De man wordt wel een dagje ouder.quote:Op woensdag 14 januari 2026 15:21 schreef Scjvb het volgende:
Lavrov:
In Moskou kwam buitenlandminister Sergej Lavrov wederom aan het woord over duurzame onderhandelingen aangaande Oekraïne die het zijne ervan vindt.![]()
[ afbeelding ]Lavrov: onderhandelingen over bestand pas na vredesakkoord
© Copyright ANP 2026
[..]
Zichtbaar ouder. Het is hem wmb gegund z'n werk te kunnen blijven doen.quote:Op woensdag 14 januari 2026 17:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De man wordt wel een dagje ouder.
Je gunt iemand op enige tijd ook zo z'n pensioen.quote:Op woensdag 14 januari 2026 17:41 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Zichtbaar ouder. Het is hem wmb gegund z'n werk te kunnen blijven doen.
Oh zeker wel, en wmb is het iedereen daar ook gegund.quote:Op woensdag 14 januari 2026 17:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je gunt iemand op enige tijd ook zo z'n pensioen.
In Rusland kun je tussen je 60e en 65e eruit als je dat wil.
ze gaan Trump nadoenquote:Op woensdag 14 januari 2026 08:14 schreef Perrin het volgende:
[..]
Toch handig voor de Russen dat je hun angst-propaganda hier doorzet. Fijn voor hen dat ze wereldwijd helpertjes als jou hebben.
Je ziet dat stelselmatig propaganda moeten verspreiden een zware wissel op hem trekt.quote:Op woensdag 14 januari 2026 17:41 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Zichtbaar ouder. Het is hem wmb gegund z'n werk te kunnen blijven doen.
Zij waren eerder hè.quote:
Ik vraag me af of hij dat wel kan, ook al wel hij het. Kan me zo voorstellen dat als je eenmaal in zo'n maffiakliek zit, je er niet zomaar meer uit kan stappen.quote:Op woensdag 14 januari 2026 18:05 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Oh zeker wel, en wmb is het iedereen daar ook gegund.
En misschien dat Lavrov vanwege zijn taak als buitenlandminister van Rusland nog niet met pensioen wil.
quote:
whoops drukte verkeerd....quote:Op woensdag 14 januari 2026 20:13 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]
en ook nog aardig wat dure luchtverdedigingssystemen offline gehaald in de afgelopen 48 uur
Ik citeer uit de Telegraaf:quote:Op woensdag 14 januari 2026 14:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
WE kunnen natuurlijk niet zeker weten hoe hun interview precies is gegaan, maar 1x een turks iemand een nazigroet hebben zien doen is natuurlijk wel een groot verschil met de kop van het artikel maken: Elke ochtend de nazigroet
Lijkt me sterk dat de Telegraaf zoiets verzint...quote:Hendrik pakte zijn tas, zei dat hij weg was en meldde zich op kantoor om zijn dossier op te halen. Daar wachtte hem een confronterend beeld: vlaggen van Stepan Bandera, omgekeerde hakenkruizen, nazi-symboliek.
„Ik wilde niets meer met dit hele gedoe te maken hebben. En ik was niet de enige. Een paar andere buitenlandse jongens waren ook weg, ze hadden teams gezien waar elke morgen de nazigroet werd gebracht.”
Door het raam?quote:Op woensdag 14 januari 2026 17:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je gunt iemand op enige tijd ook zo z'n pensioen.
In Rusland kun je tussen je 60e en 65e eruit als je dat wil.
Dat zou een hele grote smet zijn. Ik zou het ook raar vinden als de Telegraaf zoiets zou doen. Dan is het wel einde Telegraaf voor mij.quote:Op woensdag 14 januari 2026 20:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik citeer uit de Telegraaf:
[..]
Lijkt me sterk dat de Telegraaf zoiets verzint...
Goed punt in bepaalde gevallen.quote:Op woensdag 14 januari 2026 20:12 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik vraag me af of hij dat wel kan, ook al wel hij het. Kan me zo voorstellen dat als je eenmaal in zo'n maffiakliek zit, je er niet zomaar meer uit kan stappen.
Denk dat het werk voor een deel ook hobby is. Veel wordt ambtelijk geregeld, maar de persco's en on onderhandelingen doe je zelf.quote:Op woensdag 14 januari 2026 20:12 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik vraag me af of hij dat wel kan, ook al wel hij het. Kan me zo voorstellen dat als je eenmaal in zo'n maffiakliek zit, je er niet zomaar meer uit kan stappen.
Nah, een manier om z'n vrouw en zoon een luizenleventje in New York te laten hebben. Rusland is door en door corrupt. Op geen enkele manier te vergelijken met Rutte of Biden. Weet je zelf ook wel. Maar ja, php....quote:Op woensdag 14 januari 2026 22:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Denk dat het werk voor een deel ook hobby is. Veel wordt ambtelijk geregeld, maar de persco's en on onderhandelingen doe je zelf.
Zo'n baan is ook een eer -even los wat je van Lavrov vindt - wij hebben ook een Rutte die alles doet voor de macht, of kijk naar Trump, of kijk naar Biden. Dit werk is verslavend blijkbaar.
Hopelijk nog een pijnlijk einde voor hem.quote:Op woensdag 14 januari 2026 19:46 schreef Discombobulate het volgende:
Lavrov rookt ook als een ketter.
In Rusland (en heel Oost-Europa) rookt sowieso alles wat meer dan een halve functionerende long heeft als een ketter.quote:Op woensdag 14 januari 2026 19:46 schreef Discombobulate het volgende:
Lavrov rookt ook als een ketter.
De aandacht is volledig verschoven naar Groenland.quote:Op donderdag 15 januari 2026 04:29 schreef Parafernalia het volgende:
Pomp Oekraïne nou eens vol met wapens... Dit kan toch niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |