Altijd de schuld van die blubberkou...dan kun je niet meer logisch nadenkenquote:Op zondag 22 februari 2026 07:41 schreef Stephan5 het volgende:
[..]
Ik won de 1e week.. maar daarna... ik snap er helemaal niets van.![]()
Net als vorige week 100% de schuld van de winter.
Beterschapquote:Op maandag 23 februari 2026 09:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ziek op bed en toch even snel mijn gegevens doorgegeven en daarna weer afgesloten. Zo te zien geen mention geweest dus bij deze voor de mensen die het zijn vergeten (en geen zin om te checken wie wel en niet hebben ingevoerd)
@:butz0rs / @:Frutsel / @:GarlandBriggs / @:Houtenbeen / @:INViCTuS / @:MissHobje / @:Nattekat / @:SpeedyGJ / @:Starhopper / @:12Beaufort / @:Stephan5 / @:Scjvb / @:Dropje2012 / @:Snoesje2008 / @:Bibi1986 / @:mitt
Beaterskop!quote:Op maandag 23 februari 2026 09:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ziek op bed en toch even snel mijn gegevens doorgegeven en daarna weer afgesloten. Zo te zien geen mention geweest dus bij deze voor de mensen die het zijn vergeten (en geen zin om te checken wie wel en niet hebben ingevoerd)
@:butz0rs / @:Frutsel / @:GarlandBriggs / @:Houtenbeen / @:INViCTuS / @:MissHobje / @:Nattekat / @:SpeedyGJ / @:Starhopper / @:12Beaufort / @:Stephan5 / @:Scjvb / @:Dropje2012 / @:Snoesje2008 / @:Bibi1986 / @:mitt
Mention mijn reetquote:Op maandag 23 februari 2026 09:26 schreef Nattekat het volgende:
Ik eis coulance wegens gebrek aan mentions
Al heb ik het toch niet nodig
Gewoon weer met overmacht winnen.
Dan win ik nogquote:Op maandag 23 februari 2026 18:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Mention mijn reetals het aan mij ligt krijgt iedereen die een mention nodig heeft 1 strafpunt per mention
Nou, toch wel fijn om te weten dat ik niet top 7 ben.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 10:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
Helaas moet ik weer eens wachten tot de gegevens erop staan![]()
Aan de hand van de gegevens die er nu zijn met de wind/richting/luchtdruk geschat, is het best wel spannend zeg in de top 71 verandering kan alles nog omgooien, maar wel een prima week
hoewel de laatste plek met 9,52 komt, we gaan het zien waar dit naar toe gaat
1,80
2,20
2,42
2,55
2,65
2,77
2,88
Min: 9,0quote:Op zondag 1 maart 2026 16:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
Gezien het KNMI blijkbaar een storing heeft zijn er nog geen gegevens beschikbaar, dit zal morgen/overmorgen dan wel worden.
En dus:
En door naar week 10
Voorspel hier het weer van vrijdag 6 maart 2025 in de Bilt.
Kan nog tot zondag 23.59
Uiterlijk maandag tot 11:59, per uur kost het een halve strafpunt tot maximaal 5 strafpunten.
Wijzigen van jou post is toegestaan, ook hier wordt een halve strafpunt voor gerekend na 00:00 uur. (Tenzij er een fout is gemaakt, bijvoorbeeld verwisselen van min en max temperatuur, dan volgen er geen strafpunten) Het missen van 1 week krijg je 10 strafpunten boven op de user die laatste staat.
Meldingen naar users:
Nieuwe users worden automatisch toegevoegd, afmelden? Graag een pb/dm naar mij.
En uiteraard iedereen die dit topic leest mag natuurlijk ook een poging wagen
Foutje gezien? Dan graag hier melden met @:SpeedyGJ.
En nog steeds niks aan gedaan, heb inmiddels een mail de deur uit gestuurd in de hoop dat ze het morgen hebben opgelost.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:40 schreef Scjvb het volgende:
Nog steeds die storing.![]()
Wat zijn het voor prutsers daar bij het KNMI dat die update nu nog niet voor elkaar is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |