Altijd de schuld van die blubberkou...dan kun je niet meer logisch nadenkenquote:Op zondag 22 februari 2026 07:41 schreef Stephan5 het volgende:
[..]
Ik won de 1e week.. maar daarna... ik snap er helemaal niets van.![]()
Net als vorige week 100% de schuld van de winter.
Beterschapquote:Op maandag 23 februari 2026 09:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ziek op bed en toch even snel mijn gegevens doorgegeven en daarna weer afgesloten. Zo te zien geen mention geweest dus bij deze voor de mensen die het zijn vergeten (en geen zin om te checken wie wel en niet hebben ingevoerd)
@:butz0rs / @:Frutsel / @:GarlandBriggs / @:Houtenbeen / @:INViCTuS / @:MissHobje / @:Nattekat / @:SpeedyGJ / @:Starhopper / @:12Beaufort / @:Stephan5 / @:Scjvb / @:Dropje2012 / @:Snoesje2008 / @:Bibi1986 / @:mitt
Beaterskop!quote:Op maandag 23 februari 2026 09:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ziek op bed en toch even snel mijn gegevens doorgegeven en daarna weer afgesloten. Zo te zien geen mention geweest dus bij deze voor de mensen die het zijn vergeten (en geen zin om te checken wie wel en niet hebben ingevoerd)
@:butz0rs / @:Frutsel / @:GarlandBriggs / @:Houtenbeen / @:INViCTuS / @:MissHobje / @:Nattekat / @:SpeedyGJ / @:Starhopper / @:12Beaufort / @:Stephan5 / @:Scjvb / @:Dropje2012 / @:Snoesje2008 / @:Bibi1986 / @:mitt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |