Dat is de afweging die ze moeten maken. Maar snap je punt zeker.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, maar een dagje meer of minder....maakt ook niet meer uit.
"geen idee edelachtbare, ik verhuurde het aan een een stel expats, ze betaalden altijd netjes op tijd, nooit problemen, ik snap er niets van"quote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:08 schreef FreshFruit het volgende:
En ze gaan natuurlijk wel onderzoek doen wat begint bij de eigenaar van de woning.
Lekker!! Smakelijk!quote:
Vertel dat ook even aan de bewoners van deze flatsquote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Cocaïne ontploft niet....
Maar goed.. het zal wel een reden hebben...
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vertel dat ook even aan de bewoners van deze flats
[ afbeelding ]
Valt wel mee, je hebt alleen water nodig.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:06 schreef FreshFruit het volgende:
Die coke witwassen is nogal een chemisch proces.
Yep! Hemelsbreed 500 m. vanaf mijn werk ontploft.quote:
En Witte Reusquote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Valt wel mee, je hebt alleen water nodig.
"Edelachtbare, ik rust mijn koffer"quote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Yep! Hemelsbreed 500 m. vanaf mijn werk ontploft.
Deze dame weet.quote:
Als je goede ogen hebt, kan je het zienquote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:22 schreef FreshFruit het volgende:
Maar even serieus. Volgens mij gebruiken ze aceton om de coke uit de kleding te krijgen.
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:22 schreef FreshFruit het volgende:
Maar even serieus. Volgens mij gebruiken ze aceton om de coke uit de kleding te krijgen.
Die kannetjes hebben wij ook in de fabriekquote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je goede ogen hebt, kan je het zien
[ afbeelding ]
Moet je je kleren achter laten als je naar huis gaat?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die kannetjes hebben wij ook in de fabriek
Nee, maar ze zijn altijd wel lekker fris gewassenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moet je je kleren achter laten als je naar huis gaat?
In Witte Reus natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee, maar ze zijn altijd wel lekker fris gewassen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |