Ook 24 karaat zeker?quote:
Hij liet me een Koningsschakel zien maar kreeg iets heel anders. Eigen schuld.quote:
Een goede schaar is goud waardquote:
Eigen haard ook, vooral vandaag.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Een goede schaar is goud waard
Echt hè.. dan ken je de verhalen... je weet dat je zoiets niet moet doen...quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij liet me een Koningsschakel zien maar kreeg iets heel anders. Eigen schuld.
Momentje.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja!quote:
Cheers!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja!
Dat doet me er aan denken... Tijd voor koffiie met rum
Tnx, ff wachten nog wel.. apparaat moet opwarmenquote:
quote:
Ik ook, ik moet nog wat dagen in halen, ben nu pas bij dinsdag.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< zit ondertussen winter vol liefde te bingen
Ik heb die nog on hold staan. Waar ben je ?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< zit ondertussen winter vol liefde te bingen
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, ik moet nog wat dagen in halen, ben nu pas bij dinsdag.
Aflevering 5 hier... Tis nog niet geweldig.. maar we geven de hoop niet opquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb die nog on hold staan. Waar ben je ?
Bier bing avond?quote:
Met de laatste B&B, de zomerversie kwam het ook niet echt op gang, een beetje flauwtjes, dus dat het na 5 dagen nog weinig is biedt weinig perspectief.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]
Aflevering 5 hier... Tis nog niet geweldig.. maar we geven de hoop niet op
Vandaag ging de schaar in mijn lokken. Er "moest" wat meer af dan ik wildequote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, ik vond de zomer ook matig...quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met de laatste B&B, de zomerversie kwam het ook niet echt op gang, een beetje flauwtjes, dus dat het na 5 dagen nog weinig is biedt weinig perspectief.
Die is wel tegeltjeswaardig jaquote:
En van wie moest dat?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vandaag ging de schaar in mijn lokken. Er "moest" wat meer af dan ik wilde
vanavond kommt helenequote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb die nog on hold staan. Waar ben je ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |