Oh daarom heb ik er nog nooit van gehoord. Tering oud man.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:11 schreef chufi het volgende:
Ik zag vandaag Sisu 2 ...
1946 , oost finland
En wat vond je er van? Goed?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:11 schreef chufi het volgende:
1946 , oost finland
Hoiquote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:57 schreef Domnivoor het volgende:
Aoibhin en ik hebben vanavond The Cloverfield Paradox gekeken. Wat een baggerfilm
Hoi sly.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:16 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoi![]()
Soms is -mijn persoonlijke voorkeur hiervoor heeft The Guardian- een goed medium raadplegen best handig en zit je niet naar een kut film te kijken/waste of time![]()
In offloading the film to Netflix, Paramount has saved themselves a sorry box office failure. Like with December’s Bright, an underwhelming genre piece will likely attract a large audience on the streaming platform but it’s unlikely that many will finish the film feeling satisfied. The Cloverfield franchise is rumored to grow even more later this year with a second world war-set thriller potentially unspooling in October. If this is the level of what we can expect then maybe the next surprise release should be not releasing it at all.
https://www.theguardian.c(...)field-paradox-review
waar is mijn vriend?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:11 schreef chufi het volgende:
1946 , oost finland
Slaap zequote:
Hoi hoiquote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hoi sly.
Als ik een film niet leuk vind zet ik hem tegenwoordig gewoon uit.
La Guardian:quote:
Oh jeequote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:17 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ging laatst op een legoblokje staan. Komt wel dichtbij zo.
Hier ben ik.quote:
Oh Sisu 1 was echt top. Deze ook?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:11 schreef chufi het volgende:
1946 , oost finland
Ik kijk meestal alleen een film dus kan hem zonder problemen uitzetten. En van tevoren eventueel een trailerquote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:24 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoi hoi.
Mja, meestal weet ik wel wat ik ga kijken (mede door erover te lezen als ik twijfel). Zelden kud dan.
Maar als ik iets helemaal niet ken, lees ik er liever meer over alvorens ervoor te gaan zitten met chips, bier en de gehele harem!@
Ga jij maar ff zoeken.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:36 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Duckstad
![]()
Nee, denk dat hij iemand anders bedoelt. Ff zoekennn
Goeie film gezien vanavond. Sentimental Value.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:36 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Duckstad
![]()
Nee, denk dat hij iemand anders bedoelt. Ff zoekennn
Aaah, laatst nog aan iemand getipt!!quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Goeie film gezien vanavond. Sentimental Value.
Nice !!!quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:37 schreef sly-nl het volgende:
[..]
https://www.theguardian.c(...)r-in-terrific-sequel
Ja hoor.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:38 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Aaah, laatst nog aan iemand getipt!!![]()
Alles welletjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |