Idd, gewoon beetje luchtig houden hierquote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach het kan best soms eens ter sprake komen, maar een beetje op een natuurlijke manier. Niet van: "Sow hee, die Trump he enzo! Die weet echt niet waar hij mee bezig is he! Als ik de baas zou zijn van de wereld, nou dan zou ik hem echt wel even een lesje leren zeg enzo!"
nou naja maar je weet sir? jij hebt je er voor jezelf uitgehaald? ik ook gevraagd trouwens. maar okequote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
lekker vriendelijk voor de spelers hier
Ik hield het onder de deken vanmorgen behoorlijk luchtigquote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Idd, gewoon beetje luchtig houden hier
Hoe ver ben je met je krat vandaag?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:20 schreef kree het volgende:
[..]
nou naja maar je weet sir? jij hebt je er voor jezelf uitgehaald? ik ook gevraagd trouwens. maar oke
tis over het algemeen gezellig. dat gezeik over punten heb ik soms moeite mee.
op t randje makkerquote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Hee, we blijven nog steeds marginaal minder saai voor hem dan KSC he!
Dan moet je hier niet komen Kree, het is en blijft ne eenmaal een spelquote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:20 schreef kree het volgende:
[..]
nou naja maar je weet sir? jij hebt je er voor jezelf uitgehaald? ik ook gevraagd trouwens. maar oke
Ah, jij was 1 van die mensen die bruine bonen aan het hamsteren was?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik hield het onder de deken vanmorgen behoorlijk luchtig
Had je ook iemand om te trakteren op een Dutch oven?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik hield het onder de deken vanmorgen behoorlijk luchtig
KSC is het ook best druk en gaat het niet over puntenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Hee, we blijven nog steeds marginaal minder saai voor hem dan KSC he!
omdat het een topic is voor het halen van punten.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:20 schreef kree het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Elke keer weer hetzelfde. Ik ben er klaar mee.

TR zetten als je er klaar mee bent GGquote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Elke keer weer hetzelfde. Ik ben er klaar mee.
Neequote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Had je ook iemand om te trakteren op een Dutch oven?
beetje jammer alleen dat dit meestal de enige leuke is..\quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan moet je hier niet komen Kree, het is en blijft ne eenmaal een spel
Of je gaat er mee of en zit er niet iedere keer over te klagen
Je vergeet dat veel het hier wel boeien en wel het spel willen spelenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:23 schreef kree het volgende:
[..]
beetje jammer alleen dat dit meestal de enige leuke is..\
dus neem dat punten gezeik maar op de kop toen. mij boeit t niet iig
Die zag de bui al hangenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Neemijn kat zat veilig in de woonkamer
Ja nou hij vindt het daar zelfs nog wat saaier dan hier he.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
KSC is het ook best druk en gaat het niet over punten
Is het nou leuk of saai hier? Of bedoel je het minst saaie topic op FOK!?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:23 schreef kree het volgende:
[..]
beetje jammer alleen dat dit meestal de enige leuke is..\
dus neem dat punten gezeik maar op de kop toen. mij boeit t niet iig
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Neemijn kat zat veilig in de woonkamer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |