abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 10 januari 2026 @ 20:56:09 #226
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_219802972
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 20:55 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Hoeveel aanslagen op ICE-agenten zijn er al geweest?
Hier loop je met open ogen in natuurlijk. in b4 'pas nog met een auto'
Laffe huichelaar
pi_219802975
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 20:48 schreef hondonspain het volgende:

[..]
Amerika zit vol met wapens en er is een enorme anti-ICE beweging die geen probleem heeft met aanslagen op agenten dus dat masker is logisch en in bijna alle landen doen arrestatie teams dit.
Maar als je dan ziet hoe ze die aanhouding aanpakten, dan lijkt het er niet op.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_219802986
Ik heb zelf alleen al vele video’s gezien waarin ICE aantoonbaar hun mandaat te buiten gaat. En ik ben niet op zoek naar die materie. Tegelijkertijd zal het ongetwijfeld zo zijn dat het merendeel van de ICE’ers getrouw hun werk doet. Maar het feit dat Amerikanen nogal sceptisch zijn, ik snap het ja.

Daarin oogst links en rechts, extreem en gematigd, Dem en Rep, de winst van tientallen jaren kutbeleid en politiek korte termijn geneuzel. Gefeliciteerd want ze zitten in dezelfde boot.
pi_219802989
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 20:48 schreef hondonspain het volgende:

[..]
Amerika zit vol met wapens en er is een enorme anti-ICE beweging die geen probleem heeft met aanslagen op agenten dus dat masker is logisch en in bijna alle landen doen arrestatie teams dit.
Hoe groot is die enorme groep die geen probleem heeft met aanslagen op agenten? Over hoeveel mensen hebben we het dan?
"Pools are perfect for holding water"
pi_219802995
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 20:50 schreef Ali_boo het volgende:
@:HowardRoark

Wat vrijblijvende advies van mijn kant :9

[ x ]
Ho, dit is NWS hè .
pi_219803000
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 20:50 schreef Chivaz het volgende:

[..]
We hebben het over fatsoenlijke democratieën, daar valt de EU per definitie niet onder. Maar als we dan toch de EU als voorbeeld moeten nemen dan zien we dat het open grenzen beleid ook in Europa zorgt voor enorme spanningen en dat remigratie steeds meer bespreekbaar wordt.
Ik sluit het niet uit dat er straks landen zijn die uit de EVRM stappen en beginnen met deporteren van gelukszoekers.
Wat dat betreft zijn de sociaal democraten in Denemarken daar al over aan het spreken alleen het EVRM houd het nog tegen.
Wat lees ik hier?
pi_219803005
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 20:06 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Ze was dus eerder al de weg aan het blokkeren. Wat bezielt dit soort idioten.
Weet je, het is niet alleen een vraag die mij bezighoudt. Ook de mensen op X zijn op zoek naar antwoordden. Daar vond ik iemand die een mogelijke verklaring heeft voor dit fenomeen.

twitter

En eerlijk gezegd vind ik het niet eens vergezocht
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_219803018
quote:
9s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 20:56 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Hier loop je met open ogen in natuurlijk. in b4 'pas nog met een auto'
Als er een enorme groep anti-ICE demonstranten zijn die aanslagen niet schuwen dan verwacht ik op zijn minst een aantal voorbeelden waaruit dat dan zou moeten blijken.
pi_219803031
quote:
11s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 20:58 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Weet je, het is niet alleen een vraag die mij bezighoudt. Ook de mensen op X zijn op zoek naar antwoordden. Daar vond ik iemand die een mogelijke verklaring heeft voor dit fenomeen.

[ x ]

Ja Ali, we weten inmiddels allemaal wel dat er bij jou altijd toch op een of andere manier iets seksistisch achter zit.
pi_219803041
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 20:59 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Als er een enorme groep anti-ICE demonstranten zijn die aanslagen niet schuwen dan verwacht ik op zijn minst een aantal voorbeelden waaruit dat dan zou moeten blijken.
Nee joh, dat is niets meer dan Howards stemmingmakerij tegen een bij elkaar gelogen vijandsbeeld. Doet ie altijd. En blijft lekker vaag, zodat hij nooit hoeft te specificeren hoe groot dat risico/gevaar is.

Maar heus, ICE agenten moeten omwille van hun eigen veiligheid toch wel erg gewelddadig en escalerend optreden, want er is een enorme meute extremistische woke-linksen die maar wat graag agenten af wil knallen.

Dus dat rechtvaardigt zijn gewenste 'genadeloze optreden' volledig, snap je?
pi_219803066
quote:

[..]

[ x ]

Daar gaat je bloed toch van koken.
pi_219803082
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 20:53 schreef Ericr het volgende:

[..]
Met klopjachten en oppakken met gebruik van geweld van mensen die wel legaal zijn maar waar een minimaal vermoeden al groot machtsvertoon oplevert?

Illegalen en dan vooral criminele illegalen uitzetten zullen weinig tegen zijn. Tegen het opzetten van een politiestaat wel. Die gasten achten zichzelf boven de wet en gedragen zich ook zo.

Waarschijnlijk de natte droom van bepaalde rechtse stromingen hier maar laten we hier maar niet beginnen aan dat hellende vlak. Waarbij dan ook nog eens nazi retoriek als vervangingstheorie wordt gebezigd of groepen worden weg gezet als ongedierte.
Ik denk dat je jezelf hierin vergist dat mensen niets zouden hebben tegen het deporteren van (criminele) illegalen. Het feit dat er zoiets bestaat genaamd sanctuary states en sanctuary cities zegt wat dat betreft al genoeg.
Dat is ook meteen de reden dat ICE op die plaatsen erg zichtbaar te werk gaan, ze moeten immers wel.
pi_219803084
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 20:58 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Wat lees ik hier?
Niets nieuws in ieder geval.
pi_219803111
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 20:50 schreef Chivaz het volgende:

[..]
We hebben het over fatsoenlijke democratieën, daar valt de EU per definitie niet onder. Maar als we dan toch de EU als voorbeeld moeten nemen dan zien we dat het open grenzen beleid ook in Europa zorgt voor enorme spanningen en dat remigratie steeds meer bespreekbaar wordt.
Ik sluit het niet uit dat er straks landen zijn die uit de EVRM stappen en beginnen met deporteren van gelukszoekers.
Wat dat betreft zijn de sociaal democraten in Denemarken daar al over aan het spreken alleen het EVRM houd het nog tegen.
Het open grenzen beleid is Schengen, niet EU.
Niet alle EU-landen vallen daar onder en een aantal Schengenlanden zijn geen EU.
pi_219803135
https://x.com/LibOrNormal/status/2009997666655285318

:X
Niet zo slim, mevrouw.

Off-topic, waarom kunnen er geen tweets meer worden geplaatst via het vogeltje bovenin?

twitter

twitter

[ Bericht 31% gewijzigd door Tjoent op 10-01-2026 21:16:46 ]
pi_219803140
quote:

[..]

[ x ]

Ik denk dat het een epidemie is van mentale gezondheidsproblemen en dan vooral onder jonge liberale vrouwen. Het is ook steeds die groep die je de meest bizarre stunts ziet uithalen bij dit soort protesten.

pi_219803157
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 21:04 schreef Wantie het volgende:

[..]
Niets nieuws in ieder geval.
De EU (of de landen binnen de EU) zijn dus geen fatsoenlijke democratieën… helder
pi_219803164
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 21:11 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
De EU (of de landen binnen de EU) zijn dus geen fatsoenlijke democratieën… helder
Nee, die mening van hem :7
pi_219803166
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 21:09 schreef Tjoent het volgende:
https://x.com/LibOrNormal/status/2009997666655285318

:X
Niet zo slim, mevrouw.

Off-topic, waarom kunnen er geen tweets meer worden geplaatst via het vogeltje bovenin?
Je moet “X” vervangen voor “twitter”.
pi_219803170
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 21:09 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Ik denk dat het een epidemie is van mentale gezondheidsproblemen en dan vooral onder jonge liberale vrouwen. Het is ook steeds die groep die je de meest bizarre stunts ziet uithalen bij dit soort protesten.

[ afbeelding ]
Die grafiek zegt niets .
pi_219803203
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 21:12 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Je moet “X” vervangen voor “twitter”.
Bedankt, vriend! :)
pi_219803205
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 21:04 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik denk dat je jezelf hierin vergist dat mensen niets zouden hebben tegen het deporteren van (criminele) illegalen. Het feit dat er zoiets bestaat genaamd sanctuary states en sanctuary cities zegt wat dat betreft al genoeg.
Dat is ook meteen de reden dat ICE op die plaatsen erg zichtbaar te werk gaan, ze moeten immers wel.
Ligt alleen een stuk genuanceerder waarom die zaken überhaupt bestaan. Botte bijl methode geeft sommigen een stijfje maar in staten met grote migrantengroepen (legaal) werkt dat averechts. Daarnaast gaat het nog steeds om mensen en geen ongedierte zoals het door sommigen wordt bestempeld. Niet iedere illegaal zorgt voor overlast. Daarmee niet gezegd dat ze mogen blijven maar humanere aanpak gaat meer opleveren dan de huidge.
  zaterdag 10 januari 2026 @ 21:18:05 #248
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_219803211
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 21:09 schreef RotatoR het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dus nu zijn we al bezig om in plaats van 1 vrouw, maar gewoon hele groepen vrouwen verdacht te maken? :?

Mijn hemel zeg.. 8)7
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 10 januari 2026 @ 21:19:29 #249
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_219803221
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 21:18 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Dus nu zijn we al bezig om in plaats van 1 vrouw, maar gewoon hele groepen vrouwen verdacht te maken? :?

Mijn hemel zeg.. 8)7
risicoprofiel gespot
  zaterdag 10 januari 2026 @ 21:20:30 #250
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_219803226
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 21:19 schreef Twiitch het volgende:

[..]
risicoprofiel gespot
Je denkt dat ik jong ben? Wat lief van je! O+
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin