Het programma met de muis. Altijd leukquote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:42 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mooi!@
Ik zag je nog lopen vanmiddag op de Nieuwmarkt met Marc-seventy4 en Badeend! Leuk!
[ afbeelding ]
Die post in een ander sc.quote:
Al sneeuw bij you, of zit je te breien en nog niet langs/tussendoor de begonia's gegluurd?quote:
Vanavond ging het hard, nu niet meer. Ik hoop dat er vannacht een pak valt. Heerlijkquote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:49 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Al sneeuw bij you, of zit je te breien en nog niet langs/tussendoor de begonia's gegluurd?
Ik was verrast met die film. Puntje van mijn stoel, lekker gewelddadigquote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ben blijven kijken .... en dat doe ik niet vaak
Hier nog niets.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Vanavond ging het hard, nu niet meer. Ik hoop dat er vannacht een pak valt. Heerlijk
Moet ik door een rietje etenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:57 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hier nog niets.
Als je morgen uitglijdt en je kaak breekt, piep je wel anders!
Hier is alle sneeuw weggeregend.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Vanavond ging het hard, nu niet meer. Ik hoop dat er vannacht een pak valt. Heerlijk
Houd je wel van, heh.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was verrast met die film. Puntje van mijn stoel, lekker gewelddadig
Al het geweld is verdiendquote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:59 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Houd je wel van, heh.![]()
Ik kan persoonlijk dan steeds minder tegen grof geweld in series of films. Wat ik las -en een beetje zag- van dat Sisu, doet me al rap besluiten het niet te kijken.
Ja uhh de bad guy's.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:02 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoe dan "verdiend"? Ik begrijp je niet..
Ah, je bedoelde misschien dat al die gasten die klappen kregen in die film het wel verdienden?quote:
Is hij hier ook al verbannen?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:03 schreef Shii het volgende:
[..]
Die komt wel weer tevoorschijn morgen.
De ballpoint was vast leeg van al die streepjes zetten bij Fred F. te L.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:06 schreef Shii het volgende:
[..]
Denk het niet, ik zie geen streepje. Maar morgen bedoelde ik eigenlijk vandaag.
Die zie je ook niet met een sub forum ban. Volgens mij is ONZ ook al verboten. Hier kan ik me niet voorstellen. Maar jaquote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:06 schreef Shii het volgende:
[..]
Denk het niet, ik zie geen streepje. Maar morgen bedoelde ik eigenlijk vandaag.
Hoi sly!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:08 schreef sly-nl het volgende:
[..]
De ballpoint was vast leeg van al die streepjes zetten bij Fred F. te L.
En hoi!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |