Gewoon precies wat iedereen 48uur geleden ook al kon zien en zei. Maar goed, nu is er dus bewijs.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:18 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Tot zover de tegengestelde commando’s.
Tot zover alleen maar even kind wegbrengen.
Tot zover sprong voor de auto om haar tegen te houden.
En meteen ook duidelijk hoe snel alles gaat.
De vrouw rijdt weg na secondes-gesprek met een ICE-kwibus die haar deur links open wil trekken. ICE kwiebus nummer twee sprong voor haar auto van rechts, terwijl ze naar rechts draait schampt ze zijn linkerheup, waarop hij om de auto liep en het werkje nog even echt goed wilde afmaken. Natuurlijk zelfverdediging, joh!quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:11 schreef HowardRoark het volgende:
De vrouw rijdt op de agent in.
Het mag duidelijk zijn dat men bepaalde kringen ICE als een soort van vijand wordt gezien en men daarom de realiteit mbt deze tragische schietpartij graag wil verdraaien, maar je houdt enkel jezelf voor de gek.
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:20 schreef Firuze60 het volgende:
Zo klaar als een klontje. Executie op klaarlichte dag.
Trollquote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:20 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
De vrouw rijdt weg na secondes-gesprek met een ICE-kwibus die haar deur links open wil trekken. ICE kwiebus nummer twee sprong voor haar auto van rechts, terwijl ze naar rechts draait schampt ze zijn linkerheup, waarop hij om de auto liep en het werkje nog even echt goed wilde afmaken. Natuurlijk zelfverdediging, joh!
Waarom? Ik blijk nu dus gewoon gelijk te hebben want er is op het filmpje te zien dat het precies zo is gegaan als ik al letterlijk 2 dagen lang zegquote:
Nee, maar leuk geprobeerd.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:22 schreef incel het volgende:
[..]
Waarom? Ik blijk nu dus gewoon gelijk te hebben want er is op het filmpje te zien dat het precies zo is gegaan als ik al letterlijk 2 dagen lang zeg
Kijk anders even het filmpje 10 reacties voor jou of heb je die ook gemist?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:22 schreef Ama het volgende:
Maar ik zie dat sommige mensen nog steeds niet kunnen loslaten dat ze niet op hem is in gereden.
Vermoeiende act zo…quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:20 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
De vrouw rijdt weg na secondes-gesprek met een ICE-kwibus die haar deur links open wil trekken. ICE kwiebus nummer twee sprong voor haar auto van rechts, terwijl ze naar rechts draait schampt ze zijn linkerheup, waarop hij om de auto liep en het werkje nog even echt goed wilde afmaken. Natuurlijk zelfverdediging, joh!
https://streamable.com/s8dramquote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:22 schreef Ama het volgende:
Maar ik zie dat sommige mensen nog steeds niet kunnen loslaten dat ze niet op hem is in gereden.
Heb ik al gezien en eerder vandaag ook. En ik blijf bij alles wat ik gezegd heb de afgelopen dagen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:22 schreef incel het volgende:
[..]
Kijk anders even het filmpje 10 reacties voor jou of heb je die ook gemist?
Dat ze hem raakte kwam omdat hij er met een snoekduik voor sprong ofzo?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:22 schreef Ama het volgende:
Deze activistische vrouw rijdt op de agent in, vanuit alle hoeken is dit zichtbaar, daarmee gebruikt zij haar auto als wapen en brengt de agent in een positie waarbij er een meer dan redelijke kans is op (ernstig) lichamelijk letsel. De agent mag dan zijn wapen gebruiken.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:20 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Het gewoon blijven herhalen ook hè.quote:
Precies, hij struikelt over haar auto terwijl ze zelf weg wil rijdenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:22 schreef Ama het volgende:
Niet je ongelijk kunnen toegeven ondanks overtuigend bewijs. Oke ja het is niet voor iedereen weggelegd I guess.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb ik al gezien en eerder vandaag ook. En ik blijf bij alles wat ik gezegd heb de afgelopen dagen.
Tijd voor Specsavers danquote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb ik al gezien en eerder vandaag ook. En ik blijf bij alles wat ik gezegd heb de afgelopen dagen.
Fixed.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:20 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Zo klaar als een klontje. Executie Suicide by cop op klaarlichte dag.
Amerika staat dan ook bekend om zijn uitstekend opleideingsapparaat voor politie etc en de hoge eisen die ze stellen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:15 schreef AchJa het volgende:
[..]
Door mensen die daadwerkelijk in de VS als ordehandhaver zijn opgeleid?
Ondertussen noemt Noem haar een terrorist die haar auto als wapen heeft gebruikt.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:24 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Deze activistische vrouw rijdt op de agent in, vanuit alle hoeken is dit zichtbaar, daarmee gebruikt zij haar auto als wapen en brengt de agent in een positie waarbij er een meer dan redelijke kans is op (ernstig) lichamelijk letsel. De agent mag dan zijn wapen gebruiken.
[..]
Het gewoon blijven herhalen ook hè.
Het gaat een bepaald type mens niet om de waarheid, maar om politiek tribalisme. 'ICE is kut', 'ICE is Trump', 'Trump is kut', dus moet dit wel opzettelijk zijn en die vrouw onschuldig.
Ja, ga nog meer natrappen tegen iemand die is vermoord...quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:29 schreef incel het volgende:
Ze trekt ook zo'n typisch hoofd wat je al die klimaat activisten en pro pallies en greta turnsbergs etc ook altijd ziet trekken wanneer ze ervan overtuigd zijn dat ze in hun gelijk staan.
[ afbeelding ]
Zo'n zelfingenomen woke kop. "Wat ik doe is belangrijker dan alles en jullie wetten en regels gelden niet want wat wij hier doen is goed"
massapsychose
Dat vind ik dan ook weer zo ambivalent er aan. Stel, stel, dat ze met opzet (geloof ik nog steeds niet) even gas gegeven heeft en met vol bewustzijn dacht, die sukkel zal ik even pakken met mijn 2000kilo bolide? Welk redelijk denkend mens gelooft dat nu echt?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:26 schreef Questular het volgende:
[..]
Amerika staat dan ook bekend om zijn uitstekend opleideingsapparaat voor politie etc en de hoge eisen die ze stellen.
Nou, een heel leger Fokkers.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:31 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat vind ik dan ook weer zo ambivalent er aan. Stel, stel, dat ze met opzet (geloof ik nog steeds niet) even gas gegeven heeft en met vol bewustzijn dacht, die sukkel zal ik even pakken met mijn 2000kilo bolide? Welk redelijk denkend mens gelooft dat nu echt?
Nee het is gewoon patroonherkenning en constatering.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:31 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, ga nog meer natrappen tegen iemand die is vermoord...
Nee hoor, de beelden tonen het dus aan dat zij haar auto als wapen heeft gebruikt. Zie ook bodycam footage.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:30 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ondertussen noemt Noem haar een terrorist die haar auto als wapen heeft gebruikt.
En heel trouw herhaal jij continu die leugen...
Spijker op z’n kop.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:29 schreef incel het volgende:
Ze trekt ook zo'n typisch hoofd wat je al die klimaat activisten en pro pallies en greta turnsbergs etc ook altijd ziet trekken wanneer ze ervan overtuigd zijn dat ze in hun gelijk staan.
[ afbeelding ]
Zo'n zelfingenomen woke kop. "Wat ik doe is belangrijker dan alles en jullie wetten en regels gelden niet want wat wij hier doen is goed"
massapsychose
Onze eigen csi psycholoog, heb je je bevindingen al gedeeld met Homeland security?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:29 schreef incel het volgende:
[ afbeelding ]
massapsychose
Toch zie ik het gewoon vaker bij dat soort mensen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:33 schreef Questular het volgende:
[..]
Onze eigen csi psycholoog, heb je je bevindingen al gedeeld met Homeland security?
Ik heb het vaak met van die Eliot incel types. Heel eng volk.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:34 schreef incel het volgende:
[..]
Toch zie ik het gewoon vaker bij dat soort mensen.
[ afbeelding ]
Ze heeft gevochten voor de rechten van Somaliërs die geen fuck om haar gevenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:29 schreef incel het volgende:
[ afbeelding ]
massapsychose
Voorbeelden?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:35 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik heb het vaak met van die Eliot incel types. Heel eng volk.
Vertel. Ik hoor dat soort vehalen heel vaak. Maar ik kan je vertellen dat dat voor de militairen iig niet opgaat. Dat zijn gewoon professionals, zij doen ook gewoon aan opdracht gerichte commandovoering (mission command zoals dat bij hun heet). Ja je hebt daar ook domme loempia's tussen zitten maar die heb je ook bij ons.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:26 schreef Questular het volgende:
Amerika staat dan ook bekend om zijn uitstekend opleideingsapparaat voor politie etc en de hoge eisen die ze stellen.
Het is nog altijd geen Sudan. Ze weten best wel hoe ze misdaden moeten oplossen en kunnen prima onderzoeken.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:26 schreef Questular het volgende:
[..]
Diep triest dat je hulpverleners/handhavers van hun werk gaat afhouden voor mensen die massa toeslagenfraude plegen of wat het ook was. Waar moet het dan fout gegaan zijn dat je dit soort fratsen gaat uithalen dan? Door wie of wat wordt je bestuurt?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:35 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ze heeft gevochten voor de rechten van Somaliërs die geen fuck om haar geven
Welk bodycam footage is dan nu al vrij gegeven en van welke 'agent' en kom even niet aan met fakerommel.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:32 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee hoor, de beelden tonen het dus aan dat zij haar auto als wapen heeft gebruikt. Zie ook bodycam footage.
Ja, ga gewoon door met natrappen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:32 schreef incel het volgende:
[..]
Nee het is gewoon patroonherkenning en constatering.
Ik vind het diep triest dat zij en zoveel andere mensen slachtoffer zijn van deze hysterie en niet meer rationeel na kunnen denken en belachelijke acties uithalen.
Dat tonen de beelden niet aan.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:32 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee hoor, de beelden tonen het dus aan dat zij haar auto als wapen heeft gebruikt. Zie ook bodycam footage.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:35 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Als ze de intentie had ‘m omver te rijden waarom liet ze ‘m dan een rondje om de auto lopen en filmen terwijl ze relaxed met ‘t raam open zat?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:32 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ah, nu is zij de dader?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:39 schreef incel het volgende:
[..]
Dus we mogen dit nieuwsbericht en/of de dader niet meer bespreken omdat ze dood is?
Tja, wat je bij zulke mensen vaak ziet is een radicale drang voor systeemverandering.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:34 schreef incel het volgende:
[..]
Toch zie ik het gewoon vaker bij dat soort mensen.
[ afbeelding ]
Overal stennis schoppen, demonstreren, snelwegen blokkeren, ICE blokkeren en dan zo'n zelfingenomen kop van "Wat wij doen is het belangrijkste ooit" en denken boven de wet te staan tsja.... Het is triest dat die mensen allemaal in zo'n waan leven waar ze dit normaal vinden.
Dat blijkt uit het filmpje ja. Zij was de dader en reed in met een moordwapen op een agent (slachtoffer) die zijn werk aan het uitoefenen was.quote:
Hij staat links, zij wil hem volgens jou doodrijden, dus stuurt ze naar rechts.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:32 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee, dat blijkt niet uit het filmpje.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:42 schreef incel het volgende:
[..]
Dat blijkt uit het filmpje ja. Zij was de dader en reed in met een moordwapen op een agent (slachtoffer) die zijn werk aan het uitoefenen was.
Jesusmina! Denk je dat echt? OMGquote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:42 schreef incel het volgende:
[..]
Dat blijkt uit het filmpje ja. Zij was de dader en reed in met een moordwapen op een agent (slachtoffer) die zijn werk aan het uitoefenen was.
Ik heb geen idee, klinkt ingewikkeld maar zou best mogelijk zijn. Hoe dan ook vind ik het gewoon gevaarlijk deze extreem linkse radicalisatie dat mensen tegenwoordig zelfs denken dat het oke is om met een auto van 2000kg op agenten die gewoon hun werk doen en de wet aan het handhaven zijn in te rijden omdat jij gelooft dat jij gelijk hebt. Gewoon terrorisme inderdaad.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:41 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, wat je bij zulke mensen vaak ziet is een radicale drang voor systeemverandering.
Men wil het liefst de heleboel platbranden en dan iets nieuws bouwen. Een enorme haat en antipathie jegens de eigen Westerse cultuur en het eigen land is hierbij doorslaggevend. Diepe haat jegens het eigenen, pathologische liefde voor alles dat 'anders' is. Daarom willen zulke mensen illegale migranten ook in het land houden, zelfs al zijn het criminelen.
Alleen bij Charliequote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:39 schreef incel het volgende:
[..]
Dus we mogen dit nieuwsbericht en/of de dader niet meer bespreken omdat ze dood is?
klopt, maar deze heel duidelijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:40 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat tonen de beelden niet aan.
Maar je hebt geen keus hè.
Ik vrees dat ze vooral het vrijheidsstrijdertje tegen het fascistische regime aan het spelen was. Zorgelijke denkbeelden.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:35 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Integendeel, ze raakt de agent eerst nog vol. Zie ook de bodycam beelden.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:42 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hij staat links, zij wil hem volgens jou doodrijden, dus stuurt ze naar rechts.
Goed verhaal, Howard...
Ja bij charlie zaten al die linksen te juichen... En bij trump was het 'jammer dat het niet raak was'. Maar deze vrouw pleegt een aanslag en zij zou het slachtoffer zijn... Compleet krankzinnigquote:
Gespeeld door Anne Winters, bwoh je zou er zo op slag verliefd op worden.quote:
Waarom denk je dat die agent haar uit de auto wou hebben ? Misschien omdat hij haar ging arresteren voor obstructie, wat gezien de beelde volledig terecht is.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:41 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Als ze de intentie had ‘m omver te rijden waarom liet ze ‘m dan een rondje om de auto lopen en filmen terwijl ze relaxed met ‘t raam open zat?
Weet je wanneer de situatie omsloeg? Toen die halve droeftoeter aan kwam rennen en aan de deur begon te trekken.
Dus wat leert de klas hiervan? Met deëscalerend optreden voorkom je onveilige situaties en onnodige doden.
dat exact het enige wat deze mensen doen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:44 schreef incel het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, klinkt ingewikkeld maar zou best mogelijk zijn. Hoe dan ook vind ik het gewoon gevaarlijk deze extreem linkse radicalisatie dat mensen tegenwoordig zelfs denken dat het oke is om met een auto van 2000kg op agenten die gewoon hun werk doen en de wet aan het handhaven zijn in te rijden omdat jij gelooft dat jij gelijk hebt. Gewoon terrorisme inderdaad.
De feiten zijn niet gunstig dus nu maar volledig op het gevoel inspelen ?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:45 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hij vindt dat ze het heeft verdiend dat ze dood is.
Dus de eerste agent loopt rond de auto en filmt en terwijl hij dat doet komt de tweede agent aansnellen en gilt dat ze eruit moet komen. Maar dan is het ineens obstructie? Juist het feit dat ze niet vol gas wegreed toen hij vol voor de auto langsliep spreekt je complotfantasie tegen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:45 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Waarom denk je dat die agent haar uit de auto wou hebben ? Misschien omdat hij haar ging arresteren voor obstructie, wat gezien de beelde volledig terecht is.
gvd, zat nog een hondje achterin ook.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:44 schreef theguyver het volgende:
[..]
klopt, maar deze heel duidelijk.
beelden van de agent zelf
[ x ]
lijkt wel een zware autoquote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:44 schreef theguyver het volgende:
[..]
[ x ]
Ik vind het treurig dat er iemand dood is maar ik snap dat er gezien haar actie ze het met de dood heeft moeten bekopen ja. Dat is de prijs die je betaalt wanneer je op een agent inrijdt. Simpele regels die iedereen hoort te kennen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:45 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hij vindt dat ze het heeft verdiend dat ze dood is.
Obstructie is het express blokkeren van ICE voertuigen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:48 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Dus de eerste agent loopt rond de auto en filmt en terwijl hij dat doet komt de tweede agent aansnellen en gilt dat ze eruit moet komen. Maar dan is het ineens obstructie? Juist het feit dat ze niet vol gas wegreed toen hij vol voor de auto langsliep spreekt je complotfantasie tegen.
Het is niet mijn mening hè.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:46 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
De feiten zijn niet gunstig dus nu maar volledig op het gevoel inspelen ?
Leuk geprobeerd.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:50 schreef incel het volgende:
[..]
Ik vind het treurig dat er iemand dood is maar ik snap dat er gezien haar actie ze het met de dood heeft moeten bekopen ja. Dat is de prijs die je betaalt wanneer je op een agent inrijdt. Simpele regels die iedereen hoort te kennen.
Wat ik nog treuriger vind is dat je zo erg kan radicaliseren dat je uberhaupt in een dergelijke situatie komt.
Dus obstructie is nu voldoende voor moord? Ik denk dat ik dat memo gemist heb.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:50 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Obstructie is het express blokkeren van ICE voertuigen.
Dus het niet eens zijn met de wet is voldoende om een moordaanslag te plegen op een agent? Denk dat wij die memo ook even gemist hebben.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:51 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Dus obstructie is nu voldoende voor moord? Ik denk dat ik dat memo gemist heb.
Obstructie is genoeg voor arrestatie. Daarbij wegrijden en een agent raken is genoeg om neergeschoten te kunnen worden.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:51 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Dus obstructie is nu voldoende voor moord? Ik denk dat ik dat memo gemist heb.
TMIquote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:45 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Gespeeld door Anne Winters, bwoh je zou er zo op slag verliefd op worden.
Toch weiger je in te zien dat ICE onder Trump wordt gebruikt om te escaleren. En dat is goed gelukt.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:46 schreef theguyver het volgende:
[..]
dat exact het enige wat deze mensen doen.
ICE agents terroriseren.
dit is iets wat ze tijden Obama tijd nooit zouden doen.
maar nu het Trump is, ja dat is anders he.
Ben zelf geen fan van Trump ik vind hem een oranje pannenkoek, en kan hem niet aanhoren als hij zijn muil open trekt.
Deze agent doet echt hele rare dingen. Toegegeven, het lijkt er hier heel duidelijk op dat hij wordt aangereden, maar hier schiet hij pas na de hit en dat zag je niet op de eerdere filmpjes. Bovendien blijft het merkwaardig dat hij er omheen blijft lopen terwijl een andere agent haar sommeert om uit te stappen. Zijn dit geverifieerde beelden?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:44 schreef theguyver het volgende:
[..]
[ x ]
Op de beelden van de bodycam zie je op hem niks inrijden, waarom geen beelden van zijn schieten dan?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:53 schreef incel het volgende:
Ongelooflijk dat zelfs met dat laatste filmpje mensen deze actie van die vrouw nog steeds goed praten.
Niet meer te redden. Gevaarlijke radicalisatie. Gewoon aan de wet houden en van hulpverleners en handhavers af blijven.
En als je besluit op eentje in te rijden, niet raar opkijken als ze je onschadelijk maken.
Tja, je blijft het zien als een moordaanslag. Volgens mij heb ik net ook al uitgelegd dat ik ‘t niet als een moordaanslag zie. Ik snap dat de agent z’n wapen trok toen ze op ‘m af kwam, maar extra keren vuren terwijl de auto al weg was spreekt juist tegen ‘m.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:52 schreef incel het volgende:
[..]
Dus het niet eens zijn met de wet is voldoende om een moordaanslag te plegen op een agent? Denk dat wij die memo ook even gemist hebben.
Is het bekend hoe het daarmee is?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:48 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
gvd, zat nog een hondje achterin ook.
Met het wegvallen van het christendom is het westen, is men op zoek naar zingeving. Dus worden ze klimaatactivist, diversiteit aanhanger, promotor van vrouwenrechten, lgbt ect. En daar zijn ze dan bloedfanatiek mee bezig en daarmee hebben ze hun nieuwe religie gevondenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:37 schreef incel het volgende:
[..]
Diep triest dat je hulpverleners/handhavers van hun werk gaat afhouden voor mensen die massa toeslagenfraude plegen of wat het ook was. Waar moet het dan fout gegaan zijn dat je dit soort fratsen gaat uithalen dan? Door wie of wat wordt je bestuurt?
Volgens mij moet je echt bij de bron aanpakken waar ze dit soort informatie vandaan halen of in wat voor groepen ze zich verkeren dat ze uiteindelijk zo radicaliseren en zulke gevaarlijke acties uithalen. Is gewoon gevaarlijk voor de algemene veiligheid.
Hij werd niet aangereden, hij had zijn telefoon vast in zijn linker hand en liet deze vallen toen hij zijn wapen trok.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:55 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Deze agent doet echt hele rare dingen. Toegegeven, het lijkt er hier heel duidelijk op dat hij wordt aangereden, maar hier schiet hij pas na de hit en dat zag je niet op de eerdere filmpjes. Bovendien blijft het merkwaardig dat hij er omheen blijft lopen terwijl een andere agent haar sommeert om uit te stappen. Zijn dit geverifieerde beelden?
Oh? De beelden zijn dus van zijn camera, niet van een bodycam. (leugen nummer zoveel)quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:57 schreef kipknots het volgende:
[..]
Hij werd niet aangereden, hij had zijn telefoon vast in zijn linker hand en liet deze vallen toen hij zijn wapen trok.
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:57 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Ja, zwaar teleurgesteld in zijn baasje.
Zou kunnen ja, dit zijn de beelden van zijn telefoon en niet van een bodycam. Blijft het toch een bijzondere manier van optreden van de handhaving. Ze konden haar op meerdere manieren klem zetten en ze leek op geen enkel moment een echte bedreiging te vormen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:57 schreef kipknots het volgende:
[..]
Hij werd niet aangereden, hij had zijn telefoon vast in zijn linker hand en liet deze vallen toen hij zijn wapen trok.
Het lijkt inderdaad een sekte. Gevaarlijk dat ze zo radicaliseren en dus ook fysiek aanslagen plegen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:56 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Met het wegvallen van het christendom is het westen, is men op zoek naar zingeving. Dus worden ze klimaatactivist, diversiteit aanhanger, promotor van vrouwenrechten, lgbt ect. En daar zijn ze dan bloedfanatiek mee bezig en daarmee hebben ze hun nieuwe religie gevonden
Satan is vervangen door de blanke Christelijke heteroseksuele man. Alles wat hem kenmerkt is slecht en moet bestreden en onderdrukt worden.
Minderheden hebben hierdoor een goddelijke status gekregen. Want die zijn op hun beurt weer onderdrukt door de meerderheid( blanke satan). En daardoor kunnen ze werkelijk niets fouts doen
Dus zelfs wanneer ze fraude plegen zijn ze eigenlijk slachtoffer in dit geheel.
Hope this helps
Ik heb dus echt helemaal niks met religie waar heb jij het nou weer over manquote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
Een antisemiet en een incel pleiten voor de terugkeer van religie.
Je hoeft niet meer te weten.
Ik wil best geloven dat die man op dat doorslaggevende moment dacht dat zijn leven oprecht in gevaar was en hij (door een compleet gebrek aan training) dus dacht te moeten schieten. Persoonlijk vind ik dat hij daar de plank volledig mis slaat, maar a la. Het voordeel van de twijfel dat die man geen kwaadaardige intenties had.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:27 schreef viagraap het volgende:
[..]
Leugens herhalen maakt ze nog geen waarheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |