Had ik even geen zin inquote:Op zaterdag 10 januari 2026 06:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is een roofvogel
Is ook makkelijk zoeken, op het plaatje gaan staan, rechtermuisknop en dan zoeken met google lens aanklikken
Snap ik, ik denk er niet altijd aan om te doenquote:
Waar kwam je die tegen?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 06:36 schreef FreshFruit het volgende:
Kom ik een trui van mijn vader tegen. even slikken.
Goedemorgen Draakje. Ik had een krat met winterkleding opengetrokken. En deze zat er ook tussen.quote:
Goeiemorgen Fresh. Ik dacht misschien wat kleding ooit overgenomen na xijn overlijden. Maar dan wist je dat je kleding van hem hebt.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen Draakje. Ik had een krat met winterkleding opengetrokken. En deze zat er ook tussen.
Ik wist echt niet dat ik deze had, Wel nog het Burberry sjaaltje van mijn moeder.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Goeiemorgen Fresh. Ik dacht misschien wat kleding ooit overgenomen na xijn overlijden. Maar dan wist je dat je kleding van hem hebt.
Niet dat je elkaar op straat tegenkwam, gewoon een langszwevende trui
O je moeder is er ook niet meer?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wist echt niet dat ik deze had, Wel nog het Burberry sjaaltje van mijn moeder.
Ze zijn binnen een jaar gaan hemelen 68 en 64quote:
Jeetje, dat us ook veel te jongquote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze zijn binnen een jaar gaan hemelen 68 en 64
Mis ze ook nog steeds.quote:
Natuurlijk, ze zijn altijd je warme nest, degenen waar je je echt thuis mocht voelenquote:
Heb nu ook mijn eigen thuis natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Natuurlijk, ze zijn altijd je warme nest, degenen waar je je echt thuis mocht voelen
Logisch, maar ouders waar je altijd terecht kunt zijn toch andersquote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb nu ook mijn eigen thuis natuurlijk.
Hey Birdiequote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jij vindt dit ook weer he
[..]
[..]
Ma <----
Goedemorgen Missquote:
Shoequote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:09 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Goedemorgen Miss![]()
Ook zo koud bij jou?
| Forum Opties | |
|---|---|