Marioquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
vanavond kommt helenezu florishow ard nur weet niet wann zij zingt de show duurt 3 uren
Kort pittig kan ook mooi zijn.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vandaag ging de schaar in mijn lokken. Er "moest" wat meer af dan ik wilde
Fijn dat het weer klaar is Mario.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:27 schreef mario390 het volgende:
de koelkast is klaar mutti heeft geschimpft en nu is weer eingeschalten
Best een goed merk.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mario![]()
Fischer?
Ik moest vandaag in de Jumbo nog aan je denken bij de pasta saucen !
[ afbeelding ]
Domni was gewoon jaloersquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En van wie moest dat?
Domni je weer met een foto van zijn favo actrice naar de kapper gestuurt?
Wie is zijn favo actrice?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En van wie moest dat?
Domni je weer met een foto van zijn favo actrice naar de kapper gestuurt?
Ik zag het voor het eerst... ik moest om mezelf lachen .. dat ik in de Supermarkt aan een verdwaalde Oostenrijkse chatter moest denkenquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:31 schreef mario390 het volgende:
thomas anders heeft nu 6 platin gekregt vor alle mod.talking album
En ik vind het ook lastig om na 10 afleveringen af te haken, je bent toch benieuwd hoe het verder looptquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, ik vond de zomer ook matig...
En nu tja.. we gaan het zien, ze hebben geloof ik 30 afleveringen gepland ofzo
Geen idee.... maar ze zit hier tussen: https://www.marieclaire.com/celebrity/short-celebrity-haircuts/quote:
Dat had ik de eerste keer precies hetzelfde.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zag het voor het eerst... ik moest om mezelf lachen .. dat ik in de Supermarkt aan een verdwaalde Oostenrijkse chatter moest denken
ja laatste jaar heeft hij alle album nieuw gezongen en released en sonst is hij in duett met florianquote:
Omdat je kaal bent ?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Waarom ga ik nooit naar de kapper en jij wel?
Ik word tegenwoordig steeds beter in afhakenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ik vind het ook lastig om na 10 afleveringen af te haken, je bent toch benieuwd hoe het verder loopt
Ja ik weet het, het is niet eerlijkquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Waarom ga ik nooit naar de kapper en jij wel?
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik weet het, het is niet eerlijk
quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Verteller in de zin van een verhaal voordragen? Dat gaat dan een one-woman-toneelstuk worden want dan komt de actrice in mij los en ga ik alles uitbeelden
Not mequote:
Dat kan Domni ook nog op zijn kop zetten bij gebrek aan haarquote:
Ik had juist jou in gedachten.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Not me
Ik trek partij en ben advocaat van de duivel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |