Het is her en der spekglad.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:17 schreef Lovely het volgende:
Liep wel irritant door de sneeuw,op sommige plekken lag er nog best veel
Heb je ook gewandeld?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is her en der spekglad.
Dus je moest soms met de armen gespreid over de stoep en de weg lopen.
Waar auto's gereden hebben wel, je zag het glimmmen..quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik had het graag gezienquote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, even naar de supermarkt.quote:
Ik loop over de weg. De stoep heeft, onzichtbaar onder de sneeuw, van die verradelijke gladde stukken en is ook niet vlak..quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Waar auto's gereden hebben wel l, je zag het glimmmen..
Nadeel is ook dat je de stoeprand niet ziet. Maar voorzichtig lopen dan wil het wel
Dus als er iets vlak gaat, ben jij het?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik loop over de weg. De stoep heeft, onzichtbaar onder de sneeuw, van die verradelijke gladde stukken en is ook niet vlak..
Overdrijven is ook een vak hequote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:41 schreef _UserName_ het volgende:
Update: inmiddels is het -5 in de woonkamer. Zojuist nog een raider uit 1982 gevonden, hiermee zullen we het moeten doen. De eettafel hebben we eerder al op gestookt, nu is de vraag welke stoelen blijven, de rode of de blauwe. Verder hebben we gepraat, ik schijn een leuke vrouw te hebben.
Update 2: stroom, internet, tv, alles werkt weer. Inmiddels het bureau opgeruimd, weggewuifd en mijn nieuwe wakkerwordplek geïnstalleerd. Waar het bureau staat/stond komt een hoekje voor Jyske.
Ik moest denken aan het Troikalied van drs. Pquote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:41 schreef _UserName_ het volgende:
Update: inmiddels is het -5 in de woonkamer. Zojuist nog een raider uit 1982 gevonden, hiermee zullen we het moeten doen. De eettafel hebben we eerder al op gestookt, nu is de vraag welke stoelen blijven, de rode of de blauwe. Verder hebben we gepraat, ik schijn een leuke vrouw te hebben.
Update 2: stroom, internet, tv, alles werkt weer. Inmiddels het bureau opgeruimd, weggewuifd en mijn nieuwe wakkerwordplek geïnstalleerd. Waar het bureau staat/stond komt een hoekje voor Jyske.
Welk liedje?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:42 schreef maily het volgende:
[..]
Ik moest denken aan het Troikalied van drs. P![]()
Gelukkig alles opgelost!
Je kan zo stukken in de krant gaan schrijvenquote:
Over 30 jaar heb je het met Jyske nog over die barre winterdag in 2026 toen in winterse omstandigheden de stroom uitviel en niets het meer deed en de eettafel de openhaard in ging om het weer warm in huis te krijgen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:41 schreef _UserName_ het volgende:
verder dan redacteur op een of ander rechts stormfront "nieuws" pagina ben ik nog niet gekomenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan zo stukken in de krant gaan schrijven
Ja, en dat op het moment dat ik haar uit bed haalde, de stroom weer aan ging, alsmede de slimme lampen gingen knipperen en mama zowat plat gingquote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Over 30 jaar heb je het met Jyske nog over die barre winterdag in 2026 toen in winterse omstandigheden de stroom uitviel en niets het meer deed en de eettafel de openhaard in ging om het weer warm in huis te krijgen.
Je kan het altijd gaan proberenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:44 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
verder dan redacteur op een of ander rechts stormfront "nieuws" pagina ben ik nog niet gekomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |