Ik voel een coulanceregeling aankomen...quote:Op maandag 26 januari 2026 20:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik en @:Bibi1986 hadden een leuke spelletjesavond, en daardoor zijn we het keihard vergeten![]()
Hoezo heb ik het gevoel dat er mega veel punten komen
Ook omdat er 3 man het zelfs zijn vergeten op tijd in te vullen zie ik nu![]()
In vorm van strafpunten weghalen en wij als nog de gegevens mogen doorgeven?quote:Op maandag 26 januari 2026 20:57 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Ik voel een coulanceregeling aankomen...
Bummer...eigenlijk zou je 1 Joker oid moeten kunnen inzetten voor sufferds zoals ik en iedereen met mijquote:Op maandag 26 januari 2026 22:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
In vorm van strafpunten weghalen en wij als nog de gegevens mogen doorgeven?
Prima plan![]()
Alleen gaan we niet doendat is tegen de regels helaas
Daar zat ik inderdaad ook al even aan te denken hoe we dit moeten implementeren, joker moet natuurlijk wel verdient worden en iedereen moet er recht op hebben en zelf voor kiezen of ze die willen inzetten.quote:Op maandag 26 januari 2026 22:52 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Bummer...eigenlijk zou je 1 Joker oid moeten kunnen inzetten voor sufferds zoals ik en iedereen met mij
Iedere keer winnen is een jokerquote:Op dinsdag 27 januari 2026 00:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Daar zat ik inderdaad ook al even aan te denken hoe we dit moeten implementeren, joker moet natuurlijk wel verdient worden en iedereen moet er recht op hebben en zelf voor kiezen of ze die willen inzetten.
Ik zou zeggen brand los met jullie ideeën, natuurlijk geld dit niet meer voor deze week maar kan in het vervolg van dit jaar wel gewoon gebruik van gemaakt worden.
Voor nu neem ik mijn verlies![]()
@:butz0rs / @:Frutsel / @:GarlandBriggs / @:Houtenbeen / @:INViCTuS / @:MissHobje / @:Nattekat / @:SpeedyGJ / @:Starhopper / @:12Beaufort / @:Stephan5 / @:Scjvb / @:OA / @:onlogisch / @:Dropje2012 / @:Snoesje2008 / @:Bibi1986 / @:mitt
Dat zou veel te weeg brengen in het klassementquote:Op dinsdag 27 januari 2026 00:38 schreef butz0rs het volgende:
Of aan het eind van het jaar de slechtste score wegstrepen
Is een idee ja.quote:
Je doet mee voor de gezelligheidquote:Op dinsdag 27 januari 2026 08:25 schreef Frutsel het volgende:
Ik doe elke week al mee voor jan joker dus ...
Sommig users nemen hier ook echt tijd voor om zo goed mogelijk te voorspellen, maar soms heb je vrijdagen tussen zitten die echt heel lastig zijn en dan zie je ook een 2 deling hier en uiteindelijk heeft 1 team het op dat moment aan het rechte eindquote:Op dinsdag 27 januari 2026 14:06 schreef Scjvb het volgende:
Leuk wekelijks spelletje! Het is een serieuze inschatting, maar het blijft gokken wat het weer die vrijdag precies gaat doen/worden vanwege de veranderlijkheid.
ik quote altijd iemand voor of na me, en pas dan de cijfertjes met 2 of 3 punten aan naar beneden of bovenquote:Op dinsdag 27 januari 2026 17:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Sommig users nemen hier ook echt tijd voor om zo goed mogelijk te voorspellen, maar soms heb je vrijdagen tussen zitten die echt heel lastig zijn en dan zie je ook een 2 deling hier en uiteindelijk heeft 1 team het op dat moment aan het rechte eind
Nu kijken of we iets met jokers of punten kunnen doen voor de mensen die te laat zijn of hebben gemist.
En dan nog keer op keer onderaan eindigen.quote:Op donderdag 29 januari 2026 08:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik quote altijd iemand voor of na me, en pas dan de cijfertjes met 2 of 3 punten aan naar beneden of boven
Of bijvoorbeeld na 4x achter elkaar op tijd een deelname 1 joker, met maximaal 2 jokers. Bij niet tijdige invoer verlies je een joker.quote:
Dan moet het maar net zo goed vallen voor jouquote:Op donderdag 29 januari 2026 08:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik quote altijd iemand voor of na me, en pas dan de cijfertjes met 2 of 3 punten aan naar beneden of boven
Staat er inmiddels paar dagenquote:
Niet zo gek hoe Frutsie zijn gegevens doorgeeftquote:Op donderdag 29 januari 2026 10:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dan nog keer op keer onderaan eindigen.
Denk dat dit wel een goeie methode is om toe te passen.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 16:42 schreef Stephan5 het volgende:
[..]
Of bijvoorbeeld na 4x achter elkaar op tijd een deelname 1 joker, met maximaal 2 jokers. Bij niet tijdige invoer verlies je een joker.
Het kan niet slechter dan wat ik heb gedaanquote:Op zondag 1 februari 2026 17:47 schreef Starhopper het volgende:
Tjonge tot nu toe doe ik het echt slecht dit jaar
19 punten :0 Maar ik zie je helemaal niet staan in de lijstje!quote:Op zondag 1 februari 2026 17:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Het kan niet slechter dan wat ik heb gedaan19+ punten is niet mals hoor.
En daarom dus 19,95 punten omdat ik en mijn vriendin en Nattekat het zijn vergeten om de gegevens door te gevenquote:Op zondag 1 februari 2026 19:28 schreef Starhopper het volgende:
[..]
19 punten :0 Maar ik zie je helemaal niet staan in de lijstje!
Oooh zo! JAquote:Op zondag 1 februari 2026 20:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
En daarom dus 19,95 punten omdat ik en mijn vriendin en Nattekat het zijn vergeten om de gegevens door te gevendan krijg je 10 punten boven op user die laatste staat.
Gelukkig is het nog heel vroeg dat dit gebeurd en het beste is om zo goed mogelijk dit weer recht zien te trekken in de hoop weer wat te kunnen inhalen, plus er zullen vast nog users zijn die het vergeten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |