Graag mij uit de mentionlijst halenquote:Op zondag 1 februari 2026 22:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
@:butz0rs / @:Frutsel / @:GarlandBriggs / @:Houtenbeen / @:INViCTuS / @:MissHobje / @:Nattekat / @:SpeedyGJ / @:Starhopper / @:12Beaufort / @:Stephan5 / @:Scjvb / @:OA / @:onlogisch / @:Dropje2012 / @:Snoesje2008 / @:Bibi1986 / @:mitt
Laatste mention, dus zorg dat je op tijd bent
Zal het vanmiddag doorvoeren als ik weer thuis benquote:Op maandag 2 februari 2026 07:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Graag mij uit de mentionlijst halen
Weet je dat zeker?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 09:47 schreef Nattekat het volgende:
Speedy heeft gezien dat ik ga winnen en kan dat niet hebben.
Hetgeen wat ik zeker weet is dat ik geen hekkensluiter benquote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:05 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Weet je dat zeker?over paar minuten ga je erachter komen
Dat is steeds het geval laatste wekenquote:Op zaterdag 7 februari 2026 13:45 schreef Stephan5 het volgende:
Ik heb niet zo'n heel goed gevoel.... ik vrees toch weer eind middenmoot-degradatieplek aan. De max was veuls te hoog..
Cepries!quote:Op zaterdag 7 februari 2026 13:56 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Dat is steeds het geval laatste wekenMaakt best moeilijke voorspelling telkens die tweedeling op de grens van warmer of toch juist duidelijk koude temperaturen uitzakkend in de Bilt.
Beetje gokken dan maar, en zit er ook telkens wat meer naast dan eerdere weken.
@Frutsel kom er maar inquote:Op zaterdag 7 februari 2026 14:52 schreef Nattekat het volgende:
Ja dit kan echt niet.
Frutsel hoort onderaan te bungelen.
Uiteraard was ik het vergeten.quote:Op zondag 8 februari 2026 22:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ondanks geen mentions heeft iedereen em vandaag toch ingevuld![]()
Op @:Butz0rs na dan![]()
Misschien dat @:Nattekat zijn gegevens nog even moet aanpassen? Of laat je die zo staan
Ja dat wordt nog wat, vooral ook omdat iedereen temps boven 0 hebbenquote:Op dinsdag 10 februari 2026 19:16 schreef Starhopper het volgende:
Nou vrijdag gaat nu ineens een bijna ijsdag wordenLekker dan
STOP THE COUNT!quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
Volgens mij gaat het niet helemaal goed met het doorgeven van de cijfers, zo zijn de neerslag, zon, wind nog niet ingevuld, ik zou dus moeten wachten tot deze zijn doorgevoerd, hopelijk hebben ze dit door
Edit:
Zo aan weerplaza grafieken te zien heeft dit station tussen 22:10 en 9:40 geen data doorgegeven, dit zou het dus verklaren waarom het niet compleet is.
De 0,9 graden als minimum zal dus mogelijk nog wat lager liggen, afwachten dus![]()
Voor nu is dit de top 3 zonder windrichting punten en natuurlijk de zon en regen![]()
GarlandBriggs
Butz0rs
MissHobje
Maar verschil is echt heel klein tegenover de anderen
Zou zo maar kunnen, halve dorp ligt plat hierquote:Op zondag 15 februari 2026 11:42 schreef Scjvb het volgende:
Hebben ze van het KNMI in de Bilt soms de Engelse supergriep ofzo?
quote:Op zondag 15 februari 2026 16:58 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Zou zo maar kunnen, halve dorp ligt plat hier
Heeft tot 11:59 vandaagquote:
De volle mep om 12 uur!!!quote:
Hahah kom maar opquote:Op maandag 16 februari 2026 07:35 schreef Stephan5 het volgende:
Laatste.. ik bak er helemaal niks van de laatste tijd. Komt door de winter, dus laat die lente nu maar komen. In de lente en in de zomer win IK alles.![]()
Maar zoals bekend gaan de winter en ik niet goed samen, dus dat verklaart ook al veel.![]()
Maar goed (2) De sneeuw van gisteren kon ik ook zeker wel waarderen. Veel foto's kunnen maken. Het was zo'n 3/4 cm.. maar dat heeft er echt al jaren niet meer gelegen alhier. In januari was het slechts 2 uurtjes 1,5 - 2 cm.![]()
Goed, dit hebben we gehad, dus alsnog.. op naar de lente.
beter stoppen we d'r mee...quote:
Zekerquote:Op maandag 16 februari 2026 14:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zijn moraal is gewoon vernietigd na al die nederlagen
Nee nee je hebt lang genoeg de tijd om je gegevens door te gevenquote:Op maandag 16 februari 2026 13:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
beter stoppen we d'r mee...![]()
of ik moet het vast voor het hele jaar gaan invullen.
Indien Fruts nix invult = same voorspelling als vorige week
Ik heb me nog een beetje laten beïnvloeden door al die koude voorspellingen, maar dat doet nu ook wel pijnquote:Op donderdag 19 februari 2026 13:55 schreef Scjvb het volgende:
Niets is nog zeker, maar geloof dat @:nattekat komend weekend aan kop gaat met de beste score van deze week. Qua minimumtemperaturen en de rest lijkt het wederom totaal anders uit te pakken dan eerder werd verwacht.
We gaan het zien!
Ook ik heb het wat milder met mijn -1,5quote:Op donderdag 19 februari 2026 13:55 schreef Scjvb het volgende:
Niets is nog zeker, maar geloof dat @:nattekat komend weekend aan kop gaat met de beste score van deze week. Qua minimumtemperaturen en de rest lijkt het wederom totaal anders uit te pakken dan eerder werd verwacht.
We gaan het zien!
Vergeet de 27ste niet!quote:Op vrijdag 20 februari 2026 20:26 schreef Frutsel het volgende:
Voor 1 maart
1 Min. temp (graden C): 3
2 Max. temp (graden C): 10
3 Neerslag (mm): 2
4 Zon (uren): 5
5 Windsnelheid (m/s): 3
6 Windrichting: ZZW
7 Luchtdruk (hPa): 1026
Voor 8 maart, dan heb ik vast wat staan
1 Min. temp (graden C): 2
2 Max. temp (graden C): 8
3 Neerslag (mm): 0
4 Zon (uren): 6
5 Windsnelheid (m/s): 2.5
6 Windrichting: O
7 Luchtdruk (hPa): 1010
Wie weet verander ik het nog
Ik won de 1e week.. maar daarna... ik snap er helemaal niets van.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 18:35 schreef GarlandBriggs het volgende:
Zo ben je eerste, de week erop 14e
Ik ben nog wisselvalliger dan een maartse bui...
Gefeliciteerd podiumtijgers!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |