Enkele sites waar weermodellen zijn te vinden:quote:Al duizenden jaren proberen mensen verwachtingen te maken over aankomende weersomstandigheden, door te kijken naar wolkenformaties, de zon of de reactie van dieren en planten. Maar anno 2007 kan iedereen via het world wide web aan digitale informatie komen over voorspellingen van internationale weermodellen. De belangrijkste zijn het Europese ECMWF en het Amerikaanse GFS (T850, T2M, Wetterzentrale kaarten). Maar ook op de sites van het KNMI en Meteo Consult zijn uiteraard voorspellingen te vinden.
WKN / Voorspellingstopic: Wie is hier de weerkundige? [kepler]
Dit topic wordt ook gebruikt voor de volgende vrijdag. Elke zondag om 23.59 uur is dan altijd de deadline om het weer van de volgende vrijdag te voorspellen.quote:1 Min. temp (graden C):
2 Max. temp (graden C):
3 Neerslag (mm):
4 Zon (uren):
5 Windsnelheid (m/s):
6 Windrichting (graden):
7 Luchtdruk (hPa):
11.1 om 03.00quote:Op maandag 12 januari 2026 20:18 schreef Starhopper het volgende:
Potver waarom heb ik hem aangepast naar 6.1Volgens de recentste run zit ie weer rond de 10
Waarom had ik hem niet op 10.1 laten staan
![]()
![]()
Week 23 en week 35 van 2025 stond jij eerstequote:
Misschien die - weglaten?quote:Op zondag 18 januari 2026 10:27 schreef mitt het volgende:
Had het helemaal niet verkeerd gedaan gezien de eerste keer. Alleen de min. temperatuur. Weet niet wat daar is gebeurd.
Geen probleem, wie weet pak je de winst wel ondanks jou strafpuntenquote:Op maandag 19 januari 2026 10:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
andere issues he...Doe toch voor spek en bonen mee dus no worries
Proficiatquote:Op maandag 19 januari 2026 13:11 schreef Nattekat het volgende:
Dit is gewoon acceptatie dat ik gewonnen heb.
Je max en min staan verkeerd om gok ik ohooooquote:Op zondag 18 januari 2026 23:35 schreef Bibi1986 het volgende:
1 Min. temp (graden C): 6,0
2 Max. temp (graden C): 2,0
3 Neerslag (mm): 1,9
4 Zon (uren): 4,0
5 Windsnelheid (m/s): 4,0
6 Windrichting: ZO
7 Luchtdruk (hPa): 996,0![]()
![]()
Ja ik heb dat foutje gezienquote:Op maandag 19 januari 2026 16:45 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Je max en min staan verkeerd om gok ik ohoooo
610,81 Nattekatquote:Op zaterdag 24 januari 2026 17:42 schreef Nattekat het volgende:
Weer een afgetekende overwinning op Frutsel
Dit is niet eens meer echt spannend zo
Ik voel een coulanceregeling aankomen...quote:Op maandag 26 januari 2026 20:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik en @:Bibi1986 hadden een leuke spelletjesavond, en daardoor zijn we het keihard vergeten![]()
Hoezo heb ik het gevoel dat er mega veel punten komen
Ook omdat er 3 man het zelfs zijn vergeten op tijd in te vullen zie ik nu![]()
In vorm van strafpunten weghalen en wij als nog de gegevens mogen doorgeven?quote:Op maandag 26 januari 2026 20:57 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Ik voel een coulanceregeling aankomen...
Bummer...eigenlijk zou je 1 Joker oid moeten kunnen inzetten voor sufferds zoals ik en iedereen met mijquote:Op maandag 26 januari 2026 22:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
In vorm van strafpunten weghalen en wij als nog de gegevens mogen doorgeven?
Prima plan![]()
Alleen gaan we niet doendat is tegen de regels helaas
Daar zat ik inderdaad ook al even aan te denken hoe we dit moeten implementeren, joker moet natuurlijk wel verdient worden en iedereen moet er recht op hebben en zelf voor kiezen of ze die willen inzetten.quote:Op maandag 26 januari 2026 22:52 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Bummer...eigenlijk zou je 1 Joker oid moeten kunnen inzetten voor sufferds zoals ik en iedereen met mij
Iedere keer winnen is een jokerquote:Op dinsdag 27 januari 2026 00:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Daar zat ik inderdaad ook al even aan te denken hoe we dit moeten implementeren, joker moet natuurlijk wel verdient worden en iedereen moet er recht op hebben en zelf voor kiezen of ze die willen inzetten.
Ik zou zeggen brand los met jullie ideeën, natuurlijk geld dit niet meer voor deze week maar kan in het vervolg van dit jaar wel gewoon gebruik van gemaakt worden.
Voor nu neem ik mijn verlies![]()
@:butz0rs / @:Frutsel / @:GarlandBriggs / @:Houtenbeen / @:INViCTuS / @:MissHobje / @:Nattekat / @:SpeedyGJ / @:Starhopper / @:12Beaufort / @:Stephan5 / @:Scjvb / @:OA / @:onlogisch / @:Dropje2012 / @:Snoesje2008 / @:Bibi1986 / @:mitt
Dat zou veel te weeg brengen in het klassementquote:Op dinsdag 27 januari 2026 00:38 schreef butz0rs het volgende:
Of aan het eind van het jaar de slechtste score wegstrepen
Is een idee ja.quote:
Je doet mee voor de gezelligheidquote:Op dinsdag 27 januari 2026 08:25 schreef Frutsel het volgende:
Ik doe elke week al mee voor jan joker dus ...
Sommig users nemen hier ook echt tijd voor om zo goed mogelijk te voorspellen, maar soms heb je vrijdagen tussen zitten die echt heel lastig zijn en dan zie je ook een 2 deling hier en uiteindelijk heeft 1 team het op dat moment aan het rechte eindquote:Op dinsdag 27 januari 2026 14:06 schreef Scjvb het volgende:
Leuk wekelijks spelletje! Het is een serieuze inschatting, maar het blijft gokken wat het weer die vrijdag precies gaat doen/worden vanwege de veranderlijkheid.
ik quote altijd iemand voor of na me, en pas dan de cijfertjes met 2 of 3 punten aan naar beneden of bovenquote:Op dinsdag 27 januari 2026 17:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Sommig users nemen hier ook echt tijd voor om zo goed mogelijk te voorspellen, maar soms heb je vrijdagen tussen zitten die echt heel lastig zijn en dan zie je ook een 2 deling hier en uiteindelijk heeft 1 team het op dat moment aan het rechte eind
Nu kijken of we iets met jokers of punten kunnen doen voor de mensen die te laat zijn of hebben gemist.
En dan nog keer op keer onderaan eindigen.quote:Op donderdag 29 januari 2026 08:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik quote altijd iemand voor of na me, en pas dan de cijfertjes met 2 of 3 punten aan naar beneden of boven
Of bijvoorbeeld na 4x achter elkaar op tijd een deelname 1 joker, met maximaal 2 jokers. Bij niet tijdige invoer verlies je een joker.quote:
Dan moet het maar net zo goed vallen voor jouquote:Op donderdag 29 januari 2026 08:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik quote altijd iemand voor of na me, en pas dan de cijfertjes met 2 of 3 punten aan naar beneden of boven
Staat er inmiddels paar dagenquote:
Niet zo gek hoe Frutsie zijn gegevens doorgeeftquote:Op donderdag 29 januari 2026 10:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dan nog keer op keer onderaan eindigen.
Denk dat dit wel een goeie methode is om toe te passen.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 16:42 schreef Stephan5 het volgende:
[..]
Of bijvoorbeeld na 4x achter elkaar op tijd een deelname 1 joker, met maximaal 2 jokers. Bij niet tijdige invoer verlies je een joker.
Het kan niet slechter dan wat ik heb gedaanquote:Op zondag 1 februari 2026 17:47 schreef Starhopper het volgende:
Tjonge tot nu toe doe ik het echt slecht dit jaar
19 punten :0 Maar ik zie je helemaal niet staan in de lijstje!quote:Op zondag 1 februari 2026 17:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Het kan niet slechter dan wat ik heb gedaan19+ punten is niet mals hoor.
En daarom dus 19,95 punten omdat ik en mijn vriendin en Nattekat het zijn vergeten om de gegevens door te gevenquote:Op zondag 1 februari 2026 19:28 schreef Starhopper het volgende:
[..]
19 punten :0 Maar ik zie je helemaal niet staan in de lijstje!
Oooh zo! JAquote:Op zondag 1 februari 2026 20:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
En daarom dus 19,95 punten omdat ik en mijn vriendin en Nattekat het zijn vergeten om de gegevens door te gevendan krijg je 10 punten boven op user die laatste staat.
Gelukkig is het nog heel vroeg dat dit gebeurd en het beste is om zo goed mogelijk dit weer recht zien te trekken in de hoop weer wat te kunnen inhalen, plus er zullen vast nog users zijn die het vergeten
Graag mij uit de mentionlijst halenquote:Op zondag 1 februari 2026 22:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
@:butz0rs / @:Frutsel / @:GarlandBriggs / @:Houtenbeen / @:INViCTuS / @:MissHobje / @:Nattekat / @:SpeedyGJ / @:Starhopper / @:12Beaufort / @:Stephan5 / @:Scjvb / @:OA / @:onlogisch / @:Dropje2012 / @:Snoesje2008 / @:Bibi1986 / @:mitt
Laatste mention, dus zorg dat je op tijd bent
Zal het vanmiddag doorvoeren als ik weer thuis benquote:Op maandag 2 februari 2026 07:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Graag mij uit de mentionlijst halen
Weet je dat zeker?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 09:47 schreef Nattekat het volgende:
Speedy heeft gezien dat ik ga winnen en kan dat niet hebben.
Hetgeen wat ik zeker weet is dat ik geen hekkensluiter benquote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:05 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Weet je dat zeker?over paar minuten ga je erachter komen
Dat is steeds het geval laatste wekenquote:Op zaterdag 7 februari 2026 13:45 schreef Stephan5 het volgende:
Ik heb niet zo'n heel goed gevoel.... ik vrees toch weer eind middenmoot-degradatieplek aan. De max was veuls te hoog..
Cepries!quote:Op zaterdag 7 februari 2026 13:56 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Dat is steeds het geval laatste wekenMaakt best moeilijke voorspelling telkens die tweedeling op de grens van warmer of toch juist duidelijk koude temperaturen uitzakkend in de Bilt.
Beetje gokken dan maar, en zit er ook telkens wat meer naast dan eerdere weken.
@Frutsel kom er maar inquote:Op zaterdag 7 februari 2026 14:52 schreef Nattekat het volgende:
Ja dit kan echt niet.
Frutsel hoort onderaan te bungelen.
Uiteraard was ik het vergeten.quote:Op zondag 8 februari 2026 22:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ondanks geen mentions heeft iedereen em vandaag toch ingevuld![]()
Op @:Butz0rs na dan![]()
Misschien dat @:Nattekat zijn gegevens nog even moet aanpassen? Of laat je die zo staan
Ja dat wordt nog wat, vooral ook omdat iedereen temps boven 0 hebbenquote:Op dinsdag 10 februari 2026 19:16 schreef Starhopper het volgende:
Nou vrijdag gaat nu ineens een bijna ijsdag wordenLekker dan
STOP THE COUNT!quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
Volgens mij gaat het niet helemaal goed met het doorgeven van de cijfers, zo zijn de neerslag, zon, wind nog niet ingevuld, ik zou dus moeten wachten tot deze zijn doorgevoerd, hopelijk hebben ze dit door
Edit:
Zo aan weerplaza grafieken te zien heeft dit station tussen 22:10 en 9:40 geen data doorgegeven, dit zou het dus verklaren waarom het niet compleet is.
De 0,9 graden als minimum zal dus mogelijk nog wat lager liggen, afwachten dus![]()
Voor nu is dit de top 3 zonder windrichting punten en natuurlijk de zon en regen![]()
GarlandBriggs
Butz0rs
MissHobje
Maar verschil is echt heel klein tegenover de anderen
Zou zo maar kunnen, halve dorp ligt plat hierquote:Op zondag 15 februari 2026 11:42 schreef Scjvb het volgende:
Hebben ze van het KNMI in de Bilt soms de Engelse supergriep ofzo?
quote:Op zondag 15 februari 2026 16:58 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Zou zo maar kunnen, halve dorp ligt plat hier
Heeft tot 11:59 vandaagquote:
De volle mep om 12 uur!!!quote:
Hahah kom maar opquote:Op maandag 16 februari 2026 07:35 schreef Stephan5 het volgende:
Laatste.. ik bak er helemaal niks van de laatste tijd. Komt door de winter, dus laat die lente nu maar komen. In de lente en in de zomer win IK alles.![]()
Maar zoals bekend gaan de winter en ik niet goed samen, dus dat verklaart ook al veel.![]()
Maar goed (2) De sneeuw van gisteren kon ik ook zeker wel waarderen. Veel foto's kunnen maken. Het was zo'n 3/4 cm.. maar dat heeft er echt al jaren niet meer gelegen alhier. In januari was het slechts 2 uurtjes 1,5 - 2 cm.![]()
Goed, dit hebben we gehad, dus alsnog.. op naar de lente.
beter stoppen we d'r mee...quote:
Zekerquote:Op maandag 16 februari 2026 14:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zijn moraal is gewoon vernietigd na al die nederlagen
Nee nee je hebt lang genoeg de tijd om je gegevens door te gevenquote:Op maandag 16 februari 2026 13:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
beter stoppen we d'r mee...![]()
of ik moet het vast voor het hele jaar gaan invullen.
Indien Fruts nix invult = same voorspelling als vorige week
Ik heb me nog een beetje laten beïnvloeden door al die koude voorspellingen, maar dat doet nu ook wel pijnquote:Op donderdag 19 februari 2026 13:55 schreef Scjvb het volgende:
Niets is nog zeker, maar geloof dat @:nattekat komend weekend aan kop gaat met de beste score van deze week. Qua minimumtemperaturen en de rest lijkt het wederom totaal anders uit te pakken dan eerder werd verwacht.
We gaan het zien!
Ook ik heb het wat milder met mijn -1,5quote:Op donderdag 19 februari 2026 13:55 schreef Scjvb het volgende:
Niets is nog zeker, maar geloof dat @:nattekat komend weekend aan kop gaat met de beste score van deze week. Qua minimumtemperaturen en de rest lijkt het wederom totaal anders uit te pakken dan eerder werd verwacht.
We gaan het zien!
Vergeet de 27ste niet!quote:Op vrijdag 20 februari 2026 20:26 schreef Frutsel het volgende:
Voor 1 maart
1 Min. temp (graden C): 3
2 Max. temp (graden C): 10
3 Neerslag (mm): 2
4 Zon (uren): 5
5 Windsnelheid (m/s): 3
6 Windrichting: ZZW
7 Luchtdruk (hPa): 1026
Voor 8 maart, dan heb ik vast wat staan
1 Min. temp (graden C): 2
2 Max. temp (graden C): 8
3 Neerslag (mm): 0
4 Zon (uren): 6
5 Windsnelheid (m/s): 2.5
6 Windrichting: O
7 Luchtdruk (hPa): 1010
Wie weet verander ik het nog
Ik won de 1e week.. maar daarna... ik snap er helemaal niets van.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 18:35 schreef GarlandBriggs het volgende:
Zo ben je eerste, de week erop 14e
Ik ben nog wisselvalliger dan een maartse bui...
Gefeliciteerd podiumtijgers!
Altijd de schuld van die blubberkou...dan kun je niet meer logisch nadenkenquote:Op zondag 22 februari 2026 07:41 schreef Stephan5 het volgende:
[..]
Ik won de 1e week.. maar daarna... ik snap er helemaal niets van.![]()
Net als vorige week 100% de schuld van de winter.
Beterschapquote:Op maandag 23 februari 2026 09:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ziek op bed en toch even snel mijn gegevens doorgegeven en daarna weer afgesloten. Zo te zien geen mention geweest dus bij deze voor de mensen die het zijn vergeten (en geen zin om te checken wie wel en niet hebben ingevoerd)
@:butz0rs / @:Frutsel / @:GarlandBriggs / @:Houtenbeen / @:INViCTuS / @:MissHobje / @:Nattekat / @:SpeedyGJ / @:Starhopper / @:12Beaufort / @:Stephan5 / @:Scjvb / @:Dropje2012 / @:Snoesje2008 / @:Bibi1986 / @:mitt
Beaterskop!quote:Op maandag 23 februari 2026 09:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ziek op bed en toch even snel mijn gegevens doorgegeven en daarna weer afgesloten. Zo te zien geen mention geweest dus bij deze voor de mensen die het zijn vergeten (en geen zin om te checken wie wel en niet hebben ingevoerd)
@:butz0rs / @:Frutsel / @:GarlandBriggs / @:Houtenbeen / @:INViCTuS / @:MissHobje / @:Nattekat / @:SpeedyGJ / @:Starhopper / @:12Beaufort / @:Stephan5 / @:Scjvb / @:Dropje2012 / @:Snoesje2008 / @:Bibi1986 / @:mitt
Mention mijn reetquote:Op maandag 23 februari 2026 09:26 schreef Nattekat het volgende:
Ik eis coulance wegens gebrek aan mentions
Al heb ik het toch niet nodig
Gewoon weer met overmacht winnen.
Dan win ik nogquote:Op maandag 23 februari 2026 18:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Mention mijn reetals het aan mij ligt krijgt iedereen die een mention nodig heeft 1 strafpunt per mention
Nou, toch wel fijn om te weten dat ik niet top 7 ben.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 10:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
Helaas moet ik weer eens wachten tot de gegevens erop staan![]()
Aan de hand van de gegevens die er nu zijn met de wind/richting/luchtdruk geschat, is het best wel spannend zeg in de top 71 verandering kan alles nog omgooien, maar wel een prima week
hoewel de laatste plek met 9,52 komt, we gaan het zien waar dit naar toe gaat
1,80
2,20
2,42
2,55
2,65
2,77
2,88
Min: 9,0quote:Op zondag 1 maart 2026 16:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
Gezien het KNMI blijkbaar een storing heeft zijn er nog geen gegevens beschikbaar, dit zal morgen/overmorgen dan wel worden.
En dus:
En door naar week 10
Voorspel hier het weer van vrijdag 6 maart 2025 in de Bilt.
Kan nog tot zondag 23.59
Uiterlijk maandag tot 11:59, per uur kost het een halve strafpunt tot maximaal 5 strafpunten.
Wijzigen van jou post is toegestaan, ook hier wordt een halve strafpunt voor gerekend na 00:00 uur. (Tenzij er een fout is gemaakt, bijvoorbeeld verwisselen van min en max temperatuur, dan volgen er geen strafpunten) Het missen van 1 week krijg je 10 strafpunten boven op de user die laatste staat.
Meldingen naar users:
Nieuwe users worden automatisch toegevoegd, afmelden? Graag een pb/dm naar mij.
En uiteraard iedereen die dit topic leest mag natuurlijk ook een poging wagen
Foutje gezien? Dan graag hier melden met @:SpeedyGJ.
En nog steeds niks aan gedaan, heb inmiddels een mail de deur uit gestuurd in de hoop dat ze het morgen hebben opgelost.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:40 schreef Scjvb het volgende:
Nog steeds die storing.![]()
Wat zijn het voor prutsers daar bij het KNMI dat die update nu nog niet voor elkaar is.
quote:Op maandag 2 maart 2026 21:04 schreef MissHobje het volgende:
Gefeliciteerd @:Starhopper @:INViCTuS en @:Garlandbriggs
Welcome back!quote:Op donderdag 5 maart 2026 09:42 schreef Stephan5 het volgende:
Mogge! Ik ben er ook weer bij. Mijn desktop had het begeven.. maar uiteindelijk voor een zacht prijsje een 2e-hands op de kop kunnen tikken. Ik ben er dus weer bij. Muhahaha..![]()
![]()
Elk kwartaal komt er een tussenstand voor de week en maand klassement, in de eerste week van april zal ik deze plaatsen.quote:Op donderdag 5 maart 2026 12:42 schreef Stephan5 het volgende:
Zo te zien was de 6e plek van 2 weekjes geleden al een begin van het herstel..![]()
Trouwens.. geef je ook ieder kwartaal een tussenstand van alle resultaten van het kwartaal of seizoen?
Super leuk & erg bedankt voor alle moeite en inspanning, dat maakt het inderdaad extra leuk!quote:Op donderdag 5 maart 2026 16:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Elk kwartaal komt er een tussenstand voor de week en maand klassement, in de eerste week van april zal ik deze plaatsen.
Voor het jaarklassement laat ik het wat spannender en doe ik éénmalig een tussenstand ergens in juni, anders wordt het te snel duidelijk wie de winnaars zijn, dat was vorig jaar wel duidelijk op gegeven moment, hier mag toch wel wat meer spanning opgebouwd worden
Op de achtergrond ben ik wel bezig om te kijken voor een trofee voor de nummers 1 voor zowel week/maand/jaar, dus 3 trofee'shoe en wat kom ik later op terug
Ik durf het aan! We hebben een complex winterseizoen achter de rug, dus dit is best een mooi gokje waard: Ik denk dat @sjvb & @MissHopje de grootste kanshebbers zijn. Volgens mij hebben zij nog géén enkele week gemist...quote:Op zaterdag 7 maart 2026 12:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nummer 1: 2,05
Nummer 2: 2,08
Zooo danwie zullen dit zijn?
Zo goed ga ik niet hoor, gok dat het familie is van @SpeedyGJquote:Op zaterdag 7 maart 2026 13:55 schreef Stephan5 het volgende:
[..]
Ik durf het aan! We hebben een complex winterseizoen achter de rug, dus dit is best een mooi gokje waard: Ik denk dat @:Sjvb & @:MissHopje de grootste kanshebbers zijn. Volgens mij hebben zij nog géén enkele week gemist...
We zullen nog even moeten wachten. De schrijver des dezes schat ik ietwat te laag.. zo rond de 12e plek.
Ik in ieder geval nietquote:Op zaterdag 7 maart 2026 12:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nummer 1: 2,05
Nummer 2: 2,08
Zooo danwie zullen dit zijn?
Ook @SpeedyGJ en familie hebben een weekje - uiteraard door persoonlijke omstandigheden - moeten overslaan.. dat zijn kostbare punten... hoopt de concurrentie..quote:Op zaterdag 7 maart 2026 14:03 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Zo goed ga ik niet hoor, gok dat het familie is van @:SpeedyGJ
Kan nog alle kanten opquote:Op zaterdag 7 maart 2026 14:34 schreef Stephan5 het volgende:
[..]
Ook @:SpeedyGJ en familie hebben een weekje - uiteraard door persoonlijke omstandigheden - moeten overslaan.. dat zijn kostbare punten... hoopt de concurrentie..
Zelf was ik 1x te laat, 1x vergeten en 1x door een opgegeven desktop... voeg je daarbij wat magere resultaten... maar de eerste week had ik wel gewonnen... hmmz.. vragen..![]()
quote:Op zaterdag 7 maart 2026 16:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ooh ik had het over deze week en niet over de het jaar![]()
Als ik even kijk hoe de top 3 eruit ziet zonder deze week mee te nemen:
1ste: 52,36
2de: 57,30
3de: 58,94
Zit vrij dicht op elkaar dus en elke week kan weer heel anders zijn. Wie de top 3 momenteel heeft weten jullie pas volgende maand![]()
Goed door naar het maken van de uitslag, had wat vertraging
Dan kun je nog lang wachten, onverwachtse visitequote:
Ja verdomme, dan reken ik het zelf wel uitquote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dan kun je nog lang wachten, onverwachtse visite
Wat een vreselijke vent hé die @SpeedyGJquote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja verdomme, dan reken ik het zelf wel uit
Ik denk dat ie door heeft dat hij een extreem grote fout heeft gemaakt.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:30 schreef Stephan5 het volgende:
[..]
Wat een vreselijke vent hé die @:SpeedyGJ
Ik heb het nadeel dat die Speedy mij zeker zal herkennen van een forum... toen ik begon in 2003.... Ik ben het niet hoor!![]()
Zonder meer technische problemen...... hmmmz.. .ik denk ik jou wel achter mij kan laten... alle gekheid... we moeten ons nu toch wel gaan concentreren wat het aanstaande vrijdag gaat worden...quote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat ie door heeft dat hij een extreem grote fout heeft gemaakt.
Eentje die ik heb overgenomen.
Weet je wat, ik hoef de uitslag al niet meer te weten.
Nee, kijk voor de grap eens naar onze voorspellingenquote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:37 schreef Stephan5 het volgende:
[..]
Zonder meer technische problemen...... hmmmz.. .ik denk ik jou wel achter mij kan laten... alle gekheid... we moeten ons nu toch wel gaan concentreren wat het aanstaande vrijdag gaat worden...
Ik heb nog niks ingevoerd... maar dat vrijdag absoluut interessant kan zijn... ja...quote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, kijk voor de grap eens naar onze voorspellingen
Neehee, die voor gisterenquote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:39 schreef Stephan5 het volgende:
[..]
Ik heb nog niks ingevoerd... maar dat vrijdag absoluut interessant kan zijn... ja...
Die heb ik helaas moeten missen.. mijn desktop had het na 17 jaar begeven.... niet belangrijk... het kost punten... mijn gevoel zegt mij dat ik de schade wel zal inhalen..niet eenvoudig...quote:
Dan zit die ChatGPT er behoorlijk naastquote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:34 schreef Nattekat het volgende:
Oh, ChatGPT heeft de berekeningen al klaar
Niet laatste
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | +------+---------------+--------+ | Plek | Gebruiker | Punten | +------+---------------+--------+ | 1 | Snoesje2008 | 4.80 | | 2 | INViCTuS | 4.83 | | 3 | MissHobje | 5.58 | | 4 | Houtenbeen | 5.85 | | 5 | Nattekat | 6.00 | | 6 | Scjvb | 6.30 | | 7 | SpeedyGJ | 7.00 | | 8 | butz0rs | 7.45 | | 9 | Dropje2012 | 7.80 | | 10 | Starhopper | 8.25 | | 11 | GarlandBriggs | 8.35 | | 12 | Bibi1986 | 9.30 | | 13 | 12Beaufort | 10.53 | +------+---------------+--------+ |
Inderdaad een puinhoop, te veel punten en Frutsel staat er niet eens tussenquote:
Dat is mijn fout geweest, want hij had z'n voorspelling natuurlijk al heel vroeg gedaanquote:Op zaterdag 7 maart 2026 22:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Inderdaad een puinhoop, te veel punten en Frutsel staat er niet eens tussenhoe durf je!
Ja ik had em al ingevoerd voor ik het vergatquote:Op zaterdag 7 maart 2026 22:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is mijn fout geweest, want hij had z'n voorspelling natuurlijk al heel vroeg gedaan
Tja naast FOK! heb ik ook nog een leven, dat jij die niet hebt is niet mijn probleemquote:Op zondag 8 maart 2026 13:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zegt de persoon die heel laat was met de uitslag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |