Altijd de schuld van die blubberkou...dan kun je niet meer logisch nadenkenquote:Op zondag 22 februari 2026 07:41 schreef Stephan5 het volgende:
[..]
Ik won de 1e week.. maar daarna... ik snap er helemaal niets van.![]()
Net als vorige week 100% de schuld van de winter.
Beterschapquote:Op maandag 23 februari 2026 09:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ziek op bed en toch even snel mijn gegevens doorgegeven en daarna weer afgesloten. Zo te zien geen mention geweest dus bij deze voor de mensen die het zijn vergeten (en geen zin om te checken wie wel en niet hebben ingevoerd)
@:butz0rs / @:Frutsel / @:GarlandBriggs / @:Houtenbeen / @:INViCTuS / @:MissHobje / @:Nattekat / @:SpeedyGJ / @:Starhopper / @:12Beaufort / @:Stephan5 / @:Scjvb / @:Dropje2012 / @:Snoesje2008 / @:Bibi1986 / @:mitt
Beaterskop!quote:Op maandag 23 februari 2026 09:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ziek op bed en toch even snel mijn gegevens doorgegeven en daarna weer afgesloten. Zo te zien geen mention geweest dus bij deze voor de mensen die het zijn vergeten (en geen zin om te checken wie wel en niet hebben ingevoerd)
@:butz0rs / @:Frutsel / @:GarlandBriggs / @:Houtenbeen / @:INViCTuS / @:MissHobje / @:Nattekat / @:SpeedyGJ / @:Starhopper / @:12Beaufort / @:Stephan5 / @:Scjvb / @:Dropje2012 / @:Snoesje2008 / @:Bibi1986 / @:mitt
Mention mijn reetquote:Op maandag 23 februari 2026 09:26 schreef Nattekat het volgende:
Ik eis coulance wegens gebrek aan mentions
Al heb ik het toch niet nodig
Gewoon weer met overmacht winnen.
Dan win ik nogquote:Op maandag 23 februari 2026 18:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Mention mijn reetals het aan mij ligt krijgt iedereen die een mention nodig heeft 1 strafpunt per mention
Nou, toch wel fijn om te weten dat ik niet top 7 ben.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 10:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
Helaas moet ik weer eens wachten tot de gegevens erop staan![]()
Aan de hand van de gegevens die er nu zijn met de wind/richting/luchtdruk geschat, is het best wel spannend zeg in de top 71 verandering kan alles nog omgooien, maar wel een prima week
hoewel de laatste plek met 9,52 komt, we gaan het zien waar dit naar toe gaat
1,80
2,20
2,42
2,55
2,65
2,77
2,88
Min: 9,0quote:Op zondag 1 maart 2026 16:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
Gezien het KNMI blijkbaar een storing heeft zijn er nog geen gegevens beschikbaar, dit zal morgen/overmorgen dan wel worden.
En dus:
En door naar week 10
Voorspel hier het weer van vrijdag 6 maart 2025 in de Bilt.
Kan nog tot zondag 23.59
Uiterlijk maandag tot 11:59, per uur kost het een halve strafpunt tot maximaal 5 strafpunten.
Wijzigen van jou post is toegestaan, ook hier wordt een halve strafpunt voor gerekend na 00:00 uur. (Tenzij er een fout is gemaakt, bijvoorbeeld verwisselen van min en max temperatuur, dan volgen er geen strafpunten) Het missen van 1 week krijg je 10 strafpunten boven op de user die laatste staat.
Meldingen naar users:
Nieuwe users worden automatisch toegevoegd, afmelden? Graag een pb/dm naar mij.
En uiteraard iedereen die dit topic leest mag natuurlijk ook een poging wagen
Foutje gezien? Dan graag hier melden met @:SpeedyGJ.
En nog steeds niks aan gedaan, heb inmiddels een mail de deur uit gestuurd in de hoop dat ze het morgen hebben opgelost.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:40 schreef Scjvb het volgende:
Nog steeds die storing.![]()
Wat zijn het voor prutsers daar bij het KNMI dat die update nu nog niet voor elkaar is.
quote:Op maandag 2 maart 2026 21:04 schreef MissHobje het volgende:
Gefeliciteerd @:Starhopper @:INViCTuS en @:Garlandbriggs
Welcome back!quote:Op donderdag 5 maart 2026 09:42 schreef Stephan5 het volgende:
Mogge! Ik ben er ook weer bij. Mijn desktop had het begeven.. maar uiteindelijk voor een zacht prijsje een 2e-hands op de kop kunnen tikken. Ik ben er dus weer bij. Muhahaha..![]()
![]()
Elk kwartaal komt er een tussenstand voor de week en maand klassement, in de eerste week van april zal ik deze plaatsen.quote:Op donderdag 5 maart 2026 12:42 schreef Stephan5 het volgende:
Zo te zien was de 6e plek van 2 weekjes geleden al een begin van het herstel..![]()
Trouwens.. geef je ook ieder kwartaal een tussenstand van alle resultaten van het kwartaal of seizoen?
Super leuk & erg bedankt voor alle moeite en inspanning, dat maakt het inderdaad extra leuk!quote:Op donderdag 5 maart 2026 16:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Elk kwartaal komt er een tussenstand voor de week en maand klassement, in de eerste week van april zal ik deze plaatsen.
Voor het jaarklassement laat ik het wat spannender en doe ik éénmalig een tussenstand ergens in juni, anders wordt het te snel duidelijk wie de winnaars zijn, dat was vorig jaar wel duidelijk op gegeven moment, hier mag toch wel wat meer spanning opgebouwd worden
Op de achtergrond ben ik wel bezig om te kijken voor een trofee voor de nummers 1 voor zowel week/maand/jaar, dus 3 trofee'shoe en wat kom ik later op terug
Ik durf het aan! We hebben een complex winterseizoen achter de rug, dus dit is best een mooi gokje waard: Ik denk dat @sjvb & @MissHopje de grootste kanshebbers zijn. Volgens mij hebben zij nog géén enkele week gemist...quote:Op zaterdag 7 maart 2026 12:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nummer 1: 2,05
Nummer 2: 2,08
Zooo danwie zullen dit zijn?
Zo goed ga ik niet hoor, gok dat het familie is van @SpeedyGJquote:Op zaterdag 7 maart 2026 13:55 schreef Stephan5 het volgende:
[..]
Ik durf het aan! We hebben een complex winterseizoen achter de rug, dus dit is best een mooi gokje waard: Ik denk dat @:Sjvb & @:MissHopje de grootste kanshebbers zijn. Volgens mij hebben zij nog géén enkele week gemist...
We zullen nog even moeten wachten. De schrijver des dezes schat ik ietwat te laag.. zo rond de 12e plek.
Ik in ieder geval nietquote:Op zaterdag 7 maart 2026 12:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nummer 1: 2,05
Nummer 2: 2,08
Zooo danwie zullen dit zijn?
Ook @SpeedyGJ en familie hebben een weekje - uiteraard door persoonlijke omstandigheden - moeten overslaan.. dat zijn kostbare punten... hoopt de concurrentie..quote:Op zaterdag 7 maart 2026 14:03 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Zo goed ga ik niet hoor, gok dat het familie is van @:SpeedyGJ
Kan nog alle kanten opquote:Op zaterdag 7 maart 2026 14:34 schreef Stephan5 het volgende:
[..]
Ook @:SpeedyGJ en familie hebben een weekje - uiteraard door persoonlijke omstandigheden - moeten overslaan.. dat zijn kostbare punten... hoopt de concurrentie..
Zelf was ik 1x te laat, 1x vergeten en 1x door een opgegeven desktop... voeg je daarbij wat magere resultaten... maar de eerste week had ik wel gewonnen... hmmz.. vragen..![]()
quote:Op zaterdag 7 maart 2026 16:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ooh ik had het over deze week en niet over de het jaar![]()
Als ik even kijk hoe de top 3 eruit ziet zonder deze week mee te nemen:
1ste: 52,36
2de: 57,30
3de: 58,94
Zit vrij dicht op elkaar dus en elke week kan weer heel anders zijn. Wie de top 3 momenteel heeft weten jullie pas volgende maand![]()
Goed door naar het maken van de uitslag, had wat vertraging
Dan kun je nog lang wachten, onverwachtse visitequote:
Ja verdomme, dan reken ik het zelf wel uitquote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dan kun je nog lang wachten, onverwachtse visite
Wat een vreselijke vent hé die @SpeedyGJquote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja verdomme, dan reken ik het zelf wel uit
Ik denk dat ie door heeft dat hij een extreem grote fout heeft gemaakt.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:30 schreef Stephan5 het volgende:
[..]
Wat een vreselijke vent hé die @:SpeedyGJ
Ik heb het nadeel dat die Speedy mij zeker zal herkennen van een forum... toen ik begon in 2003.... Ik ben het niet hoor!![]()
Zonder meer technische problemen...... hmmmz.. .ik denk ik jou wel achter mij kan laten... alle gekheid... we moeten ons nu toch wel gaan concentreren wat het aanstaande vrijdag gaat worden...quote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat ie door heeft dat hij een extreem grote fout heeft gemaakt.
Eentje die ik heb overgenomen.
Weet je wat, ik hoef de uitslag al niet meer te weten.
Nee, kijk voor de grap eens naar onze voorspellingenquote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:37 schreef Stephan5 het volgende:
[..]
Zonder meer technische problemen...... hmmmz.. .ik denk ik jou wel achter mij kan laten... alle gekheid... we moeten ons nu toch wel gaan concentreren wat het aanstaande vrijdag gaat worden...
Ik heb nog niks ingevoerd... maar dat vrijdag absoluut interessant kan zijn... ja...quote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, kijk voor de grap eens naar onze voorspellingen
Neehee, die voor gisterenquote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:39 schreef Stephan5 het volgende:
[..]
Ik heb nog niks ingevoerd... maar dat vrijdag absoluut interessant kan zijn... ja...
Die heb ik helaas moeten missen.. mijn desktop had het na 17 jaar begeven.... niet belangrijk... het kost punten... mijn gevoel zegt mij dat ik de schade wel zal inhalen..niet eenvoudig...quote:
Dan zit die ChatGPT er behoorlijk naastquote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:34 schreef Nattekat het volgende:
Oh, ChatGPT heeft de berekeningen al klaar
Niet laatste
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | +------+---------------+--------+ | Plek | Gebruiker | Punten | +------+---------------+--------+ | 1 | Snoesje2008 | 4.80 | | 2 | INViCTuS | 4.83 | | 3 | MissHobje | 5.58 | | 4 | Houtenbeen | 5.85 | | 5 | Nattekat | 6.00 | | 6 | Scjvb | 6.30 | | 7 | SpeedyGJ | 7.00 | | 8 | butz0rs | 7.45 | | 9 | Dropje2012 | 7.80 | | 10 | Starhopper | 8.25 | | 11 | GarlandBriggs | 8.35 | | 12 | Bibi1986 | 9.30 | | 13 | 12Beaufort | 10.53 | +------+---------------+--------+ |
Inderdaad een puinhoop, te veel punten en Frutsel staat er niet eens tussenquote:
Dat is mijn fout geweest, want hij had z'n voorspelling natuurlijk al heel vroeg gedaanquote:Op zaterdag 7 maart 2026 22:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Inderdaad een puinhoop, te veel punten en Frutsel staat er niet eens tussenhoe durf je!
Ja ik had em al ingevoerd voor ik het vergatquote:Op zaterdag 7 maart 2026 22:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is mijn fout geweest, want hij had z'n voorspelling natuurlijk al heel vroeg gedaan
Tja naast FOK! heb ik ook nog een leven, dat jij die niet hebt is niet mijn probleemquote:Op zondag 8 maart 2026 13:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zegt de persoon die heel laat was met de uitslag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |