Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar decemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Oude dakpannen niet bestand tegen smeltende sneeuw: veel lekkages verwacht
Dakdekkers en verzekeraars verwachten drukke tijden als - in de nacht van zondag op maandag - de dooi inzet, want smeltende sneeuw is steevast het startschot van veel lekkages aan daken. "Het wordt druk, we kunnen niet iedereen tegelijk helpen."
Joris Plugge van DSP Dakdekkers, dat veel wordt ingeschakeld voor spoedklussen, laat weten dat hij nu al veel meldingen krijgt van lekkages door sneeuw. Sterker: "De telefoon staat roodgloeiend. Mensen bellen over lekkages aan dakkapellen, dakgoten, platte daken en lekkages onder dakpannen. Dat is altijd met sneeuw, en vooral wanneer het begint te ontdooien. Vaak heeft er dan een dik pak sneeuw op het dak gelegen. Dat glijdt naar beneden en als de dakgoot het begeeft, gaat het naar binnen lekken."
Sneeuw gaat in de kiertjes zitten
Dakdekker Sander Hermans verwacht vooral na het weekend een grote toeloop. "Wij houden ons hart vast", zegt hij. "Door alle sneeuw staat het water hoger op randen dan gewoonlijk. Als dat gaat smelten, kun je de klok erop gelijkzetten dat mensen massaal beginnen te bellen. Sneeuw gaat altijd gepaard met lekkages."
En de dooi komt eraan, zegt meteoroloog Thijs Smink van Buienradar. "In de nacht naar maandag gaat het dooien. Nederland wordt maandag wakker met zo'n 3 graden. Tot donderdag komt de temperatuur niet meer onder nul. Her en der blijft wat regen vallen ook."
In Nederland liggen er 'nogal wat oude pannen op de daken', zegt dakdekker Hermans. Stuifsneeuw kan zich bij harde wind, zoals die deze dagen waait door Nederland, gemakkelijk onder en tussen die pannen nestelen. "Zolang het vriest, ligt het daar goed. Als het dooit, krijg je lekkages. Bij platte daken en dakkapellen gebeurt dat ook om de haverklap. Water en sneeuw gaan in de kiertjes zitten, als het bevriest zet dat uit en daarna vindt het water gemakkelijk een gaatje om doorheen te kruipen."![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 10-01-2026 14:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
![]()
@hemarookworst je bent weer een plaatsje omhoog geblubt zie ikWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
Maar gisteren niet toen zei hij zelf dat hij een plaats gezakt was
ja en? Ik zie nu pas dat hij weer een gestegen isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Het is her en der spekglad.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:17 schreef Lovely het volgende:
Liep wel irritant door de sneeuw,op sommige plekken lag er nog best veel
Dus je moest soms met de armen gespreid over de stoep en de weg lopen.
Geduld
(zelfst. naamw.)
Iets dat op is tegen de middag.![]()
Heb je ook gewandeld?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is her en der spekglad.
Dus je moest soms met de armen gespreid over de stoep en de weg lopen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waar auto's gereden hebben wel, je zag het glimmmen..quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus je moest soms met de armen gespreid over de stoep en de weg lopen.
Nadeel is ook dat je de stoeprand niet ziet. Maar voorzichtig lopen dan wil het wel![]()
![]()
Ik had het graag gezienquote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus je moest soms met de armen gespreid over de stoep en de weg lopen.![]()
![]()
Ja, even naar de supermarkt.quote:
Heerlijk nu buiten. Ook nog even foto's gemaakt, want de winterpret zal morgen wel voor het laatst zijn.Geduld
(zelfst. naamw.)
Ik loop over de weg. De stoep heeft, onzichtbaar onder de sneeuw, van die verradelijke gladde stukken en is ook niet vlak..quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Waar auto's gereden hebben wel l, je zag het glimmmen..
Nadeel is ook dat je de stoeprand niet ziet. Maar voorzichtig lopen dan wil het welGeduld
(zelfst. naamw.)
Update: inmiddels is het -5 in de woonkamer. Zojuist nog een raider uit 1982 gevonden, hiermee zullen we het moeten doen. De eettafel hebben we eerder al op gestookt, nu is de vraag welke stoelen blijven, de rode of de blauwe. Verder hebben we gepraat, ik schijn een leuke vrouw te hebben.
Update 2: stroom, internet, tv, alles werkt weer. Inmiddels het bureau opgeruimd, weggewuifd en mijn nieuwe wakkerwordplek geïnstalleerd. Waar het bureau staat/stond komt een hoekje voor Jyske.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Dus als er iets vlak gaat, ben jij het?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik loop over de weg. De stoep heeft, onzichtbaar onder de sneeuw, van die verradelijke gladde stukken en is ook niet vlak..Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Overdrijven is ook een vak hequote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:41 schreef _UserName_ het volgende:
Update: inmiddels is het -5 in de woonkamer. Zojuist nog een raider uit 1982 gevonden, hiermee zullen we het moeten doen. De eettafel hebben we eerder al op gestookt, nu is de vraag welke stoelen blijven, de rode of de blauwe. Verder hebben we gepraat, ik schijn een leuke vrouw te hebben.
Update 2: stroom, internet, tv, alles werkt weer. Inmiddels het bureau opgeruimd, weggewuifd en mijn nieuwe wakkerwordplek geïnstalleerd. Waar het bureau staat/stond komt een hoekje voor Jyske.
Ik moest denken aan het Troikalied van drs. Pquote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:41 schreef _UserName_ het volgende:
Update 2: stroom, internet, tv, alles werkt weer. Inmiddels het bureau opgeruimd, weggewuifd en mijn nieuwe wakkerwordplek geïnstalleerd. Waar het bureau staat/stond komt een hoekje voor Jyske.![]()
Gelukkig alles opgelost!![]()
Welk liedje?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:42 schreef maily het volgende:
[..]
Ik moest denken aan het Troikalied van drs. P![]()
Gelukkig alles opgelost!Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Je kan zo stukken in de krant gaan schrijvenquote:
Over 30 jaar heb je het met Jyske nog over die barre winterdag in 2026 toen in winterse omstandigheden de stroom uitviel en niets het meer deed en de eettafel de openhaard in ging om het weer warm in huis te krijgen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:41 schreef _UserName_ het volgende:
Update 2: stroom, internet, tv, alles werkt weer. Inmiddels het bureau opgeruimd, weggewuifd en mijn nieuwe wakkerwordplek geïnstalleerd. Waar het bureau staat/stond komt een hoekje voor Jyske.
Geduld
(zelfst. naamw.)
verder dan redacteur op een of ander rechts stormfront "nieuws" pagina ben ik nog niet gekomenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan zo stukken in de krant gaan schrijven
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja, en dat op het moment dat ik haar uit bed haalde, de stroom weer aan ging, alsmede de slimme lampen gingen knipperen en mama zowat plat gingquote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Over 30 jaar heb je het met Jyske nog over die barre winterdag in 2026 toen in winterse omstandigheden de stroom uitviel en niets het meer deed en de eettafel de openhaard in ging om het weer warm in huis te krijgen.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Je kan het altijd gaan proberenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:44 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
verder dan redacteur op een of ander rechts stormfront "nieuws" pagina ben ik nog niet gekomen
mwah, nee.. ik houd het bij lollige verhaaltjes op facebook zo nu en dan.. ik weet dat ik leuk kan schrijven maar vaak is het van korte duur als ik me ergens in stort, net als het leven van Jyske..quote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
De muis doet het ineens niet meer
Even de batterij vervangenGeduld
(zelfst. naamw.)
quote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Hij doet het alweer, maar de voorraad batterijen is bijna op. Vandeweek even aanvullen.Geduld
(zelfst. naamw.)
niet om mezelf een veer in de reet te steken, maar ben wel aardig goed geworden zonder handmatige muis, maar gewoon met vingers over je trackpad enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Better safe than sorry.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Hij doet het alweer, maar de voorraad batterijen is bijna op. Vandeweek even aanvullen.![]()
![]()
https://www.action.com/nl(...)L-BR-API-multimedia-(M)&utm_content=batteries&utm_term=batterijen%20action&utm_id=google_ads_20023484628&gad_source=1&gad_campaignid=20023484628&gclid=CjwKCAiAjojLBhAlEiwAcjhrDhVEs5_BuMFLoz1Wz-DS5URe4qallpGykAjP97dD9xlKE7wWckg0CxoC3MQQAvD_BwEquote:![]()
Die goedkope a-force van de action zijn ook heel goed voor de prijsUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Kan altijd meer bij, zoveel heb ik niet gepakt de laatste dagenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Je hebt al 59 punten gepakt vandaag![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kan altijd meer bij, zoveel heb ik niet gepakt de laatste dagen
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15+------------+--------------+
| datum | aantal_posts |
+------------+--------------+
| 2026-01-01 | 95 |
| 2026-01-02 | 104 |
| 2026-01-03 | 96 |
| 2026-01-04 | 153 |
| 2026-01-05 | 32 |
| 2026-01-06 | 152 |
| 2026-01-07 | 83 |
| 2026-01-08 | 203 |
| 2026-01-09 | 138 |
| 2026-01-10 | 81 |
+------------+--------------+
10 rows in set (0.015 sec)Geduld
(zelfst. naamw.)
nou maar op deze manier ga je aardig hoog eindigen.Geduld
(zelfst. naamw.)
Wordt zo wel weer drukker of vanavondquote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:41 schreef gebrokenglas het volgende:
nou maar op deze manier ga je aardig hoog eindigen.![]()
Ja, en dan kan ik niet zoveel punten meer pakken.Geduld
(zelfst. naamw.)
nee, de voorsprong is behoorlijk. Maar goed, de maand is net voor 1/3 voorbij. Alle kansen zijn er nog.Geduld
(zelfst. naamw.)
![]()
Net zitten praten met de vrienden waar mijn Aziatische dame bij gelogeerd heeft.
Die hebben haar in die dagen blijkbaar helemaal duidelijk zitten maken hoe relaties werken hier in Europa.
Feitelijk hebben ze gewoon alles zitten vertellen wat ik haar ook al verteld had. Blijkbaar heeft dat haar toen wakker geschud, maar da's gewoon echt veel te laat.![]()
Vandaar dat ze ineens anders deed, die laatste paar dagen.Geduld
(zelfst. naamw.)
juistquote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:59 schreef ToT het volgende:
Net zitten praten met de vrienden waar mijn Aziatische dame bij gelogeerd heeft.
Die hebben haar in die dagen blijkbaar helemaal duidelijk zitten maken hoe relaties werken hier in Europa.
Feitelijk hebben ze gewoon alles zitten vertellen wat ik haar ook al verteld had. Blijkbaar heeft dat haar toen wakker geschud, maar da's gewoon echt veel te laat.
Do what you love, love what you do!![]()
Een te late wake up call. Als je dat had geweten,had haar eerder heen kunnen sturenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:59 schreef ToT het volgende:
Feitelijk hebben ze gewoon alles zitten vertellen wat ik haar ook al verteld had. Blijkbaar heeft dat haar toen wakker geschud, maar da's gewoon echt veel te laat.![]()
![]()
dat hele gezeik van die tromp eng USA moet keertje gestopt worden.
meneertje die alles ter wereld wel regelt enzo. ( ze hebben niet echt goede geschiedenis dus. )
Naja fliker op groenland is EU en mag ie mooi met ze poten afblijven., en wmb trappen we uit hele nato als EU en doen we ons eigen ding. fuck trump.Do what you love, love what you do!![]()
Precies!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:00 schreef gebrokenglas het volgende:
Vandaar dat ze ineens anders deed, die laatste paar dagen.
Maar ze heeft haar ware aard laten zien. Een paar daagjes dat mensen haar wat aan het verstand hebben zitten peuteren verandert niets aan haar als persoon.![]()
"only America first". naja idd dat doet ie wel zonder over iets goed na te denken.
het lijkt mij wel
Ow hij is weer terug bezig met de wereldproblemen op te lossen. Hij heeft ff geen tijd voor relatietherapie.![]()
LOL.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:07 schreef ToT het volgende:
Ow hij is weer terug bezig met de wereldproblemen op te lossen. Hij heeft ff geen tijd voor relatietherapie.
Ik heb ze al opgelost in mijn gedachten
Misschien had je haar naar kree kunnen sturen, hij zoekt nog iemandquote:Uw ADH vitamine Worst
trouwens dat jullie of van sommige het wereld probleem is hoeveel punten je scoort....
dat boeit mre echt niks dus.Do what you love, love what you do!![]()
Trump vastbinden en knevelen en tussen een horde geile varkens gooien?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:08 schreef kree het volgende:
[..]
LOL.
Ik heb ze al opgelost in mijn gedachten![]()
![]()
alleen als leuk en lief.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Misschien had je haar naar kree kunnen sturen, hij zoekt nog iemandDo what you love, love what you do!![]()
beste zou zijn omleggen. hij en putin. maargoed. lol wss is het politiek op te lossen?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Trump vastbinden en knevelen en tussen een horde geile varkens gooien?
of is het ;'0Do what you love, love what you do!![]()
Zo kort door de bocht weer dit.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:09 schreef kree het volgende:
trouwens dat jullie of van sommige het wereld probleem is hoeveel punten je scoort....
dat boeit mre echt niks dus.
Je staat er niet bij stil dat dat rest van de mensen hier geen behoefte heeft de wereldproblematiek hier in een spelletjestopic te bespreken?
Daar zijn andere subforurms voor.
Je zit hier in DTS, een punten spelletjes topic, kree.Geduld
(zelfst. naamw.)
Ach het kan best soms eens ter sprake komen, maar een beetje op een natuurlijke manier. Niet van: "Sow hee, die Trump he enzo! Die weet echt niet waar hij mee bezig is he! Als ik de baas zou zijn van de wereld, nou dan zou ik hem echt wel even een lesje leren zeg enzo!"quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zo kort door de bocht weer dit.
Je staat er niet bij stil dat dat rest van de mensen hier geen behoefte heeft de wereldproblematiek hier in een spelletjestopic te bespreken?
Je zit hier in DTS, een punten spelletjes topic, kree.![]()
waar? niet dat ik daar ooit klachten over had als ik weer eens wat ter sprake ben?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je zit hier in DTS, een punten spelletjes topic, kree.
als jullie me weg wil hebben of in ander topic, zeg maar?
\uitraard is het hier de saaiheid ook verder. als er niet iemand is die eens wat zegt.
naar oke zeg maar? ga wel naar KSC ofzo dan.Do what you love, love what you do!![]()
lekker vriendelijk voor de spelers hierquote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:09 schreef kree het volgende:
dat boeit mre echt niks dus.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je zit hier in DTS, een punten spelletjes topic, kree.
Daar gaan we weerquote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:14 schreef kree het volgende:
[..]
waar? niet dat ik daar ooit klachten over had als ik weer eens wat ter sprake ben?
als jullie me weg wil hebben of in ander topic, zeg maar?
\uitraard is het hier de saaiheid ook verder. als er niet iemand is die eens wat zegt.
naar oke zeg maar? ga wel naar KSC ofzo dan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Idd, gewoon beetje luchtig houden hierquote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach het kan best soms eens ter sprake komen, maar een beetje op een natuurlijke manier. Niet van: "Sow hee, die Trump he enzo! Die weet echt niet waar hij mee bezig is he! Als ik de baas zou zijn van de wereld, nou dan zou ik hem echt wel even een lesje leren zeg enzo!"Uw ADH vitamine Worst
nou naja maar je weet sir? jij hebt je er voor jezelf uitgehaald? ik ook gevraagd trouwens. maar okequote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
lekker vriendelijk voor de spelers hier
tis over het algemeen gezellig. dat gezeik over punten heb ik soms moeite mee.Do what you love, love what you do!![]()
Ik hield het onder de deken vanmorgen behoorlijk luchtigquote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Idd, gewoon beetje luchtig houden hier![]()
![]()
Hoe ver ben je met je krat vandaag?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:20 schreef kree het volgende:
[..]
nou naja maar je weet sir? jij hebt je er voor jezelf uitgehaald? ik ook gevraagd trouwens. maar oke
tis over het algemeen gezellig. dat gezeik over punten heb ik soms moeite mee.![]()
Elke keer weer hetzelfde. Ik ben er klaar mee.Geduld
(zelfst. naamw.)
op t randje makkerquote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Hee, we blijven nog steeds marginaal minder saai voor hem dan KSC he!![]()
Dan moet je hier niet komen Kree, het is en blijft ne eenmaal een spelquote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:20 schreef kree het volgende:
[..]
nou naja maar je weet sir? jij hebt je er voor jezelf uitgehaald? ik ook gevraagd trouwens. maar oke
tis over het algemeen gezellig. dat gezeik over punten heb ik soms moeite mee.
Of je gaat er mee of en zit er niet iedere keer over te klagenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah, jij was 1 van die mensen die bruine bonen aan het hamsteren was?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik hield het onder de deken vanmorgen behoorlijk luchtig![]()
![]()
Had je ook iemand om te trakteren op een Dutch oven?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik hield het onder de deken vanmorgen behoorlijk luchtigUw ADH vitamine Worst
KSC is het ook best druk en gaat het niet over puntenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Hee, we blijven nog steeds marginaal minder saai voor hem dan KSC he!
omdat het een topic is voor het halen van punten.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:20 schreef kree het volgende:
[..]
tis over het algemeen gezellig. dat gezeik over punten heb ik soms moeite mee.
Echt onbegrijpelijk. Ga dan weg als het je zo stoort.Geduld
(zelfst. naamw.)
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Elke keer weer hetzelfde. Ik ben er klaar mee.![]()
![]()
TR zetten als je er klaar mee bent GGquote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Elke keer weer hetzelfde. Ik ben er klaar mee.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Neequote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Had je ook iemand om te trakteren op een Dutch oven?mijn kat zat veilig in de woonkamer
![]()
![]()
beetje jammer alleen dat dit meestal de enige leuke is..\quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan moet je hier niet komen Kree, het is en blijft ne eenmaal een spel
Of je gaat er mee of en zit er niet iedere keer over te klagen
dus neem dat punten gezeik maar op de kop toen. mij boeit t niet iig
![]()
Je vergeet dat veel het hier wel boeien en wel het spel willen spelenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:23 schreef kree het volgende:
[..]
beetje jammer alleen dat dit meestal de enige leuke is..\
dus neem dat punten gezeik maar op de kop toen. mij boeit t niet iigWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die zag de bui al hangenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Neemijn kat zat veilig in de woonkamer
Uw ADH vitamine Worst
Ja nou hij vindt het daar zelfs nog wat saaier dan hier he.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
KSC is het ook best druk en gaat het niet over punten![]()
Is het nou leuk of saai hier? Of bedoel je het minst saaie topic op FOK!?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:23 schreef kree het volgende:
[..]
dus neem dat punten gezeik maar op de kop toen. mij boeit t niet iig![]()
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Neemijn kat zat veilig in de woonkamer
Ik heb visuals hier voor als dat beest toch onder de dekens zat!
![]()
![]()
Ik stel voor dat je voortaan naar de lokale voetbalclub gaat om daar te roepen dat punten niet boeienquote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:23 schreef kree het volgende:
[..]
dus neem dat punten gezeik maar op de kop toen. mij boeit t niet iigUw ADH vitamine Worst
Ja dan moet hij het daar gezellig makenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nou hij vindt het daar zelfs nog wat saaier dan hier he.![]()
Ik snap niet als mensen zich ergens zo storen ze er toch hele dagen/nachten zittenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
tis over het algemeen leuk. dit topic dus.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Is het nou leuk of saai hier? Of bedoel je het minst saaie topic op FOK!?
totdat iedereen gewoon weer niks heeft te vertellen en ik het nog probeer hoor. van het is een spel?
snap je zo?Do what you love, love what you do!![]()
Dit inderdaad. Dat is zo tegenstrijdig.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dan moet hij het daar gezellig maken![]()
Ik snap niet als mensen zich ergens zo storen ze er toch hele dagen/nachten zittenGeduld
(zelfst. naamw.)
Beetje als het weer in Nederland, verandert continuquote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Is het nou leuk of saai hier? Of bedoel je het minst saaie topic op FOK!?Uw ADH vitamine Worst
Ja waar zouden we in godesnaam zijn zonder jouw inbreng he!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:25 schreef kree het volgende:
[..]
tis over het algemeen leuk. dit topic dus.
totdat iedereen gewoon weer niks heeft te vertellen en ik het nog probeer hoor. van het is een spel?
snap je zo?![]()
Nee, daarom blijf je er oeverloos over zeiken. Omdat het je niet boeit.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:23 schreef kree het volgende:
[..]
dus neem dat punten gezeik maar op de kop toen. mij boeit t niet iig![]()
![]()
Iets als: ik vind de Jumbo een waardeloze winkel maar ik doe er wel altijd mijn boodschappen.
Geduld
(zelfst. naamw.)
En helaas klopt dat ook nogquote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je voortaan naar de lokale voetbalclub gaat om daar te roepen dat punten niet boeienDe laatste wedstrijd vv katwijk tegen de kozakken boys was puntloos
![]()
nouja 100x bolk zeggen ofzo?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja waar zouden we in godesnaam zijn zonder jouw inbreng he!
en als ik dan kom dan is kree de zeikerd. LOL.Do what you love, love what you do!![]()
Dan moet je in een ander forum zijn dan DTS, kree. Ga naar POL of NWS, en anders reageer op de berichten op de frontpage.quote:Geduld
(zelfst. naamw.)
Echt geen flauw idee waarom ik de moeite nam om dit op te zoekenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:26 schreef devzero het volgende:
[..]
En helaas klopt dat ook nogDe laatste wedstrijd vv katwijk tegen de kozakken boys was puntloos
![]()
![]()
Er zijn heus wel andere plekken voor harde discussies. Ik hang ook niet alleen hier rond.quote:
Wil je fel argumenten van anderen onderuit proberen te schoffelen in je benevelde toestand, probeer het in NWS of POL bijvoorbeeld.![]()
weetquote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan moet je in een ander forum zijn dan DTS, kree. Ga naar POL of NWS, en anders reageer op de berichten op de frontpage.
Klopt, het enige wat we hier doen is idd bolk zeggen en smileys posten!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:27 schreef kree het volgende:
[..]
nouja 100x bolk zeggen ofzo?
en als ik dan kom dan is kree de zeikerd. LOL.Geen idee wat je elke keer hier komt doen dan.
![]()
Of BNWquote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Er zijn heus wel andere plekken voor harde discussies. Ik hang ook niet alleen hier rond.
Wil je fel argumenten van anderen onderuit proberen te schoffelen in je benevelde toestand, probeer het in NWS of POL bijvoorbeeld.Uw ADH vitamine Worst
In de reacties op de FP kan het soms stevig discussieren zijn.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Er zijn heus wel andere plekken voor harde discussies. Ik hang ook niet alleen hier rond.
Wil je fel argumenten van anderen onderuit proberen te schoffelen in je benevelde toestand, probeer het in NWS of POL bijvoorbeeld.Geduld
(zelfst. naamw.)
Dat is dood. Vroeger ging het er echt extreem fel aan toe.quote:
En ik was daar modje toen ik al tegen een burn-out aan zat te hikken!![]()
![]()
![]()
Absoluut ja, ik zit daar ook vaak en ondanks dat ik wel van discussies hou, gaat het me daar ook regelmatig te ver.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
In de reacties op de FP kan het soms stevig discussieren zijn.![]()
Ik zie je er inderdaad regelmatig reagerenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Absoluut ja, ik zit daar ook vaak en ondanks dat ik wel van discussies hou, gaat het me daar ook regelmatig te ver.
Geduld
(zelfst. naamw.)
Maar goed, nadat ik mijn dochter met wiskundehuiswerk had geholpen en dingen wat anders/beter had uitgelegd dan haar lerares, kreeg ik als antwoord "I get it now! That makes complete sense". Mijn ochtend is weer goed, dus tijd om te beginnen met schoonmaken en boodschappen doen
Vanmiddag nog mijn dochter een uurtje laten rijden
/liefdagboek![]()
niet natuurlijk man. maar dat is omdat andere zelf beetje vertellen? als ik bv he? van vertel eens wat of weet ik veel\quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, het enige wat we hier doen is idd bolk zeggen en smileys posten!Geen idee wat je elke keer hier komt doen dan.
ga me nu niet vertellen dat dit hele topic een hemel is van waar mensen elkaar samen vinden?
9-10 keer namelijk gaat het nergens over. Tot idd iemand ff verteld en vraag en antwoord is.
mijn idee, doe ermee wat jullie willen, ik kom toch wel af en toe.Do what you love, love what you do!![]()
Ga je nu niet krijgenquote:![]()
Had wel verwacht dat je er over de 100 zou hebben gepakt en ik was er niet eens veel
Dat bleek uiteindelijk een complot te zijn?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat is dood. Vroeger ging het er echt extreem fel aan toe.
En ik was daar modje toen ik al tegen een burn-out aan zat te hikken!![]()
![]()
Ik dacht dat je je vanmorgen nog had voorgenomen had om niet zo door te drammenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:31 schreef kree het volgende:
[..]
niet natuurlijk man. maar dat is omdat andere zelf beetje vertellen? als ik bv he? van vertel eens wat of weet ik veel\
ga me nu niet vertellen dat dit hele topic een hemel is van waar mensen elkaar samen vinden?
9-10 keer namelijk gaat het nergens over. Tot idd iemand ff verteld en vraag en antwoord is.
mijn idee, doe ermee wat jullie willen, ik kom toch wel af en toe.
Sommige leraren hadden idd een ander vak moeten zoeken, met name wiskundeleraren ja!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:30 schreef devzero het volgende:
Maar goed, nadat ik mijn dochter met wiskundehuiswerk had geholpen en dingen wat anders/beter had uitgelegd dan haar lerares, kreeg ik als antwoord "I get it now! That makes complete sense". Mijn ochtend is weer goed, dus tijd om te beginnen met schoonmaken en boodschappen doen
Vanmiddag nog mijn dochter een uurtje laten rijden
/liefdagboek
Hee groeten!![]()
![]()
Er werd best wel tegengas gegeven.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga je nu niet krijgen![]()
Had wel verwacht dat je er over de 100 zou hebben gepakt en ik was er niet eens veelGeduld
(zelfst. naamw.)
Ik kon jou niet als mod herinneren, was zeker voor 2015?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat is dood. Vroeger ging het er echt extreem fel aan toe.
En ik was daar modje toen ik al tegen een burn-out aan zat te hikken!
Uw ADH vitamine Worst
Dat is ie alweer vergeten.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik dacht dat je je vanmorgen nog had voorgenomen had om niet zo door te drammen![]()
lol ja klopt/. naja zo slecht erin dusquote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik dacht dat je je vanmorgen nog had voorgenomen had om niet zo door te drammen
Ja we weten het nu wel dat we hier niets tegen elkaar te zeggen hebben. We zijn volstrekte vreemden die alleen wat losse woordjes en one-liners zitten uit te wisselen naar elkaar zonder wat voor inhoud dan ook.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:31 schreef kree het volgende:
[..]
niet natuurlijk man. maar dat is omdat andere zelf beetje vertellen? als ik bv he? van vertel eens wat of weet ik veel\
mijn idee, doe ermee wat jullie willen, ik kom toch wel af en toe.![]()
Jij begint er telkens weer over.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:04 schreef kree het volgende:
dat hele gezeik van die tromp eng USA moet keertje gestopt worden.
meneertje die alles ter wereld wel regelt enzo. ( ze hebben niet echt goede geschiedenis dus. )
Naja fliker op groenland is EU en mag ie mooi met ze poten afblijven., en wmb trappen we uit hele nato als EU en doen we ons eigen ding. fuck trump.
Jouw gespreksonderwerpen zijn Trump, water afsluiten, AI en die zielige kindjes van tegenwoordig.![]()
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat bleek uiteindelijk een complot te zijn?![]()
![]()
![]()
Nee, je wil het niet veranderen. Dat is wat anders.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:33 schreef kree het volgende:
[..]
lol ja klopt/. naja zo slecht erin dus![]()
Jouw idee?!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:31 schreef kree het volgende:
[..]
mijn idee, doe ermee wat jullie willen, ik kom toch wel af en toe.Dankjewel kree
![]()
![]()
Ik zie anders dat er best veel punten gepakt zijn verdeeld over meerdere usersquote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er werd best wel tegengas gegeven.
Als het goed is wel, ja.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik kon jou niet als mod herinneren, was zeker voor 2015?
Samen met Lavenderr nadat haar voorganger ineens door de Illuminati spoorloos was verdwenen.![]()
Neeeeee maargoed er zijn wel momenten ja dat het totaal 0 of niks zegt.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja we weten het nu wel dat we hier niets tegen elkaar te zeggen hebben. We zijn volstrekte vreemden die alleen wat losse woordjes en one-liners zitten uit te wisselen naar elkaar zonder wat voor inhoud dan ook.
maar neem ze voor lief, soms is het ook leuk.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:33 schreef maily het volgende:
[..]
Jij begint er telkens weer over.
Jouw gespreksonderwerpen zijn Trump, water afsluiten, AI en die zielige kindjes van tegenwoordig.Ik wilde eerder vandaag al zo'n opmerking maken!
![]()
![]()
Nou bij deze ben je er weer aan herinnerd.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:33 schreef kree het volgende:
[..]
lol ja klopt/. naja zo slecht erin dusWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
beetje wereldpolitiek dat is waar ik me zorgen om maak.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja we weten het nu wel dat we hier niets tegen elkaar te zeggen hebben. We zijn volstrekte vreemden die alleen wat losse woordjes en one-liners zitten uit te wisselen naar elkaar zonder wat voor inhoud dan ook.Do what you love, love what you do!![]()
En ja hoor, je moet mij wel hebben hequote:![]()
Je bent ook zo'n fucking blinde bokkenlul he; ik zat net over mijn Aziatische dame te praten toen jij het onderwerp veranderde naar Trump omdat we hier nooit serieus ergens over praten!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:35 schreef kree het volgende:
[..]
Neeeeee maargoed er zijn wel momenten ja dat het totaal 0 of niks zegt.
maar neem ze voor lief, soms is het ook leuk.
Niet dat ik veel meer te melden had over het gesprek met die vrienden van me, maar je moest zo nodig het gesprek kapen omdat jij de enige interessante persoon hier in het topic bent, in je eigen benevelde brein!![]()
Politiekquote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:36 schreef kree het volgende:
[..]
beetje wereldpolitiek dat is waar ik me zorgen om maak.![]()
Nouja, ik wil weer punten pakken dus ik moet ergens beginnenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ja hoor, je moet mij wel hebben he![]()
Geduld
(zelfst. naamw.)
Rustaaagh Tottie!!!!!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Je bent ook zo'n fucking blinde bokkenlul he; ik zat net over mijn Aziatische dame te praten toen jij het onderwerp veranderde naar Trump omdat we hier nooit serieus ergens over praten!
Niet dat ik veel meer te melden had over het gesprek met die vrienden van me, maar je moest zo nodig het gesprek kapen omdat jij de enige interessante persoon hier in het topic bent, in je eigen benevelde brein!![]()
Ga je maar ff elders zorgen gaan zitten maken dan.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:36 schreef kree het volgende:
[..]
beetje wereldpolitiek dat is waar ik me zorgen om maak.![]()
En dan begin je maar bij mij ttttsssssquote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nouja, ik wil weer punten pakken dus ik moet ergens beginnen
weet ik, maar mag ook hier. is re nog wat boeiends en vragen naar elkaar hoe je denkt.quote:
Maar maakt niet uit, ik verhuis
scheelt jullie ook weer hier.Do what you love, love what you do!![]()
Maak de volgende keer niet eerst een halve krat soldaat voor je hier komt; het kan hier echt gezellig en leuk zijn zonder gelul over Trump, AI, luie stagiaires enz.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:38 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik, maar mag ook hier. is re nog wat boeiends en vragen naar elkaar hoe je denkt.
Maar maakt niet uit, ik verhuis
scheelt jullie ook weer hier.![]()
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:39 schreef kree het volgende:
succes met bolk tegen elkaar zeggen
LOL.![]()
![]()
ZO vreemd, dit is zeker van de frontpage kan die link niet aanklikken blijf ik een wit veld houden en hij blijft ladenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:38 schreef maily het volgende:
Steeds meer Nederlanders wikkelen aluminiumfolie om de deurklinkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat voor muziek instrument speel je?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:40 schreef Sodeknetters het volgende:
Veel plezier allemaal. Ik ga even toonladders oefenenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Keyboardquote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat voor muziek instrument speel je?![]()
Ja van de FPquote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZO vreemd, dit is zeker van de frontpage kan die link niet aanklikken blijf ik een wit veld houden en hij blijft laden
Bij mij doetie het wel gewoon ... op mobiel![]()
O leuk. heb je al die al lang?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:42 schreef maily het volgende:
[..]
Ja van de FP
Bij mij doetie het wel gewoon ... op mobiel
Ik ga lezen!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:38 schreef maily het volgende:
Steeds meer Nederlanders wikkelen aluminiumfolie om de deurklink![]()
![]()
ikklikopdealiminuimomdedeurklinklinkwerktnietbolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Had ik laatst ook al toen iemand een link van de fp plaatstequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
@Jippie kijk dit krijg ik waar ik het laatst over had als ik een link van de FP aan klikquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja snap ik, muziek maken is altijd leuk.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:44 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Heb hem al even inderdaad. Maar ben nu serieus met muziektheorie begonnen. Is nog leuk ook.
Ja hallo, natuurlijk wel ieder kwartier Dettol op die aluminiumfolie spuiten, anders werkt het natuurlijk niet he!![]()
Misschien een tip voor @ieniminimuis aangezien ze na haar verhuizing vroeg welke kleuren verf de boodschap aan bezoek gaven dat ze niet welkom waren?![]()
Zal het melden Dot, dat is inderdaad gek!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
@:Jippie kijk dit krijg ik waar ik het laatst over had als ik een link van de FP aan klik![]()
Hey Jippiequote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:53 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zal het melden Dot, dat is inderdaad gek!
Dacht mention je even kan je het zelf zien.
Vreemd toch?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Moet ik notabene bij een Duitse media website lezenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:38 schreef maily het volgende:
Steeds meer Nederlanders wikkelen aluminiumfolie om de deurklink![]()
![]()
Zeker!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Jippie
Dacht mention je even kan je het zelf zien.
Vreemd toch?![]()
Whut?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:55 schreef Jippie het volgende:
[..]
Moet ik notabene bij een Duitse media website lezen![]()
O zo,quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:57 schreef Jippie het volgende:
[..]
Het bericht over aluminium folie om de deurknop. Op Focus.de.![]()
![]()
Even gekeken, nee dus ook nietquote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:58 schreef Jippie het volgende:
[..]
Kun je wel rechtstreeks op de Frontpage komen Dot?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ookquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Verstandig, ga jij niet samen met de kleine ontbijten in de ochtend?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:58 schreef Jippie het volgende:
[..]
Kun je wel rechtstreeks op de Frontpage komen Dot?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Even gekeken, nee dus ook nietNu zit ik er pas op Jippie zolang heefthij er over gedaan om te laden heb het alleen met de frontpage verder nergensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik kom nooit op de frontpage en inloggen en uitloggen doe ik regelmatigWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Normaal merk ik het niet omdat ier nooit kom, maar nu al twee keer een link aan willen klikken wat hier stond en niet gingWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
T-shirt en sandalen aan. Wel een lange broek, het is tenslotte winter
Onderweg naar de supermarkt nog wel even een schildpad van de (drukke) weg gehaald en aan de overkant gezet. Zo draaien we wel![]()
Ah dat is wel liefquote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:30 schreef devzero het volgende:
T-shirt en sandalen aan. Wel een lange broek, het is tenslotte winter
Onderweg naar de supermarkt nog wel even een schildpad van de (drukke) weg gehaald en aan de overkant gezet. Zo draaien we wel![]()
![]()
Ik maak mijn laptop ieder avond voor het sluiten schoonquote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:30 schreef Lovely het volgende:
Cookies gewist? Misschien met een andere browser proberen?
En ik ga echt niet een andere browser en zo proberen zo ramp vind ik het nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: