Die zit er onder.. als je goed kijkt... en staat niet op de foto, maar ik heb er nog een berg overheen gegooid voordat het in de oven gingquote:
Gaat wat worden als jullie gaan samenwonen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die zit er onder.. als je goed kijkt... en staat niet op de foto, maar ik heb er nog een berg overheen gegooid voordat het in de oven ging
Jammiequote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die zit er onder.. als je goed kijkt... en staat niet op de foto, maar ik heb er nog een berg overheen gegooid voordat het in de oven ging
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gaat wat worden als jullie gaan samenwonen.
quote:
quote:
Ik mis de ananasquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
FF De Pizzapuristen Pesten!
Vierkante Pizza met Trois Fromagio en Ansjovis![]()
[ link | afbeelding ]
Die vond ik te makkelijk.quote:
Ik heb wel een 'kruidenschaar'.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Gebruiken jullie ook een schaar in de keuken? Ik regelmatig... Zoals nu om Pizza Stukjes door te knippen
Werkt dat een beetje ? Zo'n wielding?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb wel een 'kruidenschaar'.
Maar voor pizza gewoon zo'n wielding
Ik gebruik een schaar voor de kruiden.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Gebruiken jullie ook een schaar in de keuken? Ik regelmatig... Zoals nu om Pizza Stukjes door te knippen
Ja, werkt prima. Enige is dat je moet zorgen voor een vlakke ondergrond.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Werkt dat een beetje ? Zo'n wielding?
Toch een keer proberen.
Ik heb er zo 1quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik gebruik een schaar voor de kruiden.
Wel een schaar die daar ook voor gemaakt is:
[ afbeelding ]
Mooi ding!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik gebruik een schaar voor de kruiden.
Wel een schaar die daar ook voor gemaakt is:
[ afbeelding ]
Wow!quote:
Ik hou van hobbies.quote:
Dat doe ik ook.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mooi ding!
Kipfilet reepjes is ook prima te doen met een schaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |