juistquote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:59 schreef ToT het volgende:
Net zitten praten met de vrienden waar mijn Aziatische dame bij gelogeerd heeft.
Die hebben haar in die dagen blijkbaar helemaal duidelijk zitten maken hoe relaties werken hier in Europa.
Feitelijk hebben ze gewoon alles zitten vertellen wat ik haar ook al verteld had. Blijkbaar heeft dat haar toen wakker geschud, maar da's gewoon echt veel te laat.
Een te late wake up call. Als je dat had geweten,had haar eerder heen kunnen sturenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:59 schreef ToT het volgende:
Net zitten praten met de vrienden waar mijn Aziatische dame bij gelogeerd heeft.
Die hebben haar in die dagen blijkbaar helemaal duidelijk zitten maken hoe relaties werken hier in Europa.
Feitelijk hebben ze gewoon alles zitten vertellen wat ik haar ook al verteld had. Blijkbaar heeft dat haar toen wakker geschud, maar da's gewoon echt veel te laat.
Precies!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:00 schreef gebrokenglas het volgende:
Vandaar dat ze ineens anders deed, die laatste paar dagen.
LOL.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:07 schreef ToT het volgende:
Ow hij is weer terug bezig met de wereldproblemen op te lossen. Hij heeft ff geen tijd voor relatietherapie.
Misschien had je haar naar kree kunnen sturen, hij zoekt nog iemandquote:
Trump vastbinden en knevelen en tussen een horde geile varkens gooien?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:08 schreef kree het volgende:
[..]
LOL.
Ik heb ze al opgelost in mijn gedachten
alleen als leuk en lief.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Misschien had je haar naar kree kunnen sturen, hij zoekt nog iemand
beste zou zijn omleggen. hij en putin. maargoed. lol wss is het politiek op te lossen?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Trump vastbinden en knevelen en tussen een horde geile varkens gooien?
Zo kort door de bocht weer dit.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:09 schreef kree het volgende:
trouwens dat jullie of van sommige het wereld probleem is hoeveel punten je scoort....
dat boeit mre echt niks dus.
Ach het kan best soms eens ter sprake komen, maar een beetje op een natuurlijke manier. Niet van: "Sow hee, die Trump he enzo! Die weet echt niet waar hij mee bezig is he! Als ik de baas zou zijn van de wereld, nou dan zou ik hem echt wel even een lesje leren zeg enzo!"quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zo kort door de bocht weer dit.
Je staat er niet bij stil dat dat rest van de mensen hier geen behoefte heeft de wereldproblematiek hier in een spelletjestopic te bespreken?
Daar zijn andere subforurms voor.
Je zit hier in DTS, een punten spelletjes topic, kree.
waar? niet dat ik daar ooit klachten over had als ik weer eens wat ter sprake ben?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je staat er niet bij stil dat dat rest van de mensen hier geen behoefte heeft de wereldproblematiek hier in een spelletjestopic te bespreken?
lekker vriendelijk voor de spelers hierquote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:09 schreef kree het volgende:
trouwens dat jullie of van sommige het wereld probleem is hoeveel punten je scoort....
dat boeit mre echt niks dus.
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar gaan we weerquote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:14 schreef kree het volgende:
[..]
waar? niet dat ik daar ooit klachten over had als ik weer eens wat ter sprake ben?
als jullie me weg wil hebben of in ander topic, zeg maar?
\uitraard is het hier de saaiheid ook verder. als er niet iemand is die eens wat zegt.
naar oke zeg maar? ga wel naar KSC ofzo dan.
Idd, gewoon beetje luchtig houden hierquote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach het kan best soms eens ter sprake komen, maar een beetje op een natuurlijke manier. Niet van: "Sow hee, die Trump he enzo! Die weet echt niet waar hij mee bezig is he! Als ik de baas zou zijn van de wereld, nou dan zou ik hem echt wel even een lesje leren zeg enzo!"
nou naja maar je weet sir? jij hebt je er voor jezelf uitgehaald? ik ook gevraagd trouwens. maar okequote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
lekker vriendelijk voor de spelers hier
Ik hield het onder de deken vanmorgen behoorlijk luchtigquote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Idd, gewoon beetje luchtig houden hier
Hoe ver ben je met je krat vandaag?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:20 schreef kree het volgende:
[..]
nou naja maar je weet sir? jij hebt je er voor jezelf uitgehaald? ik ook gevraagd trouwens. maar oke
tis over het algemeen gezellig. dat gezeik over punten heb ik soms moeite mee.
op t randje makkerquote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Hee, we blijven nog steeds marginaal minder saai voor hem dan KSC he!
Dan moet je hier niet komen Kree, het is en blijft ne eenmaal een spelquote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:20 schreef kree het volgende:
[..]
nou naja maar je weet sir? jij hebt je er voor jezelf uitgehaald? ik ook gevraagd trouwens. maar oke
tis over het algemeen gezellig. dat gezeik over punten heb ik soms moeite mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |