemt, 16% vindt het zelfs 'heel erg goed' (bron). En een politicus als Joe Biden zei al eens dat dit zelfs een 'bron van kracht' (bron).

Binnen zulke contreien, links en progressief van politieke oriëntatie heerst er namelijk het idee dat blank zijn iets slechts is niet-Europese (en dus vaak niet-blanke) mensen, iets positiefs is.

Kortom, waarom zou het nodig zijn mij met een ad hominem te gaan aanvallen voor het benoemen van feitelijke sentimenten?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_219826654
quote:

[..]
Goh
pi_219826702
twitter

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  dinsdag 13 januari 2026 @ 18:25:47 #60
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_219826781
Iedereen die het niet met me eens is is een LIBERALLL

kneuzentopic dit, echt.

Jullie zouden eens minder in links va rechts moeten denken

Zieke figuren
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 13 januari 2026 @ 18:26:33 #61
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_219826786
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 18:15 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]

[ x ]
Ah gezellig toch beetje geweld waarom niet altijd leuk
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_219826793
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 18:08 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Zeker, neem bijvoorbeeld een segment van 'The Tonight Show Starring Jimmy Fallon' waar de US census werd aangehaald, waarbij het aantal blanke mensen naar benden was gegaan, dit leidde tot luid gejuich in het publiek (bron, vanaf 1:00).

Ook bleek uit onderzoek van Pew Research al dat bijna de helft van alle 'liberals' het een goede ontwikkeling vindt dat het aantal blanke mensen in de VS afneemt, 16% vindt het zelfs 'heel erg goed' (bron). En een politicus als Joe Biden zei al eens dat dit zelfs een 'bron van kracht' (bron).

Binnen zulke contreien, links en progressief van politieke oriëntatie heerst er namelijk het idee dat blank zijn iets slechts is niet-Europese (en dus vaak niet-blanke) mensen, iets positiefs is.

Kortom, waarom zou het nodig zijn mij met een ad hominem te gaan aanvallen voor het benoemen van feitelijke sentimenten?
Je geeft 2 of drie goede bronnen en sluit vervolgens weer af met een soort omvolkingstheorie die men binnen bepaalde contreien aan zou hangen. Die mensen zulle ongetwijfeld bestaan maar vormen. Ierse meerderheid en ook niet binnen de democraten. En zoals je onderzoek aangeeft zijn er ook republikeinen voorstander van minder wit in Amerika. Het kan misschien aan de vraagstelling zonder enige context liggen?
  dinsdag 13 januari 2026 @ 18:29:30 #63
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_219826809
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 17:57 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
AI heeft toch altijd gelijk?
[..]

Zegt wie? En leg dat AI stukje even naast de post waar ik op reageer en trek je eigen conclusie.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_219826829
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 18:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Zegt wie? En leg dat AI stukje even naast de post waar ik op reageer en trek je eigen conclusie.
Die trek ik juist met die AI quote ;)
  dinsdag 13 januari 2026 @ 18:32:46 #65
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_219826832
quote:

[..]
Hoe dom ben je als je zo'n overduidelijk cynische zin niet kunt herkennen.

Daar gaat 'het taalgenie'.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_219826871
quote:
JayDee is een gepest nerdje op school dat nu ineens de lakens uit kan delen, nog een stuk gevaarlijker dan iemand die er puur voor eigen gewin zit zoals zijn baas. Bij Vance zit er echt ideologie achter.
It is not from the benevolence of the butcher, the brewer, or the baker, that we expect our dinner, but from their regard to their own interest.
pi_219826948
Tim Walz *;

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_219827012
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 18:27 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Je geeft 2 of drie goede bronnen en sluit vervolgens weer af met een soort omvolkingstheorie die men binnen bepaalde contreien aan zou hangen. Die mensen zulle ongetwijfeld bestaan maar vormen. Ierse meerderheid en ook niet binnen de democraten. En zoals je onderzoek aangeeft zijn er ook republikeinen voorstander van minder wit in Amerika. Het kan misschien aan de vraagstelling zonder enige context liggen?
Er is toch echt een hele duidelijke discrepantie zichtbaar met linksgeoriënteerden. En dat je hier een 'omvolkingstheorie' uit denkt te kunnen halen vind ik helemaal knap.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_219827040
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 18:47 schreef Ali_boo het volgende:
Tim Walz *;

[ x ]
Yup, Trump gaat dat niet doen...
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_219827047
Als er in de VS een of andere geruchtmakende seriemoordenaar in de cel zit krijgt die ook allemaal fanmail en huwelijksaanzoeken van vrouwen. Ik denk dat het daar iets mee te maken heeft.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_219827073
quote:
[ x ]

[ x ]
Waarom loopt ICE met gasmaskers op? Zijn de bivakmutsen uitverkocht?
En de politie is er nog niet aan toe om met gezichtsbedekkende kleding rond te lopen?
pi_219827134
quote:
[ x ]

[ x ]
Prima hoe dat eerste individu wordt aangepakt. Daar mag ook nog wel een keer met de wapenstok overheen worden gegaan. Mensen moeten leren te luisteren en als men dat niet wil dan moet men maar eens flink voelen. Een overheidsinstantie die diens werk probeert uit te voeren en het land veiliger te maken voor iedereen, ga je niet op agressieve wijze tegenwerken.
pi_219827163
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 18:08 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Het aantal blanken in de VS neemt af.

THA FUCK!!

PANIEK!

Allemaal de schuld van de Liberals!

Mijn God :')
pi_219827171
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 17:47 schreef the-eye het volgende:

[..]
Mwoah.... moet dat gedicteerd worden? Ik denk dat die vrouwen capabel genoeg zijn om dat zelf voor elkaar te krijgen
Nee, Maga volgt blind Trump.
pi_219827180
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 19:15 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het aantal blanken in de VS neemt af.

THA FUCK!!

PANIEK!

Allemaal de schuld van de Liberals!

Mijn God :')
Niemand die dit zegt. Het gaat om de reactie op deze demografische verandering.

Waarom moet jij zo regelmatig een stropop optuigen en kunt het niet houden bij de daadwerkelijke reactie van een ander?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')