enquote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:44 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ja want met dit weer kun je natuurlijk geen spaghetti eten of wat anders dan moet je winter voer
Ga je sit-in houden voor de deur nu?quote:
Heb rum gekocht.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga je sit-in houden voor de deur nu?
Koen, ben jij het?quote:
Nou dat is simpel op te lossen, melk warm maken, stuk chocola er in mikken en roeren tot hij gesmolten is. Ook nog eens lekkerderquote:
Ik heb vooral zinin curry worst maken Maja moet eerst worst en passata halen daarvoorquote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:50 schreef maily het volgende:
[..]
en
Hutspot en erwtensoep uitverkocht; vooral omdat we slaafs de aanbeveling van de supermarkt volgen
Die kaarsjesquote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:57 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze zijn binnen een jaar gaan hemelen 68 en 64
Ik zag deze toevallig ook nog voorbij komen maar ik hou het bij warme melk en stuk chocolade er inquote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:57 schreef Goitske het volgende:
[..]
Nou dat is simpel op te lossen, melk warm maken, stuk chocola er in mikken en roeren tot hij gesmolten is. Ook nog eens lekkerder
Dat je zo in de magen van een koe staat te roeren? Ja dat is vieschquote:
Dat is bij insemineren.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat je zo in de magen van een koe staat te roeren? Ja dat is viesch![]()
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze zijn binnen een jaar gaan hemelen 68 en 64
Darmkanaal zodat je weet of de spuit goed zit.quote:
Nou echtquote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:28 schreef Goitske het volgende:
[..]
Sowieso mensen zijn gek geworden
Als ik zie wat sommigen aan boodschappen halen
Het is niet alsof we in de middle of nowhere zitten we en de komende weken elke nacht een meter sneeuw valt
Bij de plaatselijke buurtsuper was zelfs alle bloem en broodbak mixen uitverkocht. Dat ik denk waarom....
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:44 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Nou echt![]()
Gister wel veel lege schappen, omdat er niet werd aangevuld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |