Ja Kelly, nu zijn pensioen gekort is moet hij wel.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 15:46 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, die ene austronaut, die gaat het worden.
Wordt mee gedreigd, maar dat wordt geval zoveel 1000 wat een rechter af gaat schieten.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 16:34 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Ja Kelly, nu zijn pensioen gekort is moet hij wel.
Die man zou maar naast je zitten in een restaurant en hij in verhitte toestand een gesprek voert.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 13:18 schreef LXIV het volgende:
[..]
Die Fransen altijd met hun halve fles pinot Noir voor 11 uur 's ochtends..
Juiste analyse.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 15:35 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is gewoon veel pragmatischer om rustig Trump uit te zitten dan onze relatie met de VS te verspelen. Onze grief moet dan ook niet richting de USA maar vooral richting de persoon Trump geuit worden.
Onder aan de streep is de USA onze enige werkelijke machtige bondgenoot in de wereld
Het is dan ook gewoon een persoonlijke tweet van hem:quote:Op maandag 12 januari 2026 22:46 schreef ExTec het volgende:
Ik ken de context niet, maar het is vrijwel nooit zo dat mensen spontaan de krant bellen, meestal is het andersom.
Hij weet van voren niet dat hij van achteren leeft.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 18:01 schreef phpmystyle het volgende:
En reken er maar niet op dat hij traag is, hij weet dat nu het ijzer heet is.
Vooral die laatste zin, zo zal MAGA vroeg of laat ten einde komen.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 19:01 schreef The-BFG het volgende:
Dat hele Groenland-gedoe is volgens mij vooral te wijten aan het feit dat ome Donald gewoon een faalhaas is als het gaat om (geo)politieke kennis.
Wss heeft een generaal een keer opgemerkt dat het handig is om wat meer aanwezigheid van USA-troepen in Groenland te hebben. Wat die seniele gek vertaald heeft naar: "We must invade!".
Maar hoe dan ook, zelfs als Trump echt zou willen, zullen de mensen om hem heen en de achterban echt wel ingrijpen. Dit soort shit zien zelfs die jaknikkers en meelopers echt niet zitten.
Foutje in de promptquote:Op dinsdag 13 januari 2026 18:54 schreef ExTec het volgende:
[..]
Treffend portret, trouwens.
Had alleen roebels op die factuur moeten staan, ipv eu's, maar dat mag voor de rest de pret nie drukken.
Daarom maak ik me over dat verhaal ook niet zoveel zorgen, als snap ik wel dat defensie en politiek wel moeten reageren.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 19:05 schreef havanagila het volgende:
[..]
Vooral die laatste zin, zo zal MAGA vroeg of laat ten einde komen.
Eens, net twee zeer frustrerende dagen met CoPilot achter de rug.quote:
Het is echt een van zijn meest waardeloze ideeën. Kost de VS netto ook nog eens veel geld, mijnen gaan ze er toch niet.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 19:01 schreef The-BFG het volgende:
Dat hele Groenland-gedoe is volgens mij vooral te wijten aan het feit dat ome Donald gewoon een faalhaas is als het gaat om (geo)politieke kennis.
Wss heeft een generaal een keer opgemerkt dat het handig is om wat meer aanwezigheid van USA-troepen in Groenland te hebben. Wat die seniele gek vertaald heeft naar: "We must invade!".
Maar hoe dan ook, zelfs als Trump echt zou willen, zullen de mensen om hem heen en de achterban echt wel ingrijpen. Dit soort shit zien zelfs die jaknikkers en meelopers echt niet zitten.
Uiteindelijk is dat ook wat in grote delen van Europa het geval was van de koude oorlog. Tevens de kans om wat goodwill te kweken door ook Europese troepen te sturen.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 19:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het is echt een van zijn meest waardeloze ideeën. Kost de VS netto ook nog eens veel geld, mijnen gaan ze er toch niet.
Als ik de Denemarkers was ging ik er goed op cashen, en op het moment dat mij goed leek, niet nu. Die hebben er ook niks aan. En wat wel een punt is, willen de Amerikanen die hele omgeving beter bewaken? Be our guest.
Je eigen land en soevereiniteit of cultuur moet je niet verpatsen voor een paar centen.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 19:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het is echt een van zijn meest waardeloze ideeën. Kost de VS netto ook nog eens veel geld, mijnen gaan ze er toch niet.
Als ik de Denemarkers was ging ik er goed op cashen, en op het moment dat mij goed leek, niet nu. Die hebben er ook niks aan. En wat wel een punt is, willen de Amerikanen die hele omgeving beter bewaken? Be our guest.
Zou jij Nederland aan bijvoorbeeld China willen verkopen voor geld?quote:Op dinsdag 13 januari 2026 19:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Overigens kun je ook meer rendement maken door het zelf te ontginnen, als je het verkoopt gaat een andere partij er marge op maken.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 19:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou jij Nederland aan bijvoorbeeld China willen verkopen voor geld?
Dat lijkt mij wederzijds. Wat stelt de USA voor zonder Europese bondgenootschap of samenwerking? In ieder geval een heel stuk minder dan wat het nu is. Dus wat meer respect mag wel.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 15:35 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is gewoon veel pragmatischer om rustig Trump uit te zitten dan onze relatie met de VS te verspelen. Onze grief moet dan ook niet richting de USA maar vooral richting de persoon Trump geuit worden.
Onder aan de streep is de USA onze enige werkelijke machtige bondgenoot in de wereld
Ja. Maar dat is nu dus even lastig met trump.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 19:52 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wederzijds. Wat stelt de USA voor zonder Europese bondgenootschap of samenwerking? In ieder geval een heel stuk minder dan wat het nu is. Dus wat meer respect mag wel.
Trump zit er nog geen jaar hè.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 20:12 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja. Maar dat is nu dus even lastig met trump.
Vergeet niet dat wanneer de democraten maar net wat eerder een redelijke kandidaat naar voren hadden geschoven de wereld er nu compleet anders had uitgezien. Het is echt op minimale marge.
Bovendien wordt er ook te hysterisch op Trump gereageerd enkel omdat het Trump is.
Toen Bush 2 in 2003 op volstrekte illegale wijze Irak binnenviel met bijna een miljoen doden in de nasleep opgeteld toen steunde Nederland dat.
Wat dat betreft is Trump gewoon gematigd en netjes
Nee maar Texel wel!quote:Op dinsdag 13 januari 2026 19:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou jij Nederland aan bijvoorbeeld China willen verkopen voor geld?
Sindsdien zijn wel een hoop ogen geopend. Zeker omdat het karwei gewoon niet afgemaakt is. Vergeet niet dat de Irakezen in het begin maar wat blij waren met de val van Saddam.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 20:12 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja. Maar dat is nu dus even lastig met trump.
Vergeet niet dat wanneer de democraten maar net wat eerder een redelijke kandidaat naar voren hadden geschoven de wereld er nu compleet anders had uitgezien. Het is echt op minimale marge.
Bovendien wordt er ook te hysterisch op Trump gereageerd enkel omdat het Trump is.
Toen Bush 2 in 2003 op volstrekte illegale wijze Irak binnenviel met bijna een miljoen doden in de nasleep opgeteld toen steunde Nederland dat.
Wat dat betreft is Trump gewoon gematigd en netjes
Je kunt niet beweren dat die weinig doet!quote:Op dinsdag 13 januari 2026 20:41 schreef LXIV het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar eigenlijk. Nog geen jaar..
Een deel. En dat was ook in scène gezet verder.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 20:52 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Sindsdien zijn wel een hoop ogen geopend. Zeker omdat het karwei gewoon niet afgemaakt is. Vergeet niet dat de Irakezen in het begin maar wat blij waren met de val van Saddam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |