Ik snap het niet, maar goed, weet het ook niet verders.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Die zie je ook niet met een sub forum ban. Volgens mij is ONZ ook al verboten. Hier kan ik me niet voorstellen. Maar ja
yvonne kwam met een vers fruit opmerking. Maar Fred post in klaagbaak ofzo.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:17 schreef sly-nl het volgende:
Maar was er een aanleiding om te denken dat Fred F. op vakantie is dan, dames? Misschien ligt is ie wel gewoon te knuffelen..
Waar dan YIphonen, hier in deze sc?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:18 schreef Soury het volgende:
[..]
yvonne kwam met een vers fruit opmerking. Maar Fred post in klaagbaak ofzo.
Raar wel.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:18 schreef Soury het volgende:
[..]
yvonne kwam met een vers fruit opmerking. Maar Fred post in klaagbaak ofzo.
Nee in dat DTS topicquote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:19 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Waar dan YIphonen, hier in deze sc?
Ja vond ik ookquote:
Ach ja wie wil er nou op nr1 staan daarquote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:25 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja dat dus en verder zeg ik er maar niets over.
Goffer ik wou net naar mijn bed gaan.quote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Goffer ik wou net naar mijn bed gaan.
Jawel, bij jou ook?quote:
Hier ook, ik ga mijn bed opzoeken. Morgen wil ik weer op tijd opstaan.quote:
truste kerelquote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier ook, ik ga mijn bed opzoeken. Morgen wil ik weer op tijd opstaan.
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:45 schreef sly-nl het volgende:
Kon er geen worst van breien, dat hele FredFruit-verhaal. Zat eerst al te zoeken in KLB, door in eerste ˈinst(ə)nsē- een foute subforum-vermelding van die muisDaarna las ik in dat dts raadselachtig gedoe
Ik ben een beetje dom. Weet je toch?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:50 schreef Soury het volgende:
[..]Je kan toch kijken waar de beste man post in zijn pohi
Ik loer vaak in pohi'squote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:53 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ik ben een beetje dom. Weet je toch?
[ afbeelding ]
succes!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier ook, ik ga mijn bed opzoeken. Morgen wil ik weer op tijd opstaan.
Ja soms wil je meer weten over iemand, zeker als iemand in r&p een verhaal ophangt, en die blijkt een hele vage klaagbaak en onzin pohi te hebbenquote:
dat is een van de belangrijkste redenenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja soms wil je meer weten over iemand, zeker als iemand in r&p een verhaal ophangt, en die blijkt een hele vage klaagbaak en onzin pohi te hebben
Ja precies, ik doorzie vaak ook wel een newbie die ineens in allerlei topics post alsof je gelijk thuis bentquote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:00 schreef maily het volgende:
[..]
dat is een van de belangrijkste redenen
maar zo vallen kloontjes ook vaak op .... hun manier van posten, in welke topics ze posten .....
PSIESquote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja precies, ik doorzie vaak ook wel een newbie die ineens in allerlei topics post alsof je gelijk thuis bent
Was hier donderdag nog.quote:
Fijn weekend!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:59 schreef maily het volgende:
[..]
lekker weekend! en het heeft weer gesneeuwd .....
dank!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:04 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Fijn weekend!
Sneeuw rules!!
Doch, pas op!!
[ afbeelding ]
Goede tips, zo sly je minder snel uit.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:04 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Fijn weekend!
Sneeuw rules!!
Doch, pas op!!
[ afbeelding ]
Dame Shii.quote:
Hoi Fruit! Wel apart in dat topic.. Ik las wel zoiets dat je op 'Ferien' was gestuurd.. Of ging dat alleen om dat dts (wat dat dan ook precies zijn mogeuh)?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goede tips, zo sly je minder snel uit.
Voor die tips heb ik geen sneeuw nodigquote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:04 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Fijn weekend!
Sneeuw rules!!
Doch, pas op!!
[ afbeelding ]
Heer sly, ja is specifiek voor dat forum.As always.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:09 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoi Fruit! Wel apart in dat topic.. Ik las wel zoiets dat je op 'Ferien' was gestuurd.. Of ging dat alleen om dat dts (wat dat dan ook precies zijn mogeuh)?
Je gaat nogal eens over de tongquote:
Bijzonder en raar, laat ik het daar maar bij houden.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer sly, ja is specifiek voor dat forum.As always.
Beter dan dat ze me vergeten.quote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:13 schreef Soury het volgende:
Als ze over je lullen ben je interessant
Interessant of irritant.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:13 schreef Soury het volgende:
Als ze over je lullen ben je interessant
quote:
Maar dat is mein freund.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:17 schreef maily het volgende:
[..]
er wordt zowat elke dag om je gevraagd
Kan twee kanten op, maar idd beter dan dat niemand je mist.quote:
Als je denkt een beetje band met iemand te hebben en ze laten je gewoon vallen kan dat best hard zijn. maar daar leer je ook weer van .quote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan twee kanten op, maar idd beter dan dat niemand je mist.
Ananas.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:21 schreef sly-nl het volgende:
Plakzooi!
Zekerz maken binnenkort. Kan alleen wel wat meer groenten bij en wat zoets.Banaantje ofzoww
Beef and Bok Choy Stir Fry
https://www.slenderkitchen.com/recipe/beef-and-bok-choy-stir-fry
[ afbeelding ]
Dat geldt niet alleen voor fok.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als je denkt een beetje band met iemand te hebben en ze laten je gewoon vallen kan dat best hard zijn. maar daar leer je ook weer van .
Ziet er wel lekker uit.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:21 schreef sly-nl het volgende:
Plakzooi!
Zekerz maken binnenkort. Kan alleen wel wat meer groenten bij en wat zoets.Banaantje ofzoww
Beef and Bok Choy Stir Fry
https://www.slenderkitchen.com/recipe/beef-and-bok-choy-stir-fry
[ afbeelding ]
Nog beter.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:29 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Jep! Wilde ik ook nog typenMango zou ook kenne!
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:31 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Zag/interpreteerde het eigenlijk volledig los van fok![]()
Maar ik ben een beetje dom, zoals je al wist wast niet?
[ afbeelding ]
Een onlineband is wel wat anders dan dat je iemand irl hebt ontmoet. Weet niet om welke band het nu gaat. Maar soms is het gewoon wat het is en zegt het al genoeg dat iemand je laat vallen, hoe zuur het ook is.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als je denkt een beetje band met iemand te hebben en ze laten je gewoon vallen kan dat best hard zijn. maar daar leer je ook weer van .
Daarom zeg ik ook daar leer je van.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:34 schreef Shii het volgende:
[..]
Een onlineband is wel wat anders dan dat je iemand irl hebt ontmoet. Weet niet om welke band het nu gaat. Maar soms is het gewoon wat het is en zegt het al genoeg dat iemand je laat vallen, hoe zuur het ook is.
Jij ook en sly niet uit.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:38 schreef sly-nl het volgende:
Okeej, ik peer 'm. Was gezelly!
Nighty night en goed weekend!
Rotterdamse gabber van me.quote:
Je weet tog, gozer.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Rotterdamse gabber van me.![]()
Dit is dus een voorbeeld van iemand die me nooit laat vallen.
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:48 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Je weet tog, gozer.
[ afbeelding ]
Een krat zonder bier.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:59 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ben helemaal in de winterstemming. Kijk in een krat en kom kleding tegen waarvan ik niet eens weet dat ik ze had.
Bier staat in de koelkast.quote:
Met dit weer kan je je kratje bier niet eens buiten laten staan.quote:
Dat kan hier soberso al niet.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 02:10 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Met dit weer kan je je kratje bier niet eens buiten laten staan.
Ze ruiken het gewoon.quote:
Ach ja, tijdje geleden is zelfs onze deurmat meegenomen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 02:19 schreef EvilSkittle het volgende:
Een man z’n bier jatten…respectloos!
Moet dan wel een hele mooie geweest zijn!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 02:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ach ja, tijdje geleden is zelfs onze deurmat meegenomen.
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 02:33 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Moet dan wel een hele mooie geweest zijn!
Is de moeite wel waard.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....hier om je mars te breken.
Nog even terugkomend op dit verhaal.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 02:33 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Moet dan wel een hele mooie geweest zijn!
Twee partijen die iets kleins volledig uit de hand laten lopen. Het schieten van die ICE agent snap ik niet, want het is niet alsof daarmee een voertuig abrupt tot stand komt.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 02:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nog even terugkomend op dit verhaal.
https://www.hln.be/buiten(...)Zk3xbHISQQ&slug_rd=1
Hoe sta jij er nu in ? Ik weet het niet meer.
quote:Waar het hier op neerkomt is dat dit niet gebeurd was als één van de partijen verstandig was geweest. Aangezien je het als burger altijd aflegt tegen gewapende overheidsfunctionarissen is het beter dat jij in ieder geval verstandig handelt. Vecht het beleid aan in de rechtszaal, niet op straat.
We hadden het er eerder over en in een talkshow , weet niet meer welke, werd gewoon hetzelfde gesprek gevoerd. Met exact dezelfde argumenten. Dat vond ik best opvallend.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 02:53 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Twee partijen die iets kleins volledig uit de hand laten lopen. Het schieten van die ICE agent snap ik niet, want het is niet alsof daarmee een voertuig abrupt tot stand komt.
Zoals ik in NWS schreef:
[..]
Zijn jullie broers ?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 02:53 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Twee partijen die iets kleins volledig uit de hand laten lopen. Het schieten van die ICE agent snap ik niet, want het is niet alsof daarmee een voertuig abrupt tot stand komt.
Zoals ik in NWS schreef:
[..]
Daar hadden wij dus moeten zitten! Lekker bijverdienen met een beetje ouwehoeren aan zo’n tafel en achter de schermen met de dames van de make-up alles doen wat God verboden heeft.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 03:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We hadden het er eerder over en in een talkshow , weet niet meer welke, werd gewoon hetzelfde gesprek gevoerd. Met exact dezelfde argumenten. Dat vond ik best opvallend.
Even aan m’n pa vragen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 03:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zijn jullie broers ?
Satan
@:alynak116834
·
3m
Replying to
@:IjtsmaJohan
Als meneer agent tegen mij zegt dat ik de auto uit moet komen, vraag ik hem waar hij me wil hebben.
Dit heeft ervoor gezorgd dat ik weinig gaten in mijn lijf heb.
Als ice fout was had ze het kunnen uitvechten in de rechtbank.
Maar ze koos voor gas geven.
Wel heel opvallend dit.quote:
Schijnt ook best leuk te verdienen. Hier kost het alleen maar geld.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 03:30 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Daar hadden wij dus moeten zitten! Lekker bijverdienen met een beetje ouwehoeren aan zo’n tafel en achter de schermen met de dames van de make-up alles doen wat God verboden heeft.
Op eigen risico. warning.quote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 03:48 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@:mario390
Ik ga slapen, freon!![]()
mij of Jade Anna ?quote:
Je ziet niet het hele beeld Mario. Dit zijn de influencers, modellen en actrices. Er zijn ook ook genoeg leuke dames.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 04:05 schreef mario390 het volgende:
waarom zien de midzwanziger blondies van julie zo uit?
Wat is leuk ? Ik zou na 10 minuten met haar al klaar zijn. Tuurlijk heeft ze een leuk lichaam maar dat zegt helemaal niks. Een omhulsel.quote:
Was ze niet boos ?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 04:16 schreef mario390 het volgende:
mutti zei hoe kann je de 10 cm ijs in koelkast niet zien ,zij heeft gemakt maar werd erst in de volgenden uren de ijs weg zijn
Jij wist het niet. Sta nog wel tweede ?quote:
De maand is net begonnen. Kalm blijven en er zijn.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 04:34 schreef mario390 het volgende:
nee en schlechte nacht hij heeft zwaar nur 5 vorsprung als ik slaap werd hij spelen denk ik de u name is veel te vroeg![]()
Weet ik. Maar jij weet ook dat het om de laatste dagen kan gaan. Dus blijf rustig en kijk waar je kan scoren. Is nu even niet maar na het weekend wel weer.quote:
Koffie.quote:
Je zit verkeerdquote:
Nog niet goed wakker zeker, zal een bakkie voor je klaar zettenquote:
Hoe gaat het ?quote:
Morguh Pullupquote:
Hullo allebei, ook vroegquote:
Ja, was weer op tijd wakker.quote:
Blijf het een aparte vogel vinden, wel heel mooiquote:
Is chaos geweest daar he hopelijk nu beter bereikbaarquote:Op zaterdag 10 januari 2026 06:14 schreef pullup het volgende:
Ga zo weere ens kijken of ik Utrecht haal
Picasso.quote:
Zebravink ?quote:
Deze weet ik nietquote:
De vogel op de afbeelding is de zwarte koekoekswouw (Aviceda leuphotes).quote:Op zaterdag 10 januari 2026 06:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Deze weet ik nietGewoonlijk staat het er wel bij ergens
Is een roofvogelquote:Op zaterdag 10 januari 2026 06:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Deze weet ik nietGewoonlijk staat het er wel bij ergens
Had ik even geen zin inquote:Op zaterdag 10 januari 2026 06:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is een roofvogel
Is ook makkelijk zoeken, op het plaatje gaan staan, rechtermuisknop en dan zoeken met google lens aanklikken
Snap ik, ik denk er niet altijd aan om te doenquote:
Waar kwam je die tegen?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 06:36 schreef FreshFruit het volgende:
Kom ik een trui van mijn vader tegen. even slikken.
Goedemorgen Draakje. Ik had een krat met winterkleding opengetrokken. En deze zat er ook tussen.quote:
Goeiemorgen Fresh. Ik dacht misschien wat kleding ooit overgenomen na xijn overlijden. Maar dan wist je dat je kleding van hem hebt.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen Draakje. Ik had een krat met winterkleding opengetrokken. En deze zat er ook tussen.
Ik wist echt niet dat ik deze had, Wel nog het Burberry sjaaltje van mijn moeder.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Goeiemorgen Fresh. Ik dacht misschien wat kleding ooit overgenomen na xijn overlijden. Maar dan wist je dat je kleding van hem hebt.
Niet dat je elkaar op straat tegenkwam, gewoon een langszwevende trui
O je moeder is er ook niet meer?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wist echt niet dat ik deze had, Wel nog het Burberry sjaaltje van mijn moeder.
Ze zijn binnen een jaar gaan hemelen 68 en 64quote:
Jeetje, dat us ook veel te jongquote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze zijn binnen een jaar gaan hemelen 68 en 64
Mis ze ook nog steeds.quote:
Natuurlijk, ze zijn altijd je warme nest, degenen waar je je echt thuis mocht voelenquote:
Heb nu ook mijn eigen thuis natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Natuurlijk, ze zijn altijd je warme nest, degenen waar je je echt thuis mocht voelen
Logisch, maar ouders waar je altijd terecht kunt zijn toch andersquote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb nu ook mijn eigen thuis natuurlijk.
Hey Birdiequote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jij vindt dit ook weer he
[..]
[..]
Ma <----
Goedemorgen Missquote:
Shoequote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:09 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Goedemorgen Miss![]()
Ook zo koud bij jou?
Wat een bikkel zegquote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:10 schreef RedShoe het volgende:
Loopt een in zijn korte broek bij de dam
Dat ken ikquote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:10 schreef RedShoe het volgende:
Loopt een in zijn korte broek bij de dam
Frisjes ja.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Shoe
Het is hier -1 maar gevoelstempratuur is -8
Ice man.quote:
Hoe voel je dat?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Shoe
Het is hier -1 maar gevoelstempratuur is -8
Gisteren deze leukerd in de tuin hier gespot, een koksmeeuw, maar volgens mij is het een jonkie nog aan dat koppie te zienquote:
Okquote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Door buiten te gaan staan, maar dat zegt mijn weer app op de laptop en mijn smartwatch
Combinatie werkelijke temperatuur en de hoeveelheid wind.quote:
Okquote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:39 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Combinatie werkelijke temperatuur en de hoeveelheid wind.
Daar is een grafiek voor.
Gebeurd wel vaker dat je niet kan zien wat je wel voelt.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 10:49 schreef chufi het volgende:
Het voeld als -10 maar ik zie dat dat dus niet kan
Het zou hier voelen als -13 maar vond het best meevallen, was niet kouder dan dinsdag, toen vond ik het veel kouder op de scootquote:Op zaterdag 10 januari 2026 10:49 schreef chufi het volgende:
Het voeld als -10 maar ik zie dat dat dus niet kan
Heb gisteren en vandaag vast gezeten met de scoot dat opvoeren wat je beloofd komt ook niets van hequote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gebeurd wel vaker dat je niet kan zien wat je wel voelt.![]()
Klopt tochquote:Op zaterdag 10 januari 2026 10:49 schreef chufi het volgende:
Het voelt als -10 maar ik zie dat dat dus niet kan
Middagquote:
Sowieso mensen zijn gek gewordenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:20 schreef RedShoe het volgende:
Geen ruitensproeivloeistof meer te krijgen![]()
Alleen 15 euro bij een tankstationhet is te gek voor woorden
Pakketten/benodigdheden voor snert en hutspot ookquote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:28 schreef Goitske het volgende:
[..]
Sowieso mensen zijn gek geworden
Als ik zie wat sommigen aan boodschappen halen
Het is niet alsof we in de middle of nowhere zitten we en de komende weken elke nacht een meter sneeuw valt
Bij de plaatselijke buurtsuper was zelfs alle bloem en broodbak mixen uitverkocht. Dat ik denk waarom....
Ja want met dit weer kun je natuurlijk geen spaghetti eten of wat anders dan moet je winter voerquote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:33 schreef maily het volgende:
[..]
Pakketten/benodigdheden voor snert en hutspot ook
enquote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:44 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ja want met dit weer kun je natuurlijk geen spaghetti eten of wat anders dan moet je winter voer
Ga je sit-in houden voor de deur nu?quote:
Heb rum gekocht.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga je sit-in houden voor de deur nu?
Koen, ben jij het?quote:
Nou dat is simpel op te lossen, melk warm maken, stuk chocola er in mikken en roeren tot hij gesmolten is. Ook nog eens lekkerderquote:
Ik heb vooral zinin curry worst maken Maja moet eerst worst en passata halen daarvoorquote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:50 schreef maily het volgende:
[..]
en
Hutspot en erwtensoep uitverkocht; vooral omdat we slaafs de aanbeveling van de supermarkt volgen
Die kaarsjesquote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:57 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zag deze toevallig ook nog voorbij komen maar ik hou het bij warme melk en stuk chocolade er inquote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:57 schreef Goitske het volgende:
[..]
Nou dat is simpel op te lossen, melk warm maken, stuk chocola er in mikken en roeren tot hij gesmolten is. Ook nog eens lekkerder
Dat je zo in de magen van een koe staat te roeren? Ja dat is vieschquote:
Dat is bij insemineren.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat je zo in de magen van een koe staat te roeren? Ja dat is viesch![]()
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Darmkanaal zodat je weet of de spuit goed zit.quote:
Nou echtquote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:28 schreef Goitske het volgende:
[..]
Sowieso mensen zijn gek geworden
Als ik zie wat sommigen aan boodschappen halen
Het is niet alsof we in de middle of nowhere zitten we en de komende weken elke nacht een meter sneeuw valt
Bij de plaatselijke buurtsuper was zelfs alle bloem en broodbak mixen uitverkocht. Dat ik denk waarom....
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:44 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Nou echt![]()
Gister wel veel lege schappen, omdat er niet werd aangevuld.
Gewoon alles netjes gevuld hierquote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:44 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Nou echt![]()
Gister wel veel lege schappen, omdat er niet werd aangevuld.
Dat is wel heel leeg...quote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Check deze even.![]()
https://www.instagram.com/reels/DTSECMSjDDU/
Sex met een ijsbeer is pas koud.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:48 schreef pullup het volgende:
Maar goed ik vond het tyfus koud hoor vandaag
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sex met een ijsbeer is pas koud.
Dat betwijfel ik zeer eigenlijkquote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sex met een ijsbeer is pas koud.
Is Action nog niet doorgedrongen in Friesland?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:57 schreef RedShoe het volgende:
Online maar ruitenspul besteld....veel goedkoper dan de 15 euro bij het tankstation.
Wasdah ?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is Action nog niet doorgedrongen in Friesland?
28,99 Euro op Marktplaatsquote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:57 schreef RedShoe het volgende:
Online maar ruitenspul besteld....veel goedkoper dan de 15 euro bij het tankstation.
Natuurlijk welquote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor 5 literquote:
Hier vanmorgen nog volop in de schappen, 5 liter voor 3,50quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:05 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Natuurlijk wel![]()
Ook daar was alles op.
Eksjunquote:
Over een jaartje of 30quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik krijg het binnenkort.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier vanmorgen nog volop in de schappen, 5 liter voor 3,50
Maar ze hebben wel suikerbrood, dat maakt het een klein beetje goed.quote:
De lekkerstequote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar ze hebben wel suikerbrood, dat maakt het een klein beetje goed.
Maandag denk ik.quote:
True storyquote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar ze hebben wel suikerbrood, dat maakt het een klein beetje goed.
Warm was het inderdaad niet.. hier scheen wel de zonquote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:48 schreef pullup het volgende:
Maar goed ik vond het tyfus koud hoor vandaag
Moi Lovy.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Warm was het inderdaad niet.. hier scheen wel de zon
Van welke filmset hebben ze die gegrepenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:23 schreef marcb1974 het volgende:
Hehe, eindelijk gaat er eens 1 de cel in
[ afbeelding ]
Een cold case.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:23 schreef marcb1974 het volgende:
Hehe, eindelijk gaat er eens 1 de cel in
[ afbeelding ]
Hoezo filmset? Dat is allemaal echt hoorquote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Van welke filmset hebben ze die gegrepen
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo filmset? Dat is allemaal echt hoor
Amai zeg zulleke , hoe geraakt u hier ?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:32 schreef marcb1974 het volgende:
WTF piano,
nmbs is nog triester dan de ns
https://www.hln.be/brecht(...)emming-aan~a52a1524/
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Amai zeg zulleke , hoe geraakt u hier ?
T wordt echt triest als je het hele artikel leestquote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Amai zeg zulleke , hoe geraakt u hier ?
Waar moet jij rechtsaf?quote:
Witte Reus natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:57 schreef marcb1974 het volgende:
Weten jullie waarom je cocaine moet wassen
En hoe doe je dat? Welk wasmiddel gebruik je
https://www.nu.nl/binnenl(...)-brabant-na-tip.html
Dit snap ik nooit...quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:57 schreef marcb1974 het volgende:
Weten jullie waarom je cocaine moet wassen
En hoe doe je dat? Welk wasmiddel gebruik je
https://www.nu.nl/binnenl(...)-brabant-na-tip.html
Je gaat toch ff een dagje posten om die lui te pakken en te kijken wie er komt en gaat?quote:De inval van het pand in de Raadhuisstraat vond plaats rond 2.00 uur in de nacht. De politie kwam de cocaïnewasserij op het spoor door een tip, zegt een woordvoerder tegen NU.nl. Er zijn geen personen aangetroffen in de woning. Er zijn daarom ook nog geen arrestaties verricht.
Kan ook om urgentie gaan GOA. Het was in een woning dan gaat veiligheid voor.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dit snap ik nooit...
[..]
Je gaat toch ff een dagje posten om die lui te pakken en te kijken wie er komt en gaat?
Is de politie nou zo dom.... of .... anders....
Cocaïne ontploft niet....quote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kan ook om urgentie gaan GOA. Het was in een woning dan gaat veiligheid voor.
Ja, maar een dagje meer of minder....maakt ook niet meer uit.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:06 schreef FreshFruit het volgende:
Die coke witwassen is nogal een chemisch proces.
Dat is de afweging die ze moeten maken. Maar snap je punt zeker.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, maar een dagje meer of minder....maakt ook niet meer uit.
"geen idee edelachtbare, ik verhuurde het aan een een stel expats, ze betaalden altijd netjes op tijd, nooit problemen, ik snap er niets van"quote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:08 schreef FreshFruit het volgende:
En ze gaan natuurlijk wel onderzoek doen wat begint bij de eigenaar van de woning.
Lekker!! Smakelijk!quote:
Vertel dat ook even aan de bewoners van deze flatsquote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Cocaïne ontploft niet....
Maar goed.. het zal wel een reden hebben...
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vertel dat ook even aan de bewoners van deze flats
[ afbeelding ]
Valt wel mee, je hebt alleen water nodig.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:06 schreef FreshFruit het volgende:
Die coke witwassen is nogal een chemisch proces.
Yep! Hemelsbreed 500 m. vanaf mijn werk ontploft.quote:
En Witte Reusquote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Valt wel mee, je hebt alleen water nodig.
"Edelachtbare, ik rust mijn koffer"quote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Yep! Hemelsbreed 500 m. vanaf mijn werk ontploft.
Deze dame weet.quote:
Als je goede ogen hebt, kan je het zienquote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:22 schreef FreshFruit het volgende:
Maar even serieus. Volgens mij gebruiken ze aceton om de coke uit de kleding te krijgen.
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:22 schreef FreshFruit het volgende:
Maar even serieus. Volgens mij gebruiken ze aceton om de coke uit de kleding te krijgen.
Die kannetjes hebben wij ook in de fabriekquote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je goede ogen hebt, kan je het zien
[ afbeelding ]
Moet je je kleren achter laten als je naar huis gaat?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die kannetjes hebben wij ook in de fabriek
Nee, maar ze zijn altijd wel lekker fris gewassenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moet je je kleren achter laten als je naar huis gaat?
In Witte Reus natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee, maar ze zijn altijd wel lekker fris gewassen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |