De enige echte.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De nachtburgermeester van Rotterdam.
Ik wilde typen een mooi kleurrijk figuur..... maarquote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De nachtburgermeester van Rotterdam.
Dat was hij inderdaadquote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik wilde typen een mooi kleurrijk figuur..... maar
Dat soort types hebben we niet veel meer... helaas.quote:
Ik kwam laatst een filmpje tegen van Herman Brood, daarin ging hij bij zijn moeder langs, wat een lieve man voor zijn moederquote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat soort types hebben we niet veel meer... helaas.
Herman Brood was er ook zo eentje.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat soort types hebben we niet veel meer... helaas.
Herman Brood was er ook zo eentje.
Met Majoor Boszhard was ook mooi.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kwam laatst een filmpje tegen van Herman Brood, daarin ging hij bij zijn moeder langs, wat een lieve man voor zijn moeder
En met Willibrord Frequin, ook een rare snuiter, maar op een ander vlak.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Met Majoor Boszhard was ook mooi.
In Villa Felderhof, ja inderdaad.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Met Majoor Boszhard was ook mooi.
Leuk programma was dat destijds, vernieuwendquote:
Edje ken ik niet... en die anderen.. nee, niet voor mij, dat zijn geen 'nationale omarmde mafkezen' zoals Brood en Jules ... Mijn mening dan hè.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:48 schreef FreshFruit het volgende:
Maar om even op types terug te komen. De heren van de Jeugd van tegenwoordig en Goldband is het eerste wat me te schiet. En Edje.
Ik deel die mening.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Edje ken ik niet... en die anderen.. nee, niet voor mij, dat zijn geen 'nationale omarmde mafkezen' zoals Brood en Jules ... Mijn mening dan hè.
Dan ben jij bij deze 'nationale omarmde mafkees.quote:
Ligt daar nog veel sneeuw?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan ben jij bij deze 'nationale omarmde mafkees.
Mafkezen hebben we genoeg...quote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan ben jij bij deze 'nationale omarmde mafkees.
Wat is dat een vreselijk mens zeg bahquote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mafkezen hebben we genoeg...
[ afbeelding ]
Jij weet wel wie het is, dat weet zelfs ik niet.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wat is dat een vreselijk mens zeg bah
Ik zie wel eens wat voorbij komenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij weet wel wie het is, dat weet zelfs ik niet.
Mamma Mo.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij weet wel wie het is, dat weet zelfs ik niet.
Het is laagje op laagje.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh volgens mij net zoveel als hier..
Lag wel meer dan woensdag toen het zo sneeuwde..
Dat was hier donderdag al. Maar ik klaag niet. Ziet er nu mooi uit.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wordt wel een lekker blubberzooi volgend week als het gaat dooien
Niet als het maandag ineens een graad of 7 wordt, dan is het zo weg.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wordt wel een lekker blubberzooi volgend week als het gaat dooien
Ja dat wel, vooral als de zon erbij schijntquote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat was hier donderdag al. Maar ik klaag niet. Ziet er nu mooi uit.
3 graden en ik zie regen en sneeuwquote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet als het maandag ineens een graad of 7 wordt, dan is het zo weg.
Zeker met wat regen erbij.
Misschien moet je dan niet in Siberie gaan wonen?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
3 graden en ik zie regen en sneeuw
Ik zoek nog steeds mijn droomhuis in een warm landquote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Misschien moet je dan niet in Siberie gaan wonen?
In de stad ? Dorp? Of in de natuur?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik zoek nog steeds mijn droomhuis in een warm land
Dorp of natuur denk ikquote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
In de stad ? Dorp? Of in de natuur?
Meen je dat nou echt ?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hier, geen dank verder:quote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan ga ik meequote:
Jij ook al .quote:
Te weinig grondquote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier, geen dank verder:
https://www.funda.nl/deta(...)ialdone-18/43973704/
Verkocht onder voorbehoudquote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier, geen dank verder:
https://www.funda.nl/deta(...)ialdone-18/43973704/
Wees gerust, we nemen Starlinkquote:
Wow wat duur ookquote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
net iets duurder
https://www.funda.nl/deta(...)is-calonge/42165740/
GOA heeft geld zat.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wow wat duur ook
En ook zooooooo groot
Zoiets zoek ik niet hoorquote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wow wat duur ook
En ook zooooooo groot
Nee gewoon een klein optrekje met een mooie tuinquote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zoiets zoek ik niet hoor
Zwembad, sauna en luxe.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee gewoon een klein optrekje met een mooie tuin
Hoho... m'n wasserette is net opgedoektquote:
Dit dan?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wow wat duur ook
En ook zooooooo groot
We kunnen prima zwemmen in onze zwemvijver of de rivierquote:
Zit jij vaak op Funda marc ?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit dan?
Niet te duur en niet te groot
https://www.funda.nl/deta(...)evegen-567/43170395/
Lijkt er meer opquote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit dan?
Niet te duur en niet te groot
https://www.funda.nl/deta(...)evegen-567/43170395/
Zo nu en danquote:
Veel plezier daarquote:
Ja toch gewoon tussen de vissen zwemmenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
We kunnen prima zwemmen in onze zwemvijver of de rivier
quote:
Bouwen ze zo'n soort huis gewoon wel in Spanjequote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Das Noorwegen hè... Brrrrrrrrr
Precies! En die kunnen dan ook weer op de BBQquote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja toch gewoon tussen de vissen zwemmen
Eigenlijk nooit. Maar het schijnt dat mensen het veel doen. Vandaar mijn vraag.quote:
< Heeft stookketelquote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Veel plezier daar
Denk er wel aan dat de drank in Noorwegen duur is
Oeh lekker hoor een vers gebakken visquote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Precies! En die kunnen dan ook weer op de BBQ
Er is zelfs een topic hier op FOK!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Eigenlijk nooit. Maar het schijnt dat mensen het veel doen. Vandaar mijn vraag.
Dit gaat helemaal goed komen!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oeh lekker hoor een vers gebakken vis
'Gluren bij de buren'quote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Eigenlijk nooit. Maar het schijnt dat mensen het veel doen. Vandaar mijn vraag.
Stond die niet in je wasserette?quote:
Nee joh, je moet je belangen spreidenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Stond die niet in je wasserette?
Wat heeft tie gedaan?quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee joh, je moet je belangen spreiden
quote:
Een dame uit haar auto gehaald toen ze in de gracht parkeerde.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat heeft tie gedaan?
Held!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een dame uit haar auto gehaald toen ze in de gracht parkeerde.
Hoe is het met de gracht?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een dame uit haar auto gehaald toen ze in de gracht parkeerde.
Das oud!quote:
Je ....... das pas oudquote:
Ziet er prima uit.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
FF De Pizzapuristen Pesten!
Vierkante Pizza met Trois Fromagio en Ansjovis![]()
[ link | afbeelding ]
Ik mis geraspte kaasquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ link | afbeelding ]
Die zit er onder.. als je goed kijkt... en staat niet op de foto, maar ik heb er nog een berg overheen gegooid voordat het in de oven gingquote:
Gaat wat worden als jullie gaan samenwonen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die zit er onder.. als je goed kijkt... en staat niet op de foto, maar ik heb er nog een berg overheen gegooid voordat het in de oven ging
Jammiequote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die zit er onder.. als je goed kijkt... en staat niet op de foto, maar ik heb er nog een berg overheen gegooid voordat het in de oven ging
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gaat wat worden als jullie gaan samenwonen.
quote:
quote:
Ik mis de ananasquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ link | afbeelding ]
Die vond ik te makkelijk.quote:
Ik heb wel een 'kruidenschaar'.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Gebruiken jullie ook een schaar in de keuken? Ik regelmatig... Zoals nu om Pizza Stukjes door te knippen
Werkt dat een beetje ? Zo'n wielding?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb wel een 'kruidenschaar'.
Maar voor pizza gewoon zo'n wielding
Ik gebruik een schaar voor de kruiden.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Gebruiken jullie ook een schaar in de keuken? Ik regelmatig... Zoals nu om Pizza Stukjes door te knippen
Ja, werkt prima. Enige is dat je moet zorgen voor een vlakke ondergrond.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Werkt dat een beetje ? Zo'n wielding?
Toch een keer proberen.
Ik heb er zo 1quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik gebruik een schaar voor de kruiden.
Wel een schaar die daar ook voor gemaakt is:
[ afbeelding ]
Mooi ding!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik gebruik een schaar voor de kruiden.
Wel een schaar die daar ook voor gemaakt is:
[ afbeelding ]
Wow!quote:
Ik hou van hobbies.quote:
Dat doe ik ook.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mooi ding!
Kipfilet reepjes is ook prima te doen met een schaar
Korfbalquote:
Wat is er anders aan dan een gewone schaar? Kun je daar makkelijker een kreeft mee uit de schil kraken?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik heb me ooit een koffer laten aansmeren door een onbetrouwbaar sujet met messen en bestek.. en daar zat ook een kreeftenschaar in
[ link | afbeelding ]
Ik ken die koffers.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik heb me ooit een koffer laten aansmeren door een onbetrouwbaar sujet met messen en bestek.. en daar zat ook een kreeftenschaar in
[ link | afbeelding ]
Meer hefboom, kartelranden, een speciaal stukje om te kraken en eeuwige bewondering van je tafelgastenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat is er anders aan dan een gewone schaar? Kun je daar makkelijker een kreeft mee uit de schil kraken?
Onmisbaarquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:51 schreef Aoibhin het volgende:
Een schaar is hartstikke handig in de keuken natuurlijk. Al is het alleen maar om zakjes open te knippen
De kreeft kan deze schaar makkelijker vasthouden, daarom is het een kreeftenschaar.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat is er anders aan dan een gewone schaar? Kun je daar makkelijker een kreeft mee uit de schil kraken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ken die koffers.![]()
Nep Solingen.
Coolquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik hou van hobbies.
Diamond paint,
Kantklossen,
Gedichten schrijven,
Nordic walking.,
en Biodanza.
Die pannenset was nog meer een scam.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja
Naast m'n pannenset!
Hoho, 24karaat gouden dekseldoppen had ik!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die pannenset was nog meer een scam.
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:54 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
De kreeft kan deze schaar makkelijker vasthouden, daarom is het een kreeftenschaar.Welkom in de 40+-SCSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lit it jo smeitsje.quote:
Hahahahaquote:
Sommige van die dekseldoppen bedoel je?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hoho, 24karaat gouden dekseldoppen had ik!
Maar eerlijk is eerlijk.. spul ging langer mee als ik dacht, sommige heb ik nog!
Momentjequote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sommige van die dekseldoppen bedoel je?
Ik mis de Tupperware party'squote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hoho, 24karaat gouden dekseldoppen had ik!
Maar eerlijk is eerlijk.. spul ging langer mee als ik dacht, sommige heb ik nog!
Meteen omsmelten als ze echt 24karaats goud zijnquote:
Die heb ik nooit gedaan... Ik trapte er gewoon in op straat!quote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:54 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
De kreeft kan deze schaar makkelijker vasthouden, daarom is het een kreeftenschaar.ScherpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Jij ook al aan de GOA opleukpizzaquote:
Ik ooit een gouden ketting.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die heb ik nooit gedaan... Ik trapte er gewoon in op straat!
Heb ooit ook nog speakers zo gekocht..
< Te goed gelovig
Ook 24 karaat zeker?quote:
Hij liet me een Koningsschakel zien maar kreeg iets heel anders. Eigen schuld.quote:
Een goede schaar is goud waardquote:
Eigen haard ook, vooral vandaag.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Een goede schaar is goud waard
Echt hè.. dan ken je de verhalen... je weet dat je zoiets niet moet doen...quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij liet me een Koningsschakel zien maar kreeg iets heel anders. Eigen schuld.
Momentje.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja!quote:
Cheers!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja!
Dat doet me er aan denken... Tijd voor koffiie met rum
Tnx, ff wachten nog wel.. apparaat moet opwarmenquote:
quote:
Ik ook, ik moet nog wat dagen in halen, ben nu pas bij dinsdag.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< zit ondertussen winter vol liefde te bingen
Ik heb die nog on hold staan. Waar ben je ?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< zit ondertussen winter vol liefde te bingen
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, ik moet nog wat dagen in halen, ben nu pas bij dinsdag.
Aflevering 5 hier... Tis nog niet geweldig.. maar we geven de hoop niet opquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb die nog on hold staan. Waar ben je ?
Bier bing avond?quote:
Met de laatste B&B, de zomerversie kwam het ook niet echt op gang, een beetje flauwtjes, dus dat het na 5 dagen nog weinig is biedt weinig perspectief.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]
Aflevering 5 hier... Tis nog niet geweldig.. maar we geven de hoop niet op
Vandaag ging de schaar in mijn lokken. Er "moest" wat meer af dan ik wildequote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, ik vond de zomer ook matig...quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met de laatste B&B, de zomerversie kwam het ook niet echt op gang, een beetje flauwtjes, dus dat het na 5 dagen nog weinig is biedt weinig perspectief.
Die is wel tegeltjeswaardig jaquote:
En van wie moest dat?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vandaag ging de schaar in mijn lokken. Er "moest" wat meer af dan ik wilde
vanavond kommt helenequote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb die nog on hold staan. Waar ben je ?
Marioquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
vanavond kommt helenezu florishow ard nur weet niet wann zij zingt de show duurt 3 uren
Kort pittig kan ook mooi zijn.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vandaag ging de schaar in mijn lokken. Er "moest" wat meer af dan ik wilde
Fijn dat het weer klaar is Mario.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:27 schreef mario390 het volgende:
de koelkast is klaar mutti heeft geschimpft en nu is weer eingeschalten
Best een goed merk.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mario![]()
Fischer?
Ik moest vandaag in de Jumbo nog aan je denken bij de pasta saucen !
[ afbeelding ]
Domni was gewoon jaloersquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En van wie moest dat?
Domni je weer met een foto van zijn favo actrice naar de kapper gestuurt?
Wie is zijn favo actrice?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En van wie moest dat?
Domni je weer met een foto van zijn favo actrice naar de kapper gestuurt?
Ik zag het voor het eerst... ik moest om mezelf lachen .. dat ik in de Supermarkt aan een verdwaalde Oostenrijkse chatter moest denkenquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:31 schreef mario390 het volgende:
thomas anders heeft nu 6 platin gekregt vor alle mod.talking album
En ik vind het ook lastig om na 10 afleveringen af te haken, je bent toch benieuwd hoe het verder looptquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, ik vond de zomer ook matig...
En nu tja.. we gaan het zien, ze hebben geloof ik 30 afleveringen gepland ofzo
Geen idee.... maar ze zit hier tussen: https://www.marieclaire.com/celebrity/short-celebrity-haircuts/quote:
Dat had ik de eerste keer precies hetzelfde.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zag het voor het eerst... ik moest om mezelf lachen .. dat ik in de Supermarkt aan een verdwaalde Oostenrijkse chatter moest denken
ja laatste jaar heeft hij alle album nieuw gezongen en released en sonst is hij in duett met florianquote:
Omdat je kaal bent ?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Waarom ga ik nooit naar de kapper en jij wel?
Ik word tegenwoordig steeds beter in afhakenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ik vind het ook lastig om na 10 afleveringen af te haken, je bent toch benieuwd hoe het verder loopt
Ja ik weet het, het is niet eerlijkquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Waarom ga ik nooit naar de kapper en jij wel?
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik weet het, het is niet eerlijk
quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Verteller in de zin van een verhaal voordragen? Dat gaat dan een one-woman-toneelstuk worden want dan komt de actrice in mij los en ga ik alles uitbeelden
Not mequote:
Dat kan Domni ook nog op zijn kop zetten bij gebrek aan haarquote:
Ik had juist jou in gedachten.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Not me
Ik trek partij en ben advocaat van de duivel
Gewoon in een spoiler zetten, die leest ze vast nietquote:
Dat jij dat allemaal nog weet johquote:
Dat is onzinquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik trek partij en ben advocaat van de duivel
Ja zou ik ook vaker moeten doen, het lukt me tegenwoordig wel met boeken, die las ik voorheen ook uit, ook al boeide het niet, maar die kan ik nu makkelijker onafgelezen sluiten.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik word tegenwoordig steeds beter in afhaken
Maar voelt dat dan niet als een hoofdstuk wat je niet hebt afgesloten ?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja zou ik ook vaker moeten doen, het lukt me tegenwoordig wel met boeken, die las ik voorheen ook uit, ook al boeide het niet, maar die kan ik nu makkelijker onafgelezen sluiten.
P en Lquote:
Oh! Das gemeen!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar voelt dat dan niet als een hoofdstuk wat je niet hebt afgesloten ?
P en L is niet eens een forumquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:48 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Daar kom ik nooit. Ik vond BNW al erg genoeg.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]Play and Love.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Dat flapje bedoel je ?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Kleding klopt niet..
Nee, Je beeld is niet live!quote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee, Je beeld is niet live!
quote:
Handig welquote:
quote:
Nee het voelt alsof ik kostbare tijd heb bespaard.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar voelt dat dan niet als een hoofdstuk wat je niet hebt afgesloten ?
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Als dit live is fresse ich mich die Schuhe
Hey SBE.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:05 schreef Superbadeendje het volgende:
Avond vrienden, vriendinnen en FreshFruit.
quote:
Terminator eend?quote:
Wat zou hij terminaten?quote:
Welkom deze avond mevr. Drakin.quote:
Eén ieder die een bedreiging vormt natuurlijk.quote:
Dan blijft er niet veel overquote:Op zondag 11 januari 2026 00:19 schreef Superbadeendje het volgende:
Eén ieder die een bedreiging vormt natuurlijk.
Mogguhquote:
quote:
quote:Op zondag 11 januari 2026 06:22 schreef drakin het volgende:
Dezevogeltjes alweer? Heb je ook nieuwe?
En goedemorgen
Duiven zijn toch lelijke vogeltjes hoor.quote:Op zondag 11 januari 2026 06:26 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Solly blijkbaar wat dubbele gepost
Gaat wel beter als ik weer in het hele ritme zit
2 roze duiven voor jou
quote:
Ga zo op pad maar gisterenavond was het te doen als je de goede routes uitzochtquote:Op zondag 11 januari 2026 06:32 schreef Karzai het volgende:
moin, er kan geschaatst worden!
https://www.at5.nl/artike(...)de-stad-het-is-chaos
Ze schaatsen hier een paar weken terug al en gister kwamen er langlaufers voorbijquote:Op zondag 11 januari 2026 06:32 schreef Karzai het volgende:
moin, er kan geschaatst worden!
https://www.at5.nl/artike(...)de-stad-het-is-chaos
Wees voorzichtig, ik blijf denk ik binnen vandaagquote:Op zondag 11 januari 2026 06:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Ga zo op pad maar gisterenavond was het te doen als je de goede routes uitzocht
Dat zei Maxima vannacht ook.quote:Op zondag 11 januari 2026 06:47 schreef pullup het volgende:
Nog een dagje vorst en dan is het weer even voorbij
Nog even wachten op de pinguinsquote:Op zondag 11 januari 2026 06:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Ze schaatsen hier een paar weken terug al en gister kwamen er langlaufers voorbij
Volgens mij smaken die héérlijk!quote:Op zondag 11 januari 2026 06:26 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Solly blijkbaar wat dubbele gepost
Gaat wel beter als ik weer in het hele ritme zit
2 roze duiven voor jou
[ afbeelding ]
quote:
Dit is het noordelijk halfrond, we hebben hier ijsberen en poolvossenquote:
-40.4 zie ikquote:
quote:Op zondag 11 januari 2026 08:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
-40.4 zie ik
Waar zouden die de ruiten mee sproeien? Pure spiritus
Oeh! We gaan hard.. zit hier nu op -5.8quote:Op zondag 11 januari 2026 08:50 schreef Chanel5 het volgende:
toen ik keek sprong hij van -8 naar -7 hier
die -7 was van de temp hier in de buurt, de temperatuurmeter in de tuin geeft nu -6.4quote:Op zondag 11 januari 2026 08:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oeh! We gaan hard.. zit hier nu op -5.8
Ja juist, die van mij is ook in de tuin.quote:Op zondag 11 januari 2026 08:55 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
die -7 was van de temp hier in de buurt, de temperatuurmeter in de tuin geeft nu -6.4
was even vergeten dat we die ook hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |