Dat jij dat allemaal nog weet johquote:
Dat is onzinquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik trek partij en ben advocaat van de duivel
Ja zou ik ook vaker moeten doen, het lukt me tegenwoordig wel met boeken, die las ik voorheen ook uit, ook al boeide het niet, maar die kan ik nu makkelijker onafgelezen sluiten.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik word tegenwoordig steeds beter in afhaken
Maar voelt dat dan niet als een hoofdstuk wat je niet hebt afgesloten ?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja zou ik ook vaker moeten doen, het lukt me tegenwoordig wel met boeken, die las ik voorheen ook uit, ook al boeide het niet, maar die kan ik nu makkelijker onafgelezen sluiten.
P en Lquote:
Oh! Das gemeen!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar voelt dat dan niet als een hoofdstuk wat je niet hebt afgesloten ?
P en L is niet eens een forumquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:48 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Daar kom ik nooit. Ik vond BNW al erg genoeg.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]Play and Love.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Dat flapje bedoel je ?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Kleding klopt niet..
Nee, Je beeld is niet live!quote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee, Je beeld is niet live!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |