De enige echte.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De nachtburgermeester van Rotterdam.
Ik wilde typen een mooi kleurrijk figuur..... maarquote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De nachtburgermeester van Rotterdam.
Dat was hij inderdaadquote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik wilde typen een mooi kleurrijk figuur..... maar
Dat soort types hebben we niet veel meer... helaas.quote:
Ik kwam laatst een filmpje tegen van Herman Brood, daarin ging hij bij zijn moeder langs, wat een lieve man voor zijn moederquote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat soort types hebben we niet veel meer... helaas.
Herman Brood was er ook zo eentje.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat soort types hebben we niet veel meer... helaas.
Herman Brood was er ook zo eentje.
Met Majoor Boszhard was ook mooi.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kwam laatst een filmpje tegen van Herman Brood, daarin ging hij bij zijn moeder langs, wat een lieve man voor zijn moeder
En met Willibrord Frequin, ook een rare snuiter, maar op een ander vlak.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Met Majoor Boszhard was ook mooi.
In Villa Felderhof, ja inderdaad.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Met Majoor Boszhard was ook mooi.
Leuk programma was dat destijds, vernieuwendquote:
Edje ken ik niet... en die anderen.. nee, niet voor mij, dat zijn geen 'nationale omarmde mafkezen' zoals Brood en Jules ... Mijn mening dan hè.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:48 schreef FreshFruit het volgende:
Maar om even op types terug te komen. De heren van de Jeugd van tegenwoordig en Goldband is het eerste wat me te schiet. En Edje.
Ik deel die mening.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Edje ken ik niet... en die anderen.. nee, niet voor mij, dat zijn geen 'nationale omarmde mafkezen' zoals Brood en Jules ... Mijn mening dan hè.
Dan ben jij bij deze 'nationale omarmde mafkees.quote:
Ligt daar nog veel sneeuw?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan ben jij bij deze 'nationale omarmde mafkees.
Mafkezen hebben we genoeg...quote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan ben jij bij deze 'nationale omarmde mafkees.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |