En ja hoor, je moet mij wel hebben hequote:
Je bent ook zo'n fucking blinde bokkenlul he; ik zat net over mijn Aziatische dame te praten toen jij het onderwerp veranderde naar Trump omdat we hier nooit serieus ergens over praten!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:35 schreef kree het volgende:
[..]
Neeeeee maargoed er zijn wel momenten ja dat het totaal 0 of niks zegt.
maar neem ze voor lief, soms is het ook leuk.
Politiekquote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:36 schreef kree het volgende:
[..]
beetje wereldpolitiek dat is waar ik me zorgen om maak.
Nouja, ik wil weer punten pakken dus ik moet ergens beginnenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ja hoor, je moet mij wel hebben he![]()
Rustaaagh Tottie!!!!!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Je bent ook zo'n fucking blinde bokkenlul he; ik zat net over mijn Aziatische dame te praten toen jij het onderwerp veranderde naar Trump omdat we hier nooit serieus ergens over praten!
Niet dat ik veel meer te melden had over het gesprek met die vrienden van me, maar je moest zo nodig het gesprek kapen omdat jij de enige interessante persoon hier in het topic bent, in je eigen benevelde brein!
Ga je maar ff elders zorgen gaan zitten maken dan.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:36 schreef kree het volgende:
[..]
beetje wereldpolitiek dat is waar ik me zorgen om maak.
En dan begin je maar bij mij ttttsssssquote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nouja, ik wil weer punten pakken dus ik moet ergens beginnen
weet ik, maar mag ook hier. is re nog wat boeiends en vragen naar elkaar hoe je denkt.quote:
Maak de volgende keer niet eerst een halve krat soldaat voor je hier komt; het kan hier echt gezellig en leuk zijn zonder gelul over Trump, AI, luie stagiaires enz.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:38 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik, maar mag ook hier. is re nog wat boeiends en vragen naar elkaar hoe je denkt.
Maar maakt niet uit, ik verhuis
scheelt jullie ook weer hier.
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:39 schreef kree het volgende:
succes met bolk tegen elkaar zeggen
LOL.
ZO vreemd, dit is zeker van de frontpage kan die link niet aanklikken blijf ik een wit veld houden en hij blijft ladenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:38 schreef maily het volgende:
Steeds meer Nederlanders wikkelen aluminiumfolie om de deurklink
Wat voor muziek instrument speel je?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:40 schreef Sodeknetters het volgende:
Veel plezier allemaal. Ik ga even toonladders oefenen
Keyboardquote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat voor muziek instrument speel je?
Ja van de FPquote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZO vreemd, dit is zeker van de frontpage kan die link niet aanklikken blijf ik een wit veld houden en hij blijft laden
O leuk. heb je al die al lang?quote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:42 schreef maily het volgende:
[..]
Ja van de FP
Bij mij doetie het wel gewoon ... op mobiel
Ik ga lezen!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:38 schreef maily het volgende:
Steeds meer Nederlanders wikkelen aluminiumfolie om de deurklink
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |