Heer sly, ja is specifiek voor dat forum.As always.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:09 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoi Fruit! Wel apart in dat topic.. Ik las wel zoiets dat je op 'Ferien' was gestuurd.. Of ging dat alleen om dat dts (wat dat dan ook precies zijn mogeuh)?
Je gaat nogal eens over de tongquote:
Bijzonder en raar, laat ik het daar maar bij houden.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer sly, ja is specifiek voor dat forum.As always.
Beter dan dat ze me vergeten.quote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:13 schreef Soury het volgende:
Als ze over je lullen ben je interessant
Interessant of irritant.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:13 schreef Soury het volgende:
Als ze over je lullen ben je interessant
quote:
Maar dat is mein freund.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:17 schreef maily het volgende:
[..]
er wordt zowat elke dag om je gevraagd
Kan twee kanten op, maar idd beter dan dat niemand je mist.quote:
Als je denkt een beetje band met iemand te hebben en ze laten je gewoon vallen kan dat best hard zijn. maar daar leer je ook weer van .quote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan twee kanten op, maar idd beter dan dat niemand je mist.
Ananas.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:21 schreef sly-nl het volgende:
Plakzooi!
Zekerz maken binnenkort. Kan alleen wel wat meer groenten bij en wat zoets.Banaantje ofzoww
Beef and Bok Choy Stir Fry
https://www.slenderkitchen.com/recipe/beef-and-bok-choy-stir-fry
[ afbeelding ]
Dat geldt niet alleen voor fok.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als je denkt een beetje band met iemand te hebben en ze laten je gewoon vallen kan dat best hard zijn. maar daar leer je ook weer van .
Ziet er wel lekker uit.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:21 schreef sly-nl het volgende:
Plakzooi!
Zekerz maken binnenkort. Kan alleen wel wat meer groenten bij en wat zoets.Banaantje ofzoww
Beef and Bok Choy Stir Fry
https://www.slenderkitchen.com/recipe/beef-and-bok-choy-stir-fry
[ afbeelding ]
Nog beter.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:29 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Jep! Wilde ik ook nog typenMango zou ook kenne!
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:31 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Zag/interpreteerde het eigenlijk volledig los van fok![]()
Maar ik ben een beetje dom, zoals je al wist wast niet?
[ afbeelding ]
Een onlineband is wel wat anders dan dat je iemand irl hebt ontmoet. Weet niet om welke band het nu gaat. Maar soms is het gewoon wat het is en zegt het al genoeg dat iemand je laat vallen, hoe zuur het ook is.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als je denkt een beetje band met iemand te hebben en ze laten je gewoon vallen kan dat best hard zijn. maar daar leer je ook weer van .
Daarom zeg ik ook daar leer je van.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:34 schreef Shii het volgende:
[..]
Een onlineband is wel wat anders dan dat je iemand irl hebt ontmoet. Weet niet om welke band het nu gaat. Maar soms is het gewoon wat het is en zegt het al genoeg dat iemand je laat vallen, hoe zuur het ook is.
Jij ook en sly niet uit.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:38 schreef sly-nl het volgende:
Okeej, ik peer 'm. Was gezelly!
Nighty night en goed weekend!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |