Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar decemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Oude dakpannen niet bestand tegen smeltende sneeuw: veel lekkages verwacht
Dakdekkers en verzekeraars verwachten drukke tijden als - in de nacht van zondag op maandag - de dooi inzet, want smeltende sneeuw is steevast het startschot van veel lekkages aan daken. "Het wordt druk, we kunnen niet iedereen tegelijk helpen."
Joris Plugge van DSP Dakdekkers, dat veel wordt ingeschakeld voor spoedklussen, laat weten dat hij nu al veel meldingen krijgt van lekkages door sneeuw. Sterker: "De telefoon staat roodgloeiend. Mensen bellen over lekkages aan dakkapellen, dakgoten, platte daken en lekkages onder dakpannen. Dat is altijd met sneeuw, en vooral wanneer het begint te ontdooien. Vaak heeft er dan een dik pak sneeuw op het dak gelegen. Dat glijdt naar beneden en als de dakgoot het begeeft, gaat het naar binnen lekken."
Sneeuw gaat in de kiertjes zitten
Dakdekker Sander Hermans verwacht vooral na het weekend een grote toeloop. "Wij houden ons hart vast", zegt hij. "Door alle sneeuw staat het water hoger op randen dan gewoonlijk. Als dat gaat smelten, kun je de klok erop gelijkzetten dat mensen massaal beginnen te bellen. Sneeuw gaat altijd gepaard met lekkages."
En de dooi komt eraan, zegt meteoroloog Thijs Smink van Buienradar. "In de nacht naar maandag gaat het dooien. Nederland wordt maandag wakker met zo'n 3 graden. Tot donderdag komt de temperatuur niet meer onder nul. Her en der blijft wat regen vallen ook."
In Nederland liggen er 'nogal wat oude pannen op de daken', zegt dakdekker Hermans. Stuifsneeuw kan zich bij harde wind, zoals die deze dagen waait door Nederland, gemakkelijk onder en tussen die pannen nestelen. "Zolang het vriest, ligt het daar goed. Als het dooit, krijg je lekkages. Bij platte daken en dakkapellen gebeurt dat ook om de haverklap. Water en sneeuw gaan in de kiertjes zitten, als het bevriest zet dat uit en daarna vindt het water gemakkelijk een gaatje om doorheen te kruipen."![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 10-01-2026 14:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
![]()
@hemarookworst je bent weer een plaatsje omhoog geblubt zie ikWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
Maar gisteren niet toen zei hij zelf dat hij een plaats gezakt was
ja en? Ik zie nu pas dat hij weer een gestegen isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Het is her en der spekglad.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:17 schreef Lovely het volgende:
Liep wel irritant door de sneeuw,op sommige plekken lag er nog best veel
Dus je moest soms met de armen gespreid over de stoep en de weg lopen.
Geduld
(zelfst. naamw.)
Iets dat op is tegen de middag.![]()
Heb je ook gewandeld?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is her en der spekglad.
Dus je moest soms met de armen gespreid over de stoep en de weg lopen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waar auto's gereden hebben wel, je zag het glimmmen..quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus je moest soms met de armen gespreid over de stoep en de weg lopen.
Nadeel is ook dat je de stoeprand niet ziet. Maar voorzichtig lopen dan wil het wel![]()
![]()
Ik had het graag gezienquote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus je moest soms met de armen gespreid over de stoep en de weg lopen.![]()
![]()
Ja, even naar de supermarkt.quote:
Heerlijk nu buiten. Ook nog even foto's gemaakt, want de winterpret zal morgen wel voor het laatst zijn.Geduld
(zelfst. naamw.)
Ik loop over de weg. De stoep heeft, onzichtbaar onder de sneeuw, van die verradelijke gladde stukken en is ook niet vlak..quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Waar auto's gereden hebben wel l, je zag het glimmmen..
Nadeel is ook dat je de stoeprand niet ziet. Maar voorzichtig lopen dan wil het welGeduld
(zelfst. naamw.)
Update: inmiddels is het -5 in de woonkamer. Zojuist nog een raider uit 1982 gevonden, hiermee zullen we het moeten doen. De eettafel hebben we eerder al op gestookt, nu is de vraag welke stoelen blijven, de rode of de blauwe. Verder hebben we gepraat, ik schijn een leuke vrouw te hebben.
Update 2: stroom, internet, tv, alles werkt weer. Inmiddels het bureau opgeruimd, weggewuifd en mijn nieuwe wakkerwordplek geïnstalleerd. Waar het bureau staat/stond komt een hoekje voor Jyske.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Dus als er iets vlak gaat, ben jij het?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik loop over de weg. De stoep heeft, onzichtbaar onder de sneeuw, van die verradelijke gladde stukken en is ook niet vlak..Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Overdrijven is ook een vak hequote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:41 schreef _UserName_ het volgende:
Update: inmiddels is het -5 in de woonkamer. Zojuist nog een raider uit 1982 gevonden, hiermee zullen we het moeten doen. De eettafel hebben we eerder al op gestookt, nu is de vraag welke stoelen blijven, de rode of de blauwe. Verder hebben we gepraat, ik schijn een leuke vrouw te hebben.
Update 2: stroom, internet, tv, alles werkt weer. Inmiddels het bureau opgeruimd, weggewuifd en mijn nieuwe wakkerwordplek geïnstalleerd. Waar het bureau staat/stond komt een hoekje voor Jyske.
Ik moest denken aan het Troikalied van drs. Pquote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:41 schreef _UserName_ het volgende:
Update 2: stroom, internet, tv, alles werkt weer. Inmiddels het bureau opgeruimd, weggewuifd en mijn nieuwe wakkerwordplek geïnstalleerd. Waar het bureau staat/stond komt een hoekje voor Jyske.![]()
Gelukkig alles opgelost!![]()
Welk liedje?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:42 schreef maily het volgende:
[..]
Ik moest denken aan het Troikalied van drs. P![]()
Gelukkig alles opgelost!Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Je kan zo stukken in de krant gaan schrijvenquote:
Over 30 jaar heb je het met Jyske nog over die barre winterdag in 2026 toen in winterse omstandigheden de stroom uitviel en niets het meer deed en de eettafel de openhaard in ging om het weer warm in huis te krijgen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:41 schreef _UserName_ het volgende:
Update 2: stroom, internet, tv, alles werkt weer. Inmiddels het bureau opgeruimd, weggewuifd en mijn nieuwe wakkerwordplek geïnstalleerd. Waar het bureau staat/stond komt een hoekje voor Jyske.
Geduld
(zelfst. naamw.)
verder dan redacteur op een of ander rechts stormfront "nieuws" pagina ben ik nog niet gekomenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan zo stukken in de krant gaan schrijven
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja, en dat op het moment dat ik haar uit bed haalde, de stroom weer aan ging, alsmede de slimme lampen gingen knipperen en mama zowat plat gingquote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Over 30 jaar heb je het met Jyske nog over die barre winterdag in 2026 toen in winterse omstandigheden de stroom uitviel en niets het meer deed en de eettafel de openhaard in ging om het weer warm in huis te krijgen.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Je kan het altijd gaan proberenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:44 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
verder dan redacteur op een of ander rechts stormfront "nieuws" pagina ben ik nog niet gekomen
mwah, nee.. ik houd het bij lollige verhaaltjes op facebook zo nu en dan.. ik weet dat ik leuk kan schrijven maar vaak is het van korte duur als ik me ergens in stort, net als het leven van Jyske..quote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
De muis doet het ineens niet meer
Even de batterij vervangenGeduld
(zelfst. naamw.)
quote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Hij doet het alweer, maar de voorraad batterijen is bijna op. Vandeweek even aanvullen.Geduld
(zelfst. naamw.)
niet om mezelf een veer in de reet te steken, maar ben wel aardig goed geworden zonder handmatige muis, maar gewoon met vingers over je trackpad enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Better safe than sorry.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Hij doet het alweer, maar de voorraad batterijen is bijna op. Vandeweek even aanvullen.![]()
![]()
https://www.action.com/nl(...)L-BR-API-multimedia-(M)&utm_content=batteries&utm_term=batterijen%20action&utm_id=google_ads_20023484628&gad_source=1&gad_campaignid=20023484628&gclid=CjwKCAiAjojLBhAlEiwAcjhrDhVEs5_BuMFLoz1Wz-DS5URe4qallpGykAjP97dD9xlKE7wWckg0CxoC3MQQAvD_BwEquote:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: