Die zit er onder.. als je goed kijkt... en staat niet op de foto, maar ik heb er nog een berg overheen gegooid voordat het in de oven gingquote:
Gaat wat worden als jullie gaan samenwonen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die zit er onder.. als je goed kijkt... en staat niet op de foto, maar ik heb er nog een berg overheen gegooid voordat het in de oven ging
Jammiequote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die zit er onder.. als je goed kijkt... en staat niet op de foto, maar ik heb er nog een berg overheen gegooid voordat het in de oven ging
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gaat wat worden als jullie gaan samenwonen.
quote:
quote:
Ik mis de ananasquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
FF De Pizzapuristen Pesten!
Vierkante Pizza met Trois Fromagio en Ansjovis![]()
[ link | afbeelding ]
Die vond ik te makkelijk.quote:
Ik heb wel een 'kruidenschaar'.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Gebruiken jullie ook een schaar in de keuken? Ik regelmatig... Zoals nu om Pizza Stukjes door te knippen
Werkt dat een beetje ? Zo'n wielding?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb wel een 'kruidenschaar'.
Maar voor pizza gewoon zo'n wielding
Ik gebruik een schaar voor de kruiden.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Gebruiken jullie ook een schaar in de keuken? Ik regelmatig... Zoals nu om Pizza Stukjes door te knippen
Ja, werkt prima. Enige is dat je moet zorgen voor een vlakke ondergrond.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Werkt dat een beetje ? Zo'n wielding?
Toch een keer proberen.
Ik heb er zo 1quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik gebruik een schaar voor de kruiden.
Wel een schaar die daar ook voor gemaakt is:
[ afbeelding ]
Mooi ding!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik gebruik een schaar voor de kruiden.
Wel een schaar die daar ook voor gemaakt is:
[ afbeelding ]
Wow!quote:
Ik hou van hobbies.quote:
Dat doe ik ook.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mooi ding!
Kipfilet reepjes is ook prima te doen met een schaar
Korfbalquote:
Wat is er anders aan dan een gewone schaar? Kun je daar makkelijker een kreeft mee uit de schil kraken?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik heb me ooit een koffer laten aansmeren door een onbetrouwbaar sujet met messen en bestek.. en daar zat ook een kreeftenschaar in
[ link | afbeelding ]
Ik ken die koffers.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik heb me ooit een koffer laten aansmeren door een onbetrouwbaar sujet met messen en bestek.. en daar zat ook een kreeftenschaar in
[ link | afbeelding ]
Meer hefboom, kartelranden, een speciaal stukje om te kraken en eeuwige bewondering van je tafelgastenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat is er anders aan dan een gewone schaar? Kun je daar makkelijker een kreeft mee uit de schil kraken?
Onmisbaarquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:51 schreef Aoibhin het volgende:
Een schaar is hartstikke handig in de keuken natuurlijk. Al is het alleen maar om zakjes open te knippen
De kreeft kan deze schaar makkelijker vasthouden, daarom is het een kreeftenschaar.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat is er anders aan dan een gewone schaar? Kun je daar makkelijker een kreeft mee uit de schil kraken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ken die koffers.![]()
Nep Solingen.
Coolquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik hou van hobbies.
Diamond paint,
Kantklossen,
Gedichten schrijven,
Nordic walking.,
en Biodanza.
Die pannenset was nog meer een scam.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja
Naast m'n pannenset!
Hoho, 24karaat gouden dekseldoppen had ik!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die pannenset was nog meer een scam.
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:54 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
De kreeft kan deze schaar makkelijker vasthouden, daarom is het een kreeftenschaar.Welkom in de 40+-SCSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lit it jo smeitsje.quote:
Hahahahaquote:
Sommige van die dekseldoppen bedoel je?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hoho, 24karaat gouden dekseldoppen had ik!
Maar eerlijk is eerlijk.. spul ging langer mee als ik dacht, sommige heb ik nog!
Momentjequote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sommige van die dekseldoppen bedoel je?
Ik mis de Tupperware party'squote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hoho, 24karaat gouden dekseldoppen had ik!
Maar eerlijk is eerlijk.. spul ging langer mee als ik dacht, sommige heb ik nog!
Meteen omsmelten als ze echt 24karaats goud zijnquote:
Die heb ik nooit gedaan... Ik trapte er gewoon in op straat!quote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:54 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
De kreeft kan deze schaar makkelijker vasthouden, daarom is het een kreeftenschaar.ScherpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Jij ook al aan de GOA opleukpizzaquote:
Ik ooit een gouden ketting.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die heb ik nooit gedaan... Ik trapte er gewoon in op straat!
Heb ooit ook nog speakers zo gekocht..
< Te goed gelovig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |